AndroidHealthClinic

Jongen die ik ken verbrand levend in auto...

Bezoekers in dit topic

Inderdaad.

gecondoleerd en sterkte met het verlies van je opa kerel!
 
Levend verbranden of verdrinken lijken me de ergste manier om dood te gaan.
Alleen als ik het al lees begin ik al aan allerlei dingen te denken van hoe een erge pijn die jongen heeft geleden :(

RIP

Verdrinken lijkt mij wel mee te vallen. Binnen één minuut ben je volgens mij al de pijp uit als je begint te flippen. Als je in brand staat is dat niet altijd het geval, lijkt mij.

Verbranden lijkt mij echt ****ed up! Laatst nog op ogrisch zoiets gezien, en het ziet er behoorlijk pijnlijk uit. En de pijn voel je volgens mij wel, ze schreeuwen allemaal.
 
CoD zei:
Verdrinken lijkt mij wel mee te vallen. Binnen één minuut ben je volgens mij al de pijp uit als je begint te flippen. Als je in brand staat is dat niet altijd het geval, lijkt mij.

Nog wel sneller imo. Bij mijn recordpogingen onder water zwemmen in mijn jongere jaren heb ik meer dan eens meegemaakt hoe het zwart voor mijn ogen werd en ik stuiptrekkingen kreeg alvorens ik naar boven ging. Vanaf dat moment is het nog maar enkele seconden voor je het bewustzijn verliest.

Goed, dat is dan wel een 'toevallige verdrinking' waarbij je tot het laatste moment nog vertrouwen hebt dat je nog vrij kunt raken. Jij bedoeld waarschijnlijk paniek die je al hebt vanaf het moment dat je te water raakt.

Dan nog zal het idd niet langer duren dan een kleine minuut, nog sneller als je water binnenkrijgt.
 
Laatst bewerkt:
Het blijft klote als er iemand overlijdt die je kent. Mijn opa is gisteren gestorven aan alvleesklierkanker, zag er ook erg eng uit allemaal en dat zal je nog lang bijblijven. Je mag blij zijn dat je zijn geschreeuw niet hebt gehoord en dat je het niet gezien hebt.

gecondoleerd kerel, sterkte
 
levend verbrand worden "valt" nog mee hoor, je verstikt door de rook (tenzij er weinig rook is natuurlijk)
 
Het blijft klote als er iemand overlijdt die je kent. Mijn opa is gisteren gestorven aan alvleesklierkanker, zag er ook erg eng uit allemaal en dat zal je nog lang bijblijven. Je mag blij zijn dat je zijn geschreeuw niet hebt gehoord en dat je het niet gezien hebt.

Gecondoleerd!

Ot: vreselijke manier om te sterven..
 
:ot: Bedankt mensen, maar hij was vredig gestorven gelukkig, geen pijn en hij zei nog dat hij een goed leven had gehad en toen hij stierf had hij een glimlach op zijn gezicht. Dat verzacht de pijn.
 
:ot: Bedankt mensen, maar hij was vredig gestorven gelukkig, geen pijn en hij zei nog dat hij een goed leven had gehad en toen hij stierf had hij een glimlach op zijn gezicht. Dat verzacht de pijn.

Dat is zeer, zeer mooi. Meer weet ik er niet op te zeggen, lijkt me een heel fijne wetenschap :)
 
Arme stakker
 
Back
Naar boven