XXL Nutrition

John's contest log

Bezoekers in dit topic

Animal :D ik zou gaan voor de bovenste, meer emotie, meer veins, meer definitie. Hoe is je rug op dde foto's?

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 06:59 ----------

En niet te vergeten dat je je abs beter gespannen hebt op de bovenste
 
slecht! heb ze beter gehad al..
OK, dan doe ik ze beide :D
 
Ik las stiekem mee en ik reageer niet zoveel maar nu moet dat wel. 1 woord: WOW! Upperbody is helemaal compleet man en sicke veins! Ik zou voor de bovenste gaan omdat die beter belicht is en de aderen beter zichtbaar zijn.


edit: las=lees

Las over je heen, thanks man!

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 09:20 ----------

Animal :D ik zou gaan voor de bovenste, meer emotie, meer veins, meer definitie. Hoe is je rug op dde foto's?

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 06:59 ----------

En niet te vergeten dat je je abs beter gespannen hebt op de bovenste

Ja, dat zag ik ook helaas, op die ene heb ik ze niet eens aangespannen, toch vind ik die foto zelf wel nice.., miss toch beide plaatsen........
 
Had je me niet ff kunnen waarschuwen man :D

Je deed zeker je trapz omhoog toen je die vader aansprak.. hehehe..
 
Laatst bewerkt:
Lol, had idd ff moeten zeggen jah, vooral met die bek ook zo erop :roflol:
 
Heb de MM met gekke bek gekozen, op dezelfde pagina (11) de pic helemaal bovenaan en nog 2 nieuwe: Benen + Rug.., waarom een foto van 1 week oud? Omdat mn shape daar beter is, en ik niet 2 dezelfde foto's wilde en ik mistte nog 1 pic!

Wel beetje stom, ben bv latspread vergeten te schieten, maargoed, ben wel tevreden met resultaat! (kon beter als ik niet eerder gepiekt had / motivatie beter vast had gehouden..)

Weet iemand wanneer de foto's gepubliceerd worden?
 
Dit is ruim 2 maanden terug:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En dit nu:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Netjes gedaan man ziet er groot uit :)
 
Thanks! maar het valt wel mee, woog op foto's iets van 85kg bij 179cm..

Ik ben blij dat rug eindelijk iets beter is, jammer dat er bij benen niet erg veel veranderd is..
 
Seperatie op schouder vind ik erg goed. Massief ook. Is dit de contest collage of een preview?
 
Hele nette progressie man!

groter is beter

Thanks, ben zelf ook wel blij, toch meer verschil dan ik had gedacht..

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 21:03 ----------

Seperatie op schouder vind ik erg goed. Massief ook. Is dit de contest collage of een preview?

Thanks, maar is ook mn sterkste onderdeel!

Collage!
 
WAAAT wat een verschil kerel, super! Die rug is echt van matig naar top gegaan, mooie wijdte en symmetrie, en die borst is zo goed droog geworden, hoeveel % is het verschil?

John, you can be proud :thumbs:
 
Bedankt Bob, doet me goed ;)

Ik weet het verschil niet, ik meet eigenlijk nooit iets (behalve voeding), ik weet wel dat ik droger kon, maar zat er al een tijd voor de contest in (de cut dus) en was er eigenlijk klaar mee, mn gezin ook ;)

Ja, mn rug ben ik ook het meest blij mee, die was altijd matig wat je zegt, volgende project is: Wheels baby! :D
 
Idd de wijdte van de rug ziet er super in vergelijking met ervoor, ga je nog een nieuwe log starten om alles bij te houden qua voeding/training ?
 
Nee, ik ga wel volgen, maar niet loggen.
Met de volgende contest ben ik er uiteraard weer bij :D

Thanks! En succes!
 
Ook al ga je stoppen met loggen (toch?)...

Ik wil effe van deze mogelijkheid gebruik maken om te zeggen dat ik het ****ing nette progressie vind die je geboekt hebt de afgelopen cut - maanden. Goed droog en mooie definitie.

Complimenten!
 
Als ik nog even terug kijk op de contest, denk ik dat IronMind het monster was van alle deelnemers..
 
Ook al ga je stoppen met loggen (toch?)...

Ik wil effe van deze mogelijkheid gebruik maken om te zeggen dat ik het ****ing nette progressie vind die je geboekt hebt de afgelopen cut - maanden. Goed droog en mooie definitie.

Complimenten!

Bedankt man, doet me goed!

Volgend jaar weer een log in de zomer, ik kijk hier vaak, maar een log bijhouden..., ga ik teveel van verzaken waarschijnlijk :D

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 21:27 ----------

Als ik nog even terug kijk op de contest, denk ik dat IronMind het monster was van alle deelnemers..

Thanks buddy, volgende keer ietsje harder, dus ik ga jou zeker volgen betreft voeding en training, kan zeker veel van jou leren ;)
 
ben je natural?
 
Back
Naar boven