MuscleMeat

Jonge knaapie komt stoer doen... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sabito

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
30 jul 2011
Berichten
292
Waardering
22
Lengte
1m85
Massa
105kg
Vetpercentage
13%
Gister was ik nog wat een het drinken in de sportschool die net van eigenaar is gewisseld, aardige vent die nieuwe eigenaar!

Maar goed, er komt zo'n jong ventje binnen helemaal stoer/strak kijkend of hij de hele wereld wel ff aankan.
Dus die doet zijn pasje als een malle malloot door die gleuf en wil keihard doorlopen met het gevolg dat hij keihard tegen dat hekje aanloopt.

Hij schelden gvd shit dit dat etc... zegt dat meisje (achter de balie) heel aardig van: dat pasje werkt niet meer, je moet een nieuwe kopen, kost 10 euro omdat we een nieuwe eigenaar hebben...dus die gast kijkt heel link naar dat meisje (meisje vertelde achteraf dat ze er bang van werd) en zegt ohhhhh nou Geef mij dan maar een nieuw pasje en neem die 10 euro borg maar als betaalmiddel!!! Meisje vertelt rustig dat dit niet kan aangezien de oude eigenaar zijn administratie niet goed bijhield dat dus was verdwenen.

Toevallig komt de nieuwe eigenaar (toffe gespierde gast) langs en die ziet dat knaapie al zwetend en link kijkend en in alle staten daar staan en kijkt ernaar, waarna de dat gastje naar hem toekomt en meteen over die borg en dat pasje begind te zeiken op een toon die zijn vader ook niet zou pikken.

Dus die eigenaar zegt tegen dat menneke datie maar lekker op moet zouten en een andere sportschool moet zoeken en alle maanden nog moet betalen zolang zijn abbo loopt :D:D.
Liep hij heel agressief weg mompelend, want ja die eigenaar is ****ing groot, en dat menneke had alleen een grote bek...

Iedereen die het zag en hoorde vonden dat menneke maar een zielig brutaal meeneke die eens wat manieren moet leren van HOE je iets voor elkaar krijgt zonder grote bek, want hij had gewoon mogen sporten als hij het NORMAL had gevraagd!...


Voortaan wat minder no-xplode nemen die gast, is hij minder opgefokt en kan hij normaal redeneren :D.
\
:D
 
16a5tuo.jpg.gif
 
slechte troll
 
sja ken die grap onderhand wel
 
Toch jammer dit
 
jij bent zo grappig, ik ga je nu een sticker geven met glitters.
 
slechte lemming, te opvallend
 
Cool story! Ik had die 10 euro ook zéker niet betaalt het hekje eruit gelopen en die vent op z'n bakkus getimmert!!! U mad?
 
1st page
Spot for sale.
Edit verkocht aan:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dell, Purely You.
 
te geforceerde lemming
 
Staat een post van de tegen partij bij haha kijk maar bij Uit de sportschool gekickt


Toen ik vandaag wilde gaan trainen weigerde de scanner mijn pasje te accepteren. Mijn pasje was blijkbaar niet meer geldig, omdat er een nieuwe eigenaar is gekomen en die heeft pasjes met een nieuw uiterlijk ingevoerd. Dus ik denk, nou prima, geef me maar een nieuw pasje dan. Alleen hier begon het probleem dus. Een nieuw pasje aanvragen kost 10 euro, eigenlijk een beetje BS, maar ja, ik kon me herinneren dat ik voor het vorige pasje 10 euro borg heb moeten betalen, dus ik zei tegen dat vrouwtje achter de balie: Nou, hou die borg maar dan en geef me in plaats daarvan een nieuw pasje (leek me een vrij logische oplossing). Dit was echter een probleem, want de borg kreeg je alleen terug als er nog steeds dezelfde eigenaar was, en dat was er dus niet meer, borg kreeg ik dus niet terug. Nu moest ik dus gedwongen 10 euro extra betalen voor een pasje die ik niet eens wil hebben en krijg ik ook nog eens mijn 10 euro borg niet terug?!

Nou, hierdoor raakte ik dus een beetje geïrriteerd (want wat is in godsnaam de logica daarachter?) en toevallig kwam de nieuwe eigenaar eraan lopen, waarop ik hem hierop aansprak, hierop volgde een woordenwisseling omdat hij gelijk al geïrriteerd terug deed, met als gevolg: borg krijg ik dus niet terug en m'n toegang tot de sportschool wordt voortaan geweigerd. En dit terwijl ik helemaal geen scheldwoorden heb gebruikt of agressief heb gedaan, ik weigerde slechts om 10 euro bij te betalen (geld zelf maakt me geen reet uit, het ging om het idee).

Sta ik hier nou in mijn recht of gebeurt dit zo wel vaker?
 
Laatst bewerkt:
:roflol:


cantor_big_win.png
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven