AndroidHealthClinic

Gesloten Johnmb's Smolov weg naar de DRC cup

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

JohnMB

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
29 aug 2013
Berichten
1.402
Waardering
176
Lengte
1m86
Massa
98kg
Vetpercentage
13%
Hoi,

Na de zoveelste poging voor een meet waarbij ik altijd stop dmv ontevredenheid ga ik deze doorzetten ongeacht de uitkomst. Dit om zo een totaal neer te zetten om vanuit verder te werken.

Ben erg bekend met frequent trainen tot en met 7 dagen squatten en benchen waarbij ik bewust ben van de volume en vooral intensiteit die komt kijken bij smolov.
Naast smolov zal ik met hoge frequentie met gemiddelde/laag intensiteit benchen. Tot slot zal ik een keer per week deadliften met zeer weinig volume maar opvolgende intensiteit tov hoe dichter we bij de meet komen.

Het smolov programma loop ik door vanaf de eerste 2 phase-in weken sinds ik een heftig squat block achter de rug. Dit zal dus dienen als een soort ''deload''

Deadlift plan voor de meet:

65%x1x15 w1
70%x1x15 w2
75%x1x12 w3
80%x1x10 w4
82%x1x8 w5
85%x1x6 w6
87%x1x6 w7
90%x1x5 w8
92%x1x4 w9
90% x1 92%x1 95%x1 w10
Meet w11


Bodyweight is momenteel 97.

Doelen voor de meet:
BW: 93
Squat 240-250
Bench 150-160
Deadlift 240-250

Vanavond phase 1 dag 1
 
Laatst bewerkt:
W1 d1 smolov
Viel best zwaar na 3 dagen niet gesquat te hebben. Single voelde wel okeish

140x8x3
150x5
165x2x2
175x1

Bench
130x3x3

Deadlift
140x1x16
 
:eek: smolov als wedstrijdprep, afgezien van mijn persoonlijk mening over het programma, snap ik met je voorgeschiedenis (eerder afhaken) en het feit dat niet veel mensen de volledige routine afronden deze keuze niet....

Wel interessant, dus ik volg!

wat zijn je huidige stats eigenlijk?
 
After+seeing+this+gif+multiple+times+over+the+years+i+_6daf77bc97939f260f1cd7c88df6375a.jpg


snap nu je keuze voor smolov een stuk beter...:D
 
Lekker ergens anders gaan liften en niet bij de NPB met je dopingverleden. Ik heb geen problemen met kuurders, maar wel als mensen die gebruiken en/of gebruikt hebben bij een naturel bond gaan liften.

Groetjes.
 
:eek: smolov als wedstrijdprep, afgezien van mijn persoonlijk mening over het programma, snap ik met je voorgeschiedenis (eerder afhaken) en het feit dat niet veel mensen de volledige routine afronden deze keuze niet....

Wel interessant, dus ik volg!

wat zijn je huidige stats eigenlijk?
Huidige stats:
230 sq
145 bp
230 dl
Allemaal voorspelde 1rm's.

Ja is een leuke uitdaging dus who knows!

Yup Sinds 2014 ook abrupt gestopt ivm acne problemen dus al een tijdje clean.
Ik zou nooit iets willen afnemen van de mensen die ervoor kiezen om in een naturell bond te strijden dmv om de doping test heen te werken.
Echter heb ik geen bloed test gedaan betreft test waardes na anderhalf jaar clean te zijn om te checken of er nog iets in mijn bloed zou circuleren, dit zou ook de reden zijn dat ik ook niet zou meedoen met het NK mocht ik hiervoor kwalificeren.

After+seeing+this+gif+multiple+times+over+the+years+i+_6daf77bc97939f260f1cd7c88df6375a.jpg


snap nu je keuze voor smolov een stuk beter...:D
Haha zie post hierboven , ik denk dat smolov goed te doen is voor ieder geval , echter is de volume/intensiteit op de 10x3 dag wel echt insane waarbij ik die wellicht over twee dagen verdeel back to back.

Lekker ergens anders gaan liften en niet bij de NPB met je dopingverleden. Ik heb geen problemen met kuurders, maar wel als mensen die gebruiken en/of gebruikt hebben bij een naturel bond gaan liften.

Groetjes.
Ben ik ook met je eens.
 
ochtend
bench
130x3x3

avond
bench
130x3x3

Feels: Voel me gelukkig en blij , dit na een week ziek zijn , goed gevoel om momentum op te pakken.
 
Laatst bewerkt:
Stevige doelen.

40+kg op je totaal in een paar maanden?
 
Laatst bewerkt:
Stevige doelen.

60+kg op je totaal in een paar maanden?
Ja afgaand van de ''gains'' die mensen beweren met smolov ben ik maar enthousiast in gaan zetten.
Mijn maxes zijn allemaal ongepeaked uitgevoerd dus zit meer dan dat in maar heb geen idee wat deze exact zullen zijn.
Volgende week 5 rep max op bench waarbij ik dan een beeld heb waar ik zit, hoop rond de 150-155 (130x5 / 135x5)
 
Ja afgaand van de ''gains'' die mensen beweren met smolov ben ik maar enthousiast in gaan zetten.
Mijn maxes zijn allemaal ongepeaked uitgevoerd dus zit meer dan dat in maar heb geen idee wat deze exact zullen zijn.
Volgende week 5 rep max op bench waarbij ik dan een beeld heb waar ik zit, hoop rond de 150-155 (130x5 / 135x5)

Pak je de drc?

inb4 ik ben niet welkom op de drc :o :o
 
Powerlifting Holland organiseert ook vast leuke wedstrijden. Of doe een club wedstrijd mee? Begrijp niet zo goed waarom je perse DRC wil pakken. Dalijk zitten de inschrijvingen vol en cockblock jij dus mensen die wel serieus willen/mogen liften binnen de NPB.
 
Powerlifting Holland organiseert ook vast leuke wedstrijden. Of doe een club wedstrijd mee? Begrijp niet zo goed waarom je perse DRC wil pakken. Dalijk zitten de inschrijvingen vol en cockblock jij dus mensen die wel serieus willen/mogen liften binnen de NPB.
Denk je dat ik niet serieus ben?
Zoals ik aangaf zit ik al geruime anderhalf jaar op eigen test waardes dus snap niet wat het probleem zou zijn.
Ik koos voor de DRC sinds dit in Juni valt en het een goed georganiseerde meet is en waar een leuke sfeer hangt.
 
Denk je dat ik niet serieus ben?
Zoals ik aangaf zit ik al geruime anderhalf jaar op eigen test waardes dus snap niet wat het probleem zou zijn.

Ja, en een moordenaar die vrij is gekomen is ook geen moordenaar meer.

Altijd dezelfde kromme redenatie waar ex-kuurders mee lopen te schermen. Toen je aas tot je nam verging gewoon je recht om in een dopingvrije bond te liften, beetje jammer dat je het zelf niet inziet.
 
Ja, en een moordenaar die vrij is gekomen is ook geen moordenaar meer.

Altijd dezelfde kromme redenatie waar ex-kuurders mee lopen te schermen. Toen je aas tot je nam verging gewoon je recht om in een dopingvrije bond te liften, beetje jammer dat je het zelf niet inziet.
Ja precies als je betrapt bent schorsen ze je voor twee jaar en mag je terug. Maar als je aangeeft dat je twee jaar clean voor je competitie bent mag je nooit mee doen.
Grappig dat je kuurders vergelijkt met moordenaars , zegt wel wat ondanks wat je aangeeft.
 
Ja, en een moordenaar die vrij is gekomen is ook geen moordenaar meer.

Altijd dezelfde kromme redenatie waar ex-kuurders mee lopen te schermen. Toen je aas tot je nam verging gewoon je recht om in een dopingvrije bond te liften, beetje jammer dat je het zelf niet inziet.

en een ex junkie is voor altijd een junkie, een verkrachter is voor altijd een verkrachter, een mishandelaar is voor altijd een mishandelaar.
een hoer is voor altijd een hoer, een postbode is altijd een postbode.
je ziet toch zelf ook dat je vergelijking van een ex AAS gebruiker en een moordenaar at best heel erg slecht is.

ik snap je frustratie, en ik ben het deels met je eens.

maar je maakt nu een kansloze vergelijking, je gebruikt jouw mening als zijnde de regels, terwijl jouw mening niet in lijn staat met de regels, en zegt dat mensen met een kuur verleden niet serieus kunnen trainen/powerliften?

jij vind dat mensen met een kuur verleden nooit maar dan ook nooit meer mogen meedoen aan wedstrijden binnen een bond waar gebruik van PED's verboden is.
ik snap best dat jij dat vind, maar de NPB/IPF vind dat niet.
 
Nee, de vergelijking klopt niet omdat de moordenaar niet altijd een moordenaar is, maar de (ex) gebruiker wel praktisch zijn leven lang voordeel heeft. Het heeft niets te maken met "vergeten en vergeven" of iets dergelijks, het probleem is dat iemand die heeft gekuurd altijd voordeel heeft tegenover iemand die nog nooit heeft gekuurd en daarom is de competitie oneerlijk.
 
mensen die hebben gekuurd hebben een shortcut gehad. Is dat eerlijk? In het powerliften zijn ook gewoon bonden waar niet getest word dat maakt IMO ook een heel groot verschil

het feit dat het niet in de regels staat komt omdat het niet te testen valt en rechtvaardigd het dus alleminst.
 
Nee, de vergelijking klopt niet omdat de moordenaar niet altijd een moordenaar is, maar de (ex) gebruiker wel praktisch zijn leven lang voordeel heeft. Het heeft niets te maken met "vergeten en vergeven" of iets dergelijks, het probleem is dat iemand die heeft gekuurd altijd voordeel heeft tegenover iemand die nog nooit heeft gekuurd en daarom is de competitie oneerlijk.

precies.

en een moordenaar breekt de regels/wet, een ex gebruiker niet.

en ex gebruiker zal zeker voordeel hebben nog na dat de stoffen uit het bloed zijn.
alleen ik denk dat je je erg verkijkt op de voordelen, het komt in de meeste gevallen neer op niets meer dan een (kleine) shortcut in de training.


mensen die hebben gekuurd hebben een shortcut gehad. Is dat eerlijk?

het feit dat het niet in de regels staat komt omdat het niet te testen valt en rechtvaardigd het dus alleminst.

eerlijk? nee. in het algemeen verwaarloosbaar? ja

dat het niet in de regels staat omdat het niet te testen is zou een redelijke (gegokte) redenatie zijn, als daadwerkelijk positief testen op een wedstrijd met een levenslange schorsing bestraft zou worden.

maar uitgaande van de regels is het meest logische dat ex gebruikers uitgesloten zouden zijn voor wedstrijden tot 2 jaar na het laatste gebruik.
 
Op het moment dat het effect van anabole steroïden (ook het blijvende voordeel) weer eens worden gedownplayed ga ik de discussie verlaten. Kleine shortcut in training, manmanman.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven