Fitness Seller

John Meadows

Bezoekers in dit topic

Wahaha oke man, nou stel je ziet hem ooit irl dan verander je vast van mening. En zo niet, zou ik je niet adviseren om je mening met hem te delen ;)
 
vind het allemaal nogal meevallen, een van gaal of een deboertje verdienen miljoenen aan het uitgeven van andermans geld.

een beetje bedrijfs-adviseur vraagt 800 eu per uur.

Die vergelijking slaat nergens op ook.

Heb je al gezien welke onzin deze bodybuildingtrainers verkondigen? 'Maar het werkt toch'.. Ja pomp voor tienduizenden dollars aas / jaar in je lichaam in combinatie met uitzonderlijke genetics en dan werkt zo goed als alles op voedings- en trainingsgebied. En het is natuurlijk ook goed voor je reputatie om enkel je succesverhalen te delen met de buitenwereld. Over de 95% die geen resultaat behaald hebben, zullen we niets horen hoor: de uitzonderingen maken de regel niet.
 
Wahaha oke man, nou stel je ziet hem ooit irl dan verander je vast van mening. En zo niet, zou ik je niet adviseren om je mening met hem te delen ;)

Het gaat er vooral om dat hij gwn goede genetics heeft iemand met een goed fysiek is niet meteen een goede coach
 
Het kan ongetwijfeld met de belichting te maken hebben, maar ik vind de tanning er niet uitzien.
 
KT7Qbex.png
 
  • Like
Waarderingen: BB_
die biceppiekdrool:
 
Die biceps is wel ziek idd.!

hij kijkt wel of hij een schepje teveel pwo op heb :D
 
5 weeks out of AC 2016

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Life is good.....out with the woman I love...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

this program was written during my 2016 Arnold Classic prep. You could use this for off-season mass gain as well, just ensure calories are high and you are in a caloric surplus. I typically wave my high intensity techniques as you know, but for this contest, I am just going with a more instinctual approach on what techniques to use.

https://mountaindog.s3.amazonaws.co...52&Signature=fVf433hHvV6iv7xMj1Um9OWuXNY=&_=1
 
Back
Naar boven