MuscleMeat

John Meadows (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als ik zijn naam al zie ben ik altijd benieuwd naar het filmpje zeer interessant , beetje overdreven betreft de shake die hem over de 212 lbs hielp, maar teveel details kan hij niet geven natuurlijk.
 
Als ik zijn naam al zie ben ik altijd benieuwd naar het filmpje zeer interessant , beetje overdreven betreft de shake die hem over de 212 lbs hielp, maar teveel details kan hij niet geven natuurlijk.

idd :roflol: altijd een goedkope manier om te cashen, dergelijke filmpjes.
 
Deel I gezien nu deel II
 
Zijn vrouw heeft geen lidmaatschap op de gym...
 
Had ie al zo'n huge deca hoofd, laat hij nou precies daar ook nog eens een baard groeien. Heheheheh
 
Interessant ook dat je het verschil ziet met veel bodybuilders qua off season. John propte zich eerder ook helemaal vol en iedereen dacht dat hoe zwaarder je bent hoe beter je uiteindelijk op de wedstrijd staat. Ik zie steeds vaker dat mensen het hele jaar clean gainen en off season niet hoger dan 12% willen gaan. Daar kunnen veel mensen nog wat van leren. :p
 
Weer geen pro-card voor Meadows. Z'n buik ziet er ook slecht uit na de operatie.
http://pics.musculardevelopment.com/index.php?mode=browse&id=2566&eventcode=1699

DER_9967_DGGGNXAUDF.jpg


Dit was de nummer 1
DER_9947_PYJMJWWOLE.jpg
 
Laatst bewerkt:
kijk altijd graag naar zn filmpjes maar kwa fysiek vind ik et egt helemaal niks+ hij ziet er uit of ie elk moment teegen de grond kan storten.
 
Zeer veel kennis heeft die man. Fysiek is inderdaad wat minder, maar hij is ook al 46.
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Kansloos, post eens een pic van uw vriendin.

hij heeft wel een punt, veel pro's die met middelmatige chicks rondlopen. Mocht ik zo'n body als meadows hebben zou ik ook enkel met een siliconen bimbo gezien wilen worden.
 
Back
Naar boven