MuscleMeat

Nieuws Johannes overleden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Net meegelopen in de stille tocht, het was een trieste gebeurtenis. Toch mooi dat er zoveel mensen op kwamen dagen, het heeft al mijn verwachtingen overtroffen.

Wat er met Johannes gebeurt is, is een maatschappelijk probleem, geen walvissen probleem. Het is triest dat zoiets in deze tijd nog in Nederland kan gebeuren.

ZONDER RESPECT GEEN WALVISSEN
 
man in rood pak met een baard met allemaal neger look-a-likes om zich heen, stille tocht voor een dode walvis...
nederland high as ****
 
Lees net op tt dat ecomare meerdere doodsbedreigingen heeft gekregen.
 
Bultrug Johannes in haven Texel

Bultrug Johannes is naar de haven van het onderzoeksinstituut NIOZ op Texel gesleept. Medewerkers van Rijkswaterstaat hebben gebruikgemaakt van hoogwater en het dode dier aan de staart met een pontonboot vlot getrokken.

Hij drijft nu in de haven en wordt morgenochtend met een behulp van een kraan aan wal gehesen. Daar zal de walvis worden onderzocht door natuuronderzoeksinstituut Naturalis.

De bultrug werd zondag doodverklaard. Het dier lag al sinds vorige week woensdag op een zandbank. Pogingen van Ecomare om het dier te redden, waren mislukt.

http://nos.nl/artikel/452800-bultrug-johannes-in-haven-texel.html

==================================

Nu blijkt de bultrug opeens wel verplaatsbaar te zijn.
 
Ligt het nu aan mijn stupidity of waarom gebruikte ze eerder geen kraan/kranen?
 
lol er zijn echt gewoon nog te veel mensen in nederland in de waan dat zo'n beest belangrijker is dan een mens ofzo. een stille tocht, kom op zeg :roflol:

fix
 
tijd geleden dat ik nog op het forum zat, dus ben ik niet zo goed meer mee

maar wie is dit kloontje?

Missnuke is een werkelijke babe die een hoop spamt, komt je niet vaak tegen;)


Had liever gezien dat ze hem hadden opgeblazen, als is het maar om de dierenextemisten een paar slapenoze nachten te bezorgen.
 
Back
Naar boven