AndroidHealthClinic

Joepie, schouder doet bijna geen pijn meer!

Bezoekers in dit topic

Esperantisto

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
6.844
Waardering
25
Na jaren mijn schouder ontzien te hebben, ben ik deze week toch weer begonnen met KT deze week en heb het bovenlichaam (borst, rug,schouders, biceps, triceps) 2x getraind volgens 12-10-8-6-12-12 schema.
En ineens merk ik dat ik veel minder pijn in mijn schouderkap heb dan normaal.. ik voel me echt ietsjes sterker daar..

Nu maar duimen dat ik het me niet verbeeld heb.. misschien wel, het zou een godswonder zijn dat ik na 8 jaar chronische schouderpijn en een te zware cardio-roeioefening in mei, er ineens bijna geen last meer van zou hebben..

Wel lachen hoor, weg2 en ik hebben vanavond even wat spieren gebald en bij elkaar gevoeld hoe groot onze minieme bicepjes waren.. :D :cool:
 
Whaha, espi shut up, dat hoeven ze hier toch niet te weten! :D
 
Helaas ik heb te vroeg gejuicht.. mijn nek en schouder zijn weer flink aan het opspelen. Eigen schuld, ik moet niet zoveel internetten..

Morgen weer benen en buikspieren trainen... ben benieuwd wat dat KH-vreten als gevolg heeft voor de kracht in de spieren.
 
Heel vervelend lijkt me Esperantisto, die schouderklachten.
En wees er inderdaad maar voorzichtig mee, met trainen.
Heb zelf toevallig ook enorme spierpijn aan beide schouders, maar dat was mijn eigen schuld omdat ik weer heb liggen bankdrukken.
Maar ik hoop voor jou inderdaad dat je er toch helemaal vanaf gaat komen, want al jaren met pijn lopen is ook niks lijkt me...

Succes :)
 
Back
Naar boven