AndroidHealthClinic

John Meadows (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Klopt. Heeft nu prof kaart.

Maar hij heeft fysiek niet mee om het zo te zeggen.

Wel heel veel verstand van voeding.

Al die vids van hem als hij boodschappen gaat doen en alles vertelt zijn erg interessant.
ook erg broscience hehe maar het werkt wel zoals je ziet ,
heeft zen pro kaart wel verdient imo
 
9 days out eerste pro show
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Watskeburt met z'n buik?
 
wat een kutkop.

Ja oké. ... is dat alles wat je te melden hebt? Is een bodybuilding forum he.

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:19 ----------

Watskeburt met z'n buik?

Z'n buik vertoont voor het eerst abs sinds jaren. Hij heeft onder het mes gemoeten jaren geleden en voelde z'n buikspieren letterlijk niet meer. Een maand voor de wedstrijd( die hij won ), gebeurde er een medisch wonder(wat hij zelf verteld in het filmpje). Hij kreeg namelijk weer gevoel in z'n abs en kon ze zowaar weer trainen. Terwijl hem Door artsen werd verteld dat het nooit meer goed zou komen.
Mvg
 
Netjes.

Nu niks verneuken met te donkere tanning wat hij eerder heeft gedaan

En individueel zijn het allemaal monsters maar in line up zie je duidelijk de top en de rest.

Hij doet toch 212?
 
Zeker niet de knapste, maar ongekend hoe hard hij staat
 
Wat een baas!
 
Ja oké. ... is dat alles wat je te melden hebt? Is een bodybuilding forum he.

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:19 ----------



Z'n buik vertoont voor het eerst abs sinds jaren. Hij heeft onder het mes gemoeten jaren geleden en voelde z'n buikspieren letterlijk niet meer. Een maand voor de wedstrijd( die hij won ), gebeurde er een medisch wonder(wat hij zelf verteld in het filmpje). Hij kreeg namelijk weer gevoel in z'n abs en kon ze zowaar weer trainen. Terwijl hem Door artsen werd verteld dat het nooit meer goed zou komen.
Mvg

waar hgh niet goed voor is ^^ heeft t dubbel en dik verdiend zen pro kaart,heb wat met hem gemailed maar zen coaching is iets te duur imo ^^

---------- Toegevoegd om 01:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:13 ----------

hij geeft een seminar in oktober in UK iemand die er heen gaat? ik wss wel
 
Dat is nog goedkoop als je kijkt naar anderen.
 
Ja je kan vragen wat een gek ervoor biedt natuurlijk ;)

Quincy Taylor (als mensen die nog kennen) zag ik laatst op fb iets van 700 dollar voor 12 weken.
Dat is pas stuk minder :D

George farah heb ik verhalen gehoord van 5000 voor 3 maanden Prep.
Geen idee of waar is.
 
Ja je kan vragen wat een gek ervoor biedt natuurlijk ;)

Quincy Taylor (als mensen die nog kennen) zag ik laatst op fb iets van 700 dollar voor 12 weken.
Dat is pas stuk minder :D

George farah heb ik verhalen gehoord van 5000 voor 3 maanden Prep.
Geen idee of waar is.

John koste altijd al zoveel zou er niet van schrikken als het nog verhoogd nu hij pro is
Meeste coaches zijn 450euro voor een prep ;)
Alsof Dennis James en de andere je alles gaan vertellen als ze niets aan je kunnen verdienen
 
Detering die prijzen :eek:

Vond al veel dat een collega 500 euro betaalde voor begeleiding van een oud mr universe naar zijn wedstrijd toe haha.
 
John koste altijd al zoveel zou er niet van schrikken als het nog verhoogd nu hij pro is
Meeste coaches zijn 450euro voor een prep ;)
Alsof Dennis James en de andere je alles gaan vertellen als ze niets aan je kunnen verdienen

'Alles vertellen'

Ik heb die filmpjes van dennis james gezien ja, met zn mtut

Mensen zouden geld toe moeten krijgen om naar dat soort bs te moeten luisteren

Wat een kut wereld is dat bb pro wereldje toch eigenlijk dan
 
Ja je kan vragen wat een gek ervoor biedt natuurlijk ;)

Quincy Taylor (als mensen die nog kennen) zag ik laatst op fb iets van 700 dollar voor 12 weken.
Dat is pas stuk minder :D

George farah heb ik verhalen gehoord van 5000 voor 3 maanden Prep.
Geen idee of waar is.

vind het allemaal nogal meevallen, een van gaal of een deboertje verdienen miljoenen aan het uitgeven van andermans geld.

een beetje bedrijfs-adviseur vraagt 800 eu per uur.
 
'Alles vertellen'

Ik heb die filmpjes van dennis james gezien ja, met zn mtut

Mensen zouden geld toe moeten krijgen om naar dat soort bs te moeten luisteren

Wat een kut wereld is dat bb pro wereldje toch eigenlijk dan

met alles vertellen gaat het vooral over contacten,drugs,politiek....
 
Bonac rekent per maand. 1,5 geleden was het €350,-
 
Back
Naar boven