MuscleMeat

Johnie Jackson 3 days out

Bezoekers in dit topic

ik zie helemaal geen gyno hoor
 
neggers hebben van nature al minder massa op de kuiten daarom zijn zo ook zo goed in hardlopen

ik heb ook geen kuiten maar geloof mij maar de gemiddelde bejaarde loopt mij der uit dus dat slaat op stront
 
Probleem bij Johnny is dat hij een mega thick upperbody heeft maar niet de benen heeft om dit te compenseren (los van zijn kuiten die ik niet zo relevant vind).

Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat hij dat ooit nog zal gaan realiseren. Je brengt je benen niet eventjes "up".

Ik zou (als ik hem was) mij echt gaan concentreren op zijn conditionering. Gast houd altijd teveel vocht vast bij zijn rug (onderzijde), glutus en hams.
 
Ik weet niet wat er mis moet zijn met zijn wheels maar ik vind het geheel gewoon erg indrukwekkend. Erg veel massa, totaal geen gut, mooi symmetrisch, hard en in mijn ogen dus een erg mooie fysiek. Dikke kabels ook op zijn rug!
 
Ascociaal dikke rug.
 
Rug is echt bruut idd!
 
Ik weet niet wat er mis moet zijn met zijn wheels maar ik vind het geheel gewoon erg indrukwekkend. Erg veel massa, totaal geen gut, mooi symmetrisch, hard en in mijn ogen dus een erg mooie fysiek. Dikke kabels ook op zijn rug!

gelukkig ben jij ook niet de jury:D
 
zijn traps trekken de aandacht! overschaduwen alles... VInd zijn body uit balans.. Zal daardoor nooit top5 mr O worden.
 
zijn traps trekken de aandacht! overschaduwen alles... VInd zijn body uit balans.. Zal daardoor nooit top5 mr O worden.

Zeg je nou dat omdat jij z'n lichaam uit balans vindt, hij nooit in de top 5 op de Olympia zal komen? ;) Er zijn sowieso maar weinig BB'ers die kans maken op een top 5 klassering. Een plaats bij de beste 10 vind ik geen schande.

@lewbaas: Johnnie heeft wel degelijk grote benen, alleen geen "sweep" waardoor ze in bepaalde poses niet mooi uitkomen.
 
Back
Naar boven