AndroidHealthClinic

Johnnie Jackson updates topic

Bezoekers in dit topic

Die uitvoering ...
 
Waarom zo wild net als branch. Ziet er wel hardcore uit maar geeft het nu echt meer resultaat?
 
werkt voor hem blijkbaar toch :P?
 
zo trainen ze alleen als er een camera bij is, zonder camera trainen ze lichter en rustiger :roflol:
 
begin toch niet iedere keer opnieuw te zeiken over de uitvoering . Zeg gewoon dankje voor de video en dat hij er goed uitziet ofzo....
Velen denken het hier altijd beter te weten en te kunnen dan mensen die al jaren ervaring hebben en die 10 keer zo breed zijn als hunzelf.

nice found Vito , direct effe op me gemak zien . :thumbup:
 
Laatst bewerkt:
2e johnie jackson update topic maar dat boeit niet, prachtig om van deze kerel te zien.
 
Haha kijk Branch bij 03:53 :D

Prima toch, de uitvoering die hun doen werkt voor hun. Alleen is het volgens mij wel de rede dat Branch zoveel blessures oploopt.
 
Dat was meer een single topic, dit wordt dan gewoon het centrale topic waar alles wordt gedumpt net als met de anderen. ;)

Hmm, je hebt gelijk niet echt een goede titel. Hopen op meer updates van de man in kwestie dan maar om hier te dumpen :P.
 
Dan zie ik toch liever Kai Greene die beheerst traint.
 
Damn ey, je hoort toch wat hij zegt verdomme. Hij zegt niet dat je zo moet trainen, dat is gewoon hun manier van trainen en het werkt want ze staan allebei op de olympia stage. "do what you do and we gonna do what we do, once you get on that level on stage right next to us maybe we'll listen to ya a little bit".
 
ieder zijn manier natuurlijk maar het ziet er niet echt uit vind ik persoonlijk.
En mij maak je niet wijs dat deze manier van trainen ideaal is.
Explosief ok maar dit is nog iets anders dan explosief, dit is gewoon slordig.
 
ieder zijn manier natuurlijk maar het ziet er niet echt uit vind ik persoonlijk.
En mij maak je niet wijs dat deze manier van trainen ideaal is.
Explosief ok maar dit is nog iets anders dan explosief, dit is gewoon slordig.
Nou , laat maar zien hoe het moet dan.
Zoals gezegd werkt het voor hun.
 
Nou , laat maar zien hoe het moet dan.
Zoals gezegd werkt het voor hun.

Kan best zijn maar ik vind het persoonlijk geen zicht. maar dat moet ieder voor zich uitmaken.
 
Back
Naar boven