XXL Nutrition

John Meadows

Bezoekers in dit topic

Zijn die reuploads, ondertussen alweer twee jaar na zijn dood, niet een beetje tenenkrommend? 't Is niet dat ik het even ga controleren, maar kan me niet voorstellen dat hij nog honderden video's had klaarstaan.
 
Zijn die reuploads, ondertussen alweer twee jaar na zijn dood, niet een beetje tenenkrommend? 't Is niet dat ik het even ga controleren, maar kan me niet voorstellen dat hij nog honderden video's had klaarstaan.
Zullen de centen wel nodig zijn
 
Zijn die reuploads, ondertussen alweer twee jaar na zijn dood, niet een beetje tenenkrommend? 't Is niet dat ik het even ga controleren, maar kan me niet voorstellen dat hij nog honderden video's had klaarstaan.

Vind er niks tenenkrommends aan. Gezien de omvang van zijn following enzo zal zijn kanaal het nog altijd goed doen in de algoritmes van YT. Waarom zouden zijn nabestaanden daar dan niet gebruik van kunnen maken en zodoende nog een beetje inkomen kunnen genereren?

Sterker nog, het zou al zijn voormalige atleten en vrienden sieren om dmv nieuwe content zijn kanaal in leven te houden. Waarom kan een Shawn Clarida of weet ik veel wie niet een video series maken a la Road to the Olympia, speciaal voor het kanaal van John? Mocht ik hem zijn zou ik dat zeker gedaan hebben.

John = God
 

Long-time training partners and friends of John Meadows, Bret and Darryl join Dave Tate's Table Talk episode #113 to reminisce. Listen as they go down memory lane, and share stories and training gems they learned from John Meadows.
 
Oud maar goud:

Oud maar goud II:

Naamloos (3).png
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: HB89
Back
Naar boven