MuscleMeat

JoertjuH (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Laatste meting 2 weken terug stond rechts op 45cm. Ik verwacht dat ze niet gekrompen zijn in de tussentijd.

Dan zit ik er niet ver naast :cool:

Goed bezig gozer, respect! :thumbs:
 
Goeie schatting inderdaad :D
Bedankt maat!
 
Pff..45cm! Long way to go for me!:eek:
 
die pinwheel curls doe je die vaak? en moet ik het zien als hammer curl of een kruising tussen hammer en db curl ofzo?
 
Pff..45cm! Long way to go for me!:eek:

Jij bent wat kleiner, jij moet ze ook niet zo groot nemen :p

die pinwheel curls doe je die vaak? en moet ik het zien als hammer curl of een kruising tussen hammer en db curl ofzo?

Eigenlijk pas sinds 2 weken. Is even wennen, maar ze voelen eigenlijk best lekker. En vind het er wel leuk uit zien in de spiegel :D
Het is gewoon weer een totaal andere beweging en Je kan ze ook lekker zwaar pakken.
 
Gaat goed met je man!
Je eet nu dus nog steeds ver onder je onderhoud, verlies je veel kracht de laatste dagen?
 
Buffe arm idd man, damn!

Thanks :D

Gaat goed met je man!
Je eet nu dus nog steeds ver onder je onderhoud, verlies je veel kracht de laatste dagen?

Ik heb inderdaad niks te klagen ghehe.
Ik zat deze week weer op 2600, volgens berekeningen 800kcal onder mijn dagelijkse behoefte. Ik ben er achter gekomen dat 500 er onder te weinig was om af te vallen, en eigenlijk zit ik deze week zelfs te hoog voor goeie veranderingen.
Kracht gaat prima. Merk wel heel erg dat ik langer rust nodig heb tussen de setjes door. Mijn training is ook bijna verdubbeld aan duur nu in de cut ghehe.

Ga morgen op vakantie, vandaag mijn laatste training in Nederland. Voeding is vanaf deze avond naar de maan. Ben in een Italiaans restaurant geweest voor een dikke pizza en teramisu.
De rest van de week tot en met de 30e zal het ook belabberd eten worden. Trainen blijf ik wel doen dus hoop zo alles een beetje in stand te houden.


Training van vandaag:


Rug

Deadlift (zonder straps weer.. Kon er maar 1 vinden :/ )

5 x 90kg
5 x 130kg
5 x 150kg
5 x 170kg
3 x 180kg

Barbell rows

12 x 110kg
12 x 110kg
10 x 110kg

Pull downs

12 x 120kg
12 x 140kg
10 x 140kg

http://www.youtube.com/watch?v=yHEsD5n-92c

Seated cable rows

40 x 25kg
40 x 25kg

Calves

Seated calf raises in smith

15 x 105kg
15 x 105kg
15 x 105kg


45 degrees calf raises

40 x 80kg
40 x 80kg


Abbs

Decline crunches

15 x met 10kg plate
15 x met 10kg plate
15 x met 10kg plate

Cable rope crunches

15 x 40kg
15 x 40kg
15 x 40kg
 
Damn wat een ziek fysiek heb jij man!! :D
Vooral cool om dat zo op beeld te hebben man!
Lekkere training ook en wat een gewichten zeg, bahbah
 
Damn wat een ziek fysiek heb jij man!! :D
Vooral cool om dat zo op beeld te hebben man!
Lekkere training ook en wat een gewichten zeg, bahbah
Kan niet meer doen dan dit beamen!:thumbs:
 
Beest..! Tering he wat heb ik een k*tjaar uitgezocht om mee te doen. Stuk voor stuk huge
 
Damn wat een ziek fysiek heb jij man!! :D
Vooral cool om dat zo op beeld te hebben man!
Lekkere training ook en wat een gewichten zeg, bahbah

Ik vind die gewichten eigenlijk wel mee vallen. Deadlift moet minimaal 200kg worden, squat 180 en bench 150 :p dan ben ik wel tevreden denk ik. Maar dat zal nog wel even duren voor ik daar ben.
En wederom bedankt man :D

Kan niet meer doen dan dit beamen!:thumbs:

Topper :D

Beest..! Tering he wat heb ik een k*tjaar uitgezocht om mee te doen. Stuk voor stuk huge

Haha, jij hoeft je niet zo druk te maken. Jij staat kurk droog! Ik laat daar echt punten op liggen ben ik bang voor.
 
Zo, terug van vakantie. 9 dagen eten waar ik zin in had, en uiteraard de nodige pilsen.
Ik had voor dat ik weg ging mijn foto's gemaakt, gelukkig denk ik, want voel me nu vies en dik.
Ik ben benieuwd hoe de andere contesters er bij staan. Ik ben in ieder geval best tevreden over mezelf. Volgend jaar wil ik er wel droger bij staan, maar dat komt dan wel. Nu eerst eens zien wat Dbb van mijn sexy body vind.

Hier nog een leuk vakantie picca:

2mn426h.jpg



Nu druk met de goeie foto's uit kiezen voor de contest :D
 
Ben erg benieuwd bro :D
Coole foto ook hehe!
Je bent wel goed massief, echt droog worden komt vanzelf ;)
Zijn veel mensen die wel wat % vet aan willen komen om dezelfde massa te hebben als jou!

Maar hoe was je vakantie dan? :D
Succes met foto's selecteren, je hebt tot 18:00 hè!
 
Ben erg benieuwd bro :D
Coole foto ook hehe!
Je bent wel goed massief, echt droog worden komt vanzelf ;)
Zijn veel mensen die wel wat % vet aan willen komen om dezelfde massa te hebben als jou!

Maar hoe was je vakantie dan? :D

True that! Zit er aan te denken om na de contest een maandje te bulken licht boven onderhoud. En daarna weer een paar weken te cutten, om vervolgens wat langer te bulken maar vanuit een nog lager vet percentage. Zodat ik volgend jaar misschien makkelijker en sneller bij een laag vet percentage ben dan dit keer het geval was.

Vakantie was super! Heb me kapot gelachen om sommige mensen die "stiekem" met hun mond open en tot het laatste stukje van hun ooghoekje me aan het bekijken waren.
Is best een tof gevoel, om ergens te lopen, en je mensen elkaar een elleboogje ziet geven en dan mijn kant op ziet kijken met een bewonderende blik.
Of van die gastjes die heel breed lopen te doen, en je dan in een keer kleiner ziet worden wanneer ik langs loop :D
Ik voelde me alleen wel een beetje te groot eigenlijk. In nederland merk je dat niet zo, dan loop je toch altijd met kleren aan. Daar liep ik constant in me blote pens, en dan merk je toch wel dat je veel groter bent dan eigenlijk iedereen daar. Moest er nog een beetje aan wennen denk ik.

Maar goeie vakantie gehad dus, heb 3 keer gegymt, kleine rot sportschool, maar heb in ieder geval wat kunnen doen. Ook 2 keer de hardloopschoenen aan gehad, maar na de 2e keer kwam mijn scheen blessure weer zo hard opspelen dat ik de rest van de vakantie niets meer heb gedaan.
 
True that! Zit er aan te denken om na de contest een maandje te bulken licht boven onderhoud. En daarna weer een paar weken te cutten, om vervolgens wat langer te bulken maar vanuit een nog lager vet percentage. Zodat ik volgend jaar misschien makkelijker en sneller bij een laag vet percentage ben dan dit keer het geval was.

Vakantie was super! Heb me kapot gelachen om sommige mensen die "stiekem" met hun mond open en tot het laatste stukje van hun ooghoekje me aan het bekijken waren.
Is best een tof gevoel, om ergens te lopen, en je mensen elkaar een elleboogje ziet geven en dan mijn kant op ziet kijken met een bewonderende blik.
Of van die gastjes die heel breed lopen te doen, en je dan in een keer kleiner ziet worden wanneer ik langs loop :D
Ik voelde me alleen wel een beetje te groot eigenlijk. In nederland merk je dat niet zo, dan loop je toch altijd met kleren aan. Daar liep ik constant in me blote pens, en dan merk je toch wel dat je veel groter bent dan eigenlijk iedereen daar. Moest er nog een beetje aan wennen denk ik.

Maar goeie vakantie gehad dus, heb 3 keer gegymt, kleine rot sportschool, maar heb in ieder geval wat kunnen doen. Ook 2 keer de hardloopschoenen aan gehad, maar na de 2e keer kwam mijn scheen blessure weer zo hard opspelen dat ik de rest van de vakantie niets meer heb gedaan.

Klinkt goed bro, ook mooi plan van aanpak ;)
Ben trouwens helemaal weg van het trainingsschema!! werkt echt heerlijk! :D
Ga zelf nu ook dan vanaf september cutten voor Flex Cup en daarna lekker lang een clean bulk houden!

Ja, kan me voorstellen dat het dan ineens heel extreem is, is ook niet niks 110kg met goed vet % :P
Hardlopen lijkt me sowieso geen doen voor jou met al dat gewicht, vind het zelf al geen pretje hehehe...

Maar gewoon trots zijn man, te groot bestaat niet en moet juist zeggen dat ik het goed proportioneel vind allemaal!!
 
Klinkt goed bro, ook mooi plan van aanpak ;)
Ben trouwens helemaal weg van het trainingsschema!! werkt echt heerlijk! :D
Ga zelf nu ook dan vanaf september cutten voor Flex Cup en daarna lekker lang een clean bulk houden!

Ja, kan me voorstellen dat het dan ineens heel extreem is, is ook niet niks 110kg met goed vet % :P
Hardlopen lijkt me sowieso geen doen voor jou met al dat gewicht, vind het zelf al geen pretje hehehe...

Maar gewoon trots zijn man, te groot bestaat niet en moet juist zeggen dat ik het goed proportioneel vind allemaal!!

haha mooi man, ik zelf ook :P Ga voorlopig niet anders. Hou deze manier van trainen vast, maar ga wel veel variëren met oefeningen. Het variëren tussen zwaar, verzuring en normaal werkt top. Je bent niet zo gesloopt als wanneer je alles max pakt, of zo verbrand als je alleen maar verzuring oefeningen doet. Het is gewoon perfect.

Ben benieuwd hoe je de felexcup gaat doen. Ga je in de gaten houden!

Hardlopen vind ik helaas heerlijk :( Maar heb last van het loge syndroom aan beide onderbenen. Moet me maar eens laten opereren, misschien kan ik dan weer normaal lopen.

Trots zal ik zijn :D Bedankt man!
 
K*t, 4 foto's zijn eigenlijk net te weinig :D moet nu kiezen tussen 2 collages. moeilijk moeilijk moeilijk
 
Klinkt als een goede vakantie Joertjuh

Chicks & dudes be mirin'

Gave foto ook en ben ook erg benieuwd naar jou contest foto's!:thumbs:

---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 10:44 ----------

K*t, 4 foto's zijn eigenlijk net te weinig :D moet nu kiezen tussen 2 collages. moeilijk moeilijk moeilijk
Herkenbaar!
 
Back
Naar boven