MuscleMeat

Nieuws Jonge joodse neo-nazi's veroordeeld

  • Topic starter Guest
  • Startdatum
  • Reacties 18
  • Weergaven 813
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Een rechtbank in Tel Aviv heeft acht jonge neo-nazi's veroordeeld voor een serie aanvallen op homo's, orthodoxe joden en daklozen.

De veroordeelden zijn joodse tieners en kinderen van immigranten uit landen van de voormalige Sovjet-Unie.
Bij huiszoekingen vond de politie nazi-uniformen, portretten van Adolf Hitler en wapens.

De mishandelingen leidden in Israël tot grote verontwaardiging.
Veel mensen vonden het moeilijk te geloven dat in Israël nazi-symphatisanten wonen.

Bron:NOS

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Terecht. Zulke mensen moeten hard aangepakt worden.
 
Goedzo!!!! Stelletje teringlijers die het verpesten in de wereld.
 
tieners en zelfs kinderen!

Vraag me af wat de aanvallen die ze maakten precies omhelsden.
 
maar goed dat ze veroordeeld werden!
 
Jood en nazi ? I don't understand.
 
Misschien moet iemand hen even uitleggen dat ze zelf keihard de gaskamer in zouden draaien:rolleyes:
 
Jood en nazi ? I don't understand.

als er ergens een land is waar mensen een dergelijke extreemnationalistische houding aan zouden nemen is het Israel wel. de gemiddelde burger is daar vergelijkbaar met arnoldfan.
 
Cirkel
Competitive Bodybuilder
Laatste Activiteit: 21 November 2008 18:33

ontopic: elk mens begint blanco dus overal kun je dit soort debielen tegenkomen. Maar er staat wel dat ze uit de voormalige sovjet unie landen komen.. in rusland is nazi zijn tegenwoordig populair en wie weet hoe kort deze lui pas in israel wonen.
Wel goed dat de israelische regering dit soort tuig gewoon aanpakt. hier zouden ze nog rond lopen.
 
dat ze homo's en orthodoxe joden lastijg vallen vindt ik nog wel kunnen maar dakloze....
 
Die homo's, orthodoxe joden en daklozen waren zeker geen bodybuilders:grinny:
 
als er ergens een land is waar mensen een dergelijke extreemnationalistische houding aan zouden nemen is het Israel wel. de gemiddelde burger is daar vergelijkbaar met arnoldfan.

en terecht.
 
joodse nazi's :roflol: die is nieuw voor mij
 
Ze hadden beter wat k*tmoslims aangepakt.
Ik praat niet goed wat ze doen, al zeker niet omdat ik ook het jood-nazie zijn niet echt begrijp, maar mocro's doen dit toch ook overal. En dit komt dan niet in de krant. Tuurlijk niet, ze doen het allemaal, gewoon laten doen dan.. :)

najah laten we maar OT blijven
 
Haha wat een retards. Opa en oma zijn vergast en deze figuren vinden dat allemaal prima?
 
Back
Naar boven