AndroidHealthClinic

Breaking News Johan Cruijff overleden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic


Wat een dunne benen heeft Cruyff, moet je zien. Daar kan die ecto nog geen eens 80 kilo mee squatten, geloof me. Het is een schande voor de sport dat dit soort figuren geroemd worden. Wat een schandaal!

2s2bgM8.png
 
Luister goed BenscoNL, ik vertel dit maar één keer. Jouw post staat vol taalfouten. Het moet zijn 'jou als figuur.' Ook begin je een zin met een hoofdletter. En het is 'Joopie', ook met een hoofdletter. Misschien had je eerst de lagere school moeten afmaken voordat je je in een discussie over Cruyff als sportman ging mengen, het is maar een suggestie. Want hoe kan je bepalen of een ecto die niet eens 80 kilo kan squatten roem verdient als sporter? Ik zie dagelijks chicks in de gym die meer squatten dan Cruyff, met veel lekkerder benen en kont dan Cruyff. Daar heb ik meer respect voor, dat respect zou jij ook moeten hebben. Ik begrijp ook niet waarom je je zo respectloos uit, nota bene op een forum voor bodybuilding, we zitten niet op een pro-anorexia forum hier, laat dat goed tot je doordringen! Dus als jij ook met documentaires over die chicks uit mijn gym komt, en als er een stadion vol mensen applaudiseert voor hun kont, dan pas mag je meepraten over sport en over respect. Slechts dan pas!

Nu kom je gewoon heel onintelligent over. Het spijt me, maar ik moet het zeggen, ik moet praten over het leven zoals ik dat zie. Jouw post staat vol taalfouten.
Dus die chick in jou gym.. Wat heeft zij voor Nederland betekend? Wat heeft zij voor jou gym gebracht (behalve een leuk figuurtje om naar te kijken)? Het feit dat jij respect voor dat meisje met een lekkere kont hebt boeit mij niet. Wat ik wel zwak van je vind, is dat je een van de grootste sporter die Nederland gehad heeft, misschien wel zal hebben, belachelijk maakt. Je zet je zelf hier zeer zeker laag neer.
 
wist niet eens wie Johan Cruijff was totdat ik hem op 122 kanalen zag omdat hij was overleden.
 
Laatst bewerkt:
Dus die chick in jou gym.. Wat heeft zij voor Nederland betekend? Wat heeft zij voor jou gym gebracht (behalve een leuk figuurtje om naar te kijken)? Het feit dat jij respect voor dat meisje met een lekkere kont hebt boeit mij niet. Wat ik wel zwak van je vind, is dat je een van de grootste sporter die Nederland gehad heeft, misschien wel zal hebben, belachelijk maakt. Je zet je zelf hier zeer zeker laag neer.

Buiten dat ik veel heb aan een chick uit de gym waar ik overheen kan gaan dat iemand die tegen een balletje aantrapte op zwart-wit beelden. Daphne Schippers heeft een veel beter fysiek dan Cruyff ooit gehad heeft. Ook is haar prestatie veel beter dan die van Cruyff, en ze is nog maar jong, Rio de Janeiro komt eraan. Ze is ook meerkampster, dus veel veelzijdiger dan Cruyff ook nog eens. Haar benen zijn goddelijk, ik zou er niet genoeg van kunnen krijgen:

HknGkXJ.png




Jaman hij komt heel onintelligent over, jij vind dat en paar meisjes die en goeie kont hebben meer respect verdienen.dan iemand die zowel als trainer en speler twee clubs naar grote prijzen heeft kunnen brengen en Nederlands voetbal wereldwijd bekend heeft gemaakt, en dan is hij onintelligent,

Wat ben jij dan gefrustreerde mafkees met en verstandelijke beperking zeker

Luister eens, Cruyff is dood. Ok. Hij was een voetbaltalent, maar hij is overleden. Ik hou van mensen die niet overleden zijn. Hij had talent, maar nu is hij dood. Hij komt niet meer terug. Afgelopen. Hij was niet bijzonder, hij heeft geen heldenstatus. Cruyff was niks, is niks en zal ook nooit meer wat worden. #REKT


en waarschijnlijk kan joop zelf niet eens 80kg squaten:evil2:

KFZ7QFz.gif
 
Luister goed BenscoNL, ik vertel dit maar één keer. Jouw post staat vol taalfouten. Het moet zijn 'jou als figuur.' Ook begin je een zin met een hoofdletter. En het is 'Joopie', ook met een hoofdletter. Misschien had je eerst de lagere school moeten afmaken voordat je je in een discussie over Cruyff als sportman ging mengen, het is maar een suggestie. Want hoe kan je bepalen of een ecto die niet eens 80 kilo kan squatten roem verdient als sporter? Ik zie dagelijks chicks in de gym die meer squatten dan Cruyff, met veel lekkerder benen en kont dan Cruyff. Daar heb ik meer respect voor, dat respect zou jij ook moeten hebben. Ik begrijp ook niet waarom je je zo respectloos uit, nota bene op een forum voor bodybuilding, we zitten niet op een pro-anorexia forum hier, laat dat goed tot je doordringen! Dus als jij ook met documentaires over die chicks uit mijn gym komt, en als er een stadion vol mensen applaudiseert voor hun kont, dan pas mag je meepraten over sport en over respect. Slechts dan pas!

Nu kom je gewoon heel onintelligent over. Het spijt me, maar ik moet het zeggen, ik moet praten over het leven zoals ik dat zie. Jouw post staat vol taalfouten.

Wat een mafkees ben jij man hahah. Je kan veel lullen over Cruyffie maar hij heeft niet meer dan 80kg squat nodig om in een andere sport een van de besten te zijn. Waarom drukmaken over zijn ectolegs als het er niet toe doet in zijn sport? Daarnaast die foto was vroeger nu zijn de legs van de profs wel echt meer buffed. Kijk zlatan maar.
 
monster jawline

We zouden meer respect moeten hebben voor vrouwen die riods gebruiken voor hun sport. Ze hebben alles over voor hun sport. Voetballers uit de tijd van Cruyff zaten gewoon flink aan de sigaretten en alcohol, het sloeg helemaal nergens op, hun prestaties ook niet.

Wat een mafkees ben jij man hahah. Je kan veel lullen over Cruyffie maar hij heeft niet meer dan 80kg squat nodig om in een andere sport een van de besten te zijn. Waarom drukmaken over zijn ectolegs als het er niet toe doet in zijn sport?

Als je er zo over denkt, waarom eer je darter Andy Forham dan niet, hij heeft de Embassy gewonnen. Kennelijk had hij ook geen sportief lichaam of afgetrainde benen nodig daarvoor? Volgens jouw redenatie is darten net zo goed een sport als voetballen en is Andy Fordham een net zo grote sportheld als Cruyff!

7S5E78T.png


Daarnaast die foto was vroeger nu zijn de legs van de profs wel echt meer buffed. Kijk zlatan maar.

Zlatan zat al aan de riods, kijk dit topic maar: https://forum.bodybuilding.nl/topics/zlatan-aan-de-aas.395983/
Waarschijnlijk is je opmerking over Zlatan cynisch. Maar Zlatan bewijst dat je voor voetbal kan wegkomen met een zwak fysiek.


Rear Latspread, wat een thickness heeft hij:

Bytxvm3.png



Most muscular:
1adDl1V.png
 
We zouden meer respect moeten hebben voor vrouwen die riods gebruiken voor hun sport. Ze hebben alles over voor hun sport. Voetballers uit de tijd van Cruyff zaten gewoon flink aan de sigaretten en alcohol, het sloeg helemaal nergens op, hun prestaties ook niet.



Als je er zo over denkt, waarom eer je darter Andy Forham dan niet, hij heeft de Embassy gewonnen. Kennelijk had hij ook geen sportief lichaam of afgetrainde benen nodig daarvoor? Volgens jouw redenatie is darten net zo goed een sport als voetballen en is Andy Fordham een net zo grote sportheld als Cruyff!

7S5E78T.png




Zlatan zat al aan de riods, kijk dit topic maar: https://forum.bodybuilding.nl/topics/zlatan-aan-de-aas.395983/
Waarschijnlijk is je opmerking over Zlatan cynisch. Maar Zlatan bewijst dat je voor voetbal kan wegkomen met een zwak fysiek.


Rear Latspread, wat een thickness heeft hij:

Bytxvm3.png



Most muscular:
1adDl1V.png

Mijn redenatie bevat geen kwalificatie van sporten en wie of wat men zou moeten eren. Mooie fotos wel haha. Die most muscular hahahah prachtig jonge.
 
Was hij nuchter?


Heeft Beckenbauer trouwens een zwaar accent of ligt het aan mij?
 
Back
Naar boven