XXL Nutrition

John Cena onstage (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nice fysiek inderdaad, brutal kapsel ook :D
 
Was even aan het nadenken waar ik die gast ook alweer van kende.
Maar het was volgens mij mijn lievelings 'hunter' in de serie Manhunt!
 
haha ff inkopen doen:P heb zijn fysiek altijd mooi gevonden is toch wel een eind doel wat ik ooit zou willen bereiken :D
 
eng vrouwtje trouwens die erbij staat met die leg press.
 
ik wil een geldboom en ook elkeweek 8kilo vlees inkopen! :o
 
"The Marine"
 
heeft iemand foto's van hem on stage? vind zelf niks
 
Die gast eet wel veel.

@predator,

8kg vlees per week is niet zoveel als je voor 1 persoon inkoopt.Met 200-300 euro per maand ben je klaar.
 
mooie fysiek idd. moest meteen aan jays one step closer denken met dat winkelwagentje :D
 
Die gast eet wel veel.

@predator,

8kg vlees per week is niet zoveel als je voor 1 persoon inkoopt.Met 200-300 euro per maand ben je klaar.

valt indd reuze mee 8 kilo per week, stel je voor dat was kip ongeveer 5 euro per kilo dan was het 40 euro pw aan kip en per maand was dat dan 160 euro
meesten mensen geven dat al per maand aan hun sups uit:D
 
Valt idd mee. Ik eet op het moment bijna alleen maar kip als eiwittenbron. Eet ong 1kg per dag, en dan nog enkele eieren en 2x een shake. Maar waar wil je kip voor 5e de kilo halen Mark? Dat moet je me toch eens zeggen want ik betaal dus veel meer.
 
ik heb sowieso nog een bulkadresje nodig, dus als iemand wat weet :D dus in grotere hoeveelheden, zodat het relatief lager uitkomt
 
Valt idd mee. Ik eet op het moment bijna alleen maar kip als eiwittenbron. Eet ong 1kg per dag, en dan nog enkele eieren en 2x een shake. Maar waar wil je kip voor 5e de kilo halen Mark? Dat moet je me toch eens zeggen want ik betaal dus veel meer.
Aldi is altijd 5 euro de kilo, en dan heb je gewoon klasse A vlees. Zijn van die platte filets in een zak.
 
Aldi is altijd 5 euro de kilo, en dan heb je gewoon klasse A vlees. Zijn van die platte filets in een zak.

Die filets zijn dan wel geinjecteerd met water waardoor die "kilo" dus niet uit 1000 gram vlees bestaat. ;)
 
Die filets zijn dan wel geinjecteerd met water waardoor die "kilo" dus niet uit 1000 gram vlees bestaat. ;)

Dat doen ze bij Appie Heijn ook.
Ik haal altijd bij C1000. Standaard prijs is 6 euro per kg, soms wat goedkoper.
 
Valt idd mee. Ik eet op het moment bijna alleen maar kip als eiwittenbron. Eet ong 1kg per dag, en dan nog enkele eieren en 2x een shake. Maar waar wil je kip voor 5e de kilo halen Mark? Dat moet je me toch eens zeggen want ik betaal dus veel meer.

Gewoon goed kijken laats lagen ze bij de ah en de plus in de aanbieding vorige week nog bij de liddle voor 4 euro per kg:D

minimaal is kip 1 x per 4 weken in aanbieding dan haal ik even 10 kilo schoonmaken en invriezen
 
Back
Naar boven