XXL Nutrition

jonge bb (dit is wel ongeveer mijn streven)

  • Topic starter jimi
  • Startdatum
  • Reacties 27
  • Weergaven 1K
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

leuk hoor "Jimi", waarom post je deze crap in de PROF sectie.
 
Mooi fysiek, ook ongeveer mijn streven! Weet iemand of die gast naturel is?
 
leuk hoor "Jimi", waarom post je deze crap in de PROF sectie.

sorry vergat ik erbij te zeggen .

dit is geen pro maar een amateur ,wist niet war ik het anders moest plaatsen:D
 
ja dat zou indd ook mijn eindstreven zijn echt hard
 
This video may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community.

To view this video, please verify you are 18 or older by logging in or signing up.
 
This video may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community.

To view this video, please verify you are 18 or older by logging in or signing up.

Username naaysys
Password naaysys

Probeer dit eens.
 
Dream on, haal je naturel niet binnen 3 jaar.
 
Dream on, haal je naturel niet binnen 3 jaar.

Helemaal mee eens. Wil je dit halen zou ik maar rap aan de saus gaan en dan is het nog geen gegeven dat je de genetische aanleg hebt om dat te behalen.
 
Oud filmpje, had het al gezien, goede fysiek. Ook mijn doel
 
Zeker een nice fysiek, en zou zeggen kerel train your ass off en je kan een heel eind komen!!
 
Helemaal mee eens. Wil je dit halen zou ik maar rap aan de saus gaan en dan is het nog geen gegeven dat je de genetische aanleg hebt om dat te behalen.

Nou ik weet het niet bro, misschien is 3 jaar te snel.
Maar dit is absoluut naturel te behalen als je goede genen hebt voor bb.
 
Nou ik weet het niet bro, misschien is 3 jaar te snel.
Maar dit is absoluut naturel te behalen als je goede genen hebt voor bb.

Ben ik met je eens. Maar als je goede genen hebt heb je zijn fysiek nog niet op zijn leeftijd. Mss als je 8+ trainingjaren erop hebt zitten. Als je veel geluk hebt.
 
natural moet je er wel HEEEL erg goede genen voor hebben, ik denk niet dat je dat snel zult behalen. MEt juice is dit msichien te behalen, zelfs dan heb je goede genen en een goeie bouw nodig ;)

Greetz
 
Nette fysiek!!
 
Back
Naar boven