AndroidHealthClinic

Jonge allochtonen lachend naast het lijk van Theo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Bron en beelden RTL4 journaal

Terwijl het rechercheteam z'n onderzoek doet op het fietspad, drommen jonge allochtonen samen achter de politielinten. Ze lachen en grinniken het lijk toe, dat verderop onder een doek ligt.

De sfeer wordt door een man als 'erg vreemd' beschreven aangezien de autochtone mensen op plaats delict treuren en serieus kijken terwijl het (weer) de allochtone jongeren zijn die het best lachwekkend vinden.
 
:mad: vuile gvd %*#@& :mad:
 
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :mad:
 
Zoals eerder bij Fortuyn en de Haagsche leraar...de ratten lachen zich altijd rot als er een Nederlander wordt afgemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Heb dr geen woorden voor... Kan me er alleen maar heel kwaad over maken!
 
Dit soort dingen zijn haast niet te geloven he. :mad:

Dat maakt me zo woest en tegelijkertijd voel je je ontzettend machteloos.

Dit motiveert je om op straat zo'n stereotiep pestmocro op te zoeken en z'n kop van ze romp te rammen. Ook al weet je dat het wel een goede gozer kan zijn, toch...........

Ook weet je dat haast iedere Nederlander hetzelfde voelt en denkt en dat maakt het nog erger dat we ons niet groeperen!!! We laten over ons heen lopen!
 
Dit is al de derde topic.
dit is puur de boel opruien. :(
 
Net nog zo'n vrouw op de dam, Belchiot ofzo?

"We moeten de confrontatie niet uit de weg gaan. We moeten de dingen bij de naam durven noemen, als je begrijpt wat ik bedoel" ???

Begin bij jezelf zou ik zeggen! :mad:
 
Ik begrijp die mensen niet, als ze het niet eens zijn met hoe wij in Nederland met elkaar omgaan dan gaan ze toch lekker terug naar waar ze vandaan komen? Daar is het pas goed toeven!
 
BigNL zei:
Dit is al de derde topic.
dit is puur de boel opruien. :(

Als het je niet bevalt waar we over praten schiet je ons toch gewoon dood?
 
Zelda zei:
Ik begrijp die mensen niet, als ze het niet eens zijn met hoe wij in Nederland met elkaar omgaan dan gaan ze toch lekker terug naar waar ze vandaan komen? Daar is het pas goed toeven!
ratten zoeken altijd naar een plaats waar het beter is dan waar ze vandaan komen...en eens je ze in huis hebt, raak je er maar moeilijk vanaf...

Graag zou ik met een groepje bodybuilders die ratten even bijwerken, eens kijken of er dan nog valt te lachen.
 
Laatst bewerkt:
StillStrong zei:
ratten zoeken altijd naar een plaats waar het beter is dan waar ze vandaan komen...en eens je ze in huis hebt, raak je er maar moeilijk vanaf...

Graag zou ik met een groepje bodybuilders die ratten even bijwerken, eens kijken of er dan nog valt te lachen.

Ik doe van harte mee.

Enne BigNL, als er geen nieuwsvergaring mag plaatsvinden, dus: nieuwe feiten brengen, wil jij de zaak liefst doodzwijgen.
 
Ik denk dat dit perfect laat zien WAT het probleem is: geen respect.

Als je gaat lachen met de dood van een ander, dan heb je waarschijnlijk ook nergens anders respect voor, inclusief de hele maatschappij.
Dit soort is het woord "mens" niet eens waardig.

En je kan zeggen ratten, nou ratten lachen niet als iemand van hun EIGEN soort dood gaat.
 
TylW zei:
Ik denk dat dit perfect laat zien WAT het probleem is: geen respect.

Als je gaat lachen met de dood van een ander, dan heb je waarschijnlijk ook nergens anders respect voor, inclusief de hele maatschappij.
Dit soort is het woord "mens" niet eens waardig.

En je kan zeggen ratten, nou ratten lachen niet als iemand van hun EIGEN soort dood gaat.
:thumbs:
 
Inderdaad, stelletje respectloze honden zijn het. Op zo'n moment krijg je toch echt bijna zin om zo'n gasten tegen de muur te zetten...
 
Pascal zei:
Inderdaad, stelletje respectloze honden zijn het. Op zo'n moment krijg je toch echt bijna zin om zo'n gasten tegen de muur te zetten...

Ja!!

Zag net op het journaal een reactie van een maroc uit Den Haag. Zo'n stereotiep teringventje.

Hij zei dat je vuur met vuur moet bestrijden en dat Theo het dus aan zich zelf te danken heeft gehad!!

Kijk, mensen die zo denken, tsja.........................
 
ach ja, laat ze lekker lachen zou ik zeggen.
Ik lach er om als ze elke avond helemaal in elkaar worden geramt door een vaderlief.
 
ophangen die gasten. :fire:
 
B&W gezien zojuist?

Men kan ervan uitgaan dat er in verschillende wijken in Nederland vreugdevuren zullen worden ontstoken ter ere van de dader van de aanslag op Theo.
 
Back
Naar boven