XXL Nutrition

Jongen die ik ken verbrand levend in auto... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

als je het niet voelt.. dan zal die ook wel niet gillen of op de ruiten slaan, is er dan geen mogelijkheid je eigen nek ofzo te breken of wat
 
als je het niet voelt.. dan zal die ook wel niet gillen of op de ruiten slaan, is er dan geen mogelijkheid je eigen nek ofzo te breken of wat

? ? ? get real.

djezis, what a way to go...

het door zeekip geopperde idee is wel apart, maar idd een gedachte...
Maar goed, dat zal wel onder euthenasie vallen en tenzij een politieagent ook arts is, zal dat wel niet mogelijk zijn...
 
Moet er niet aan denken.....
Mijn vader zit bij de brandweer en komt af en toe ook iets tegen waarvan hij aardig van de kaart raakt.
 
heftig verhaal.

is dat in hellevoetsluis gebeurt??
 
en de mensen die langs de kant stonden zagen geen enkele manier om een tuinslang, emmers water of wat dan ook te halen om te helpen?
 
en de mensen die langs de kant stonden zagen geen enkele manier om een tuinslang, emmers water of wat dan ook te halen om te helpen?


Het poldergebied, geen huizen echt dichtbij. Mensen hadden wel brandblussers, maar konden door de beknelling van de auto ook niet bij de vuurbron komen, dus blussen is er dan ook niet ech bij.
 
damn te erg voor woorden dit:(
 
vorige jaar zomer was er een man uit het dorp die met dik 200 op een traktor geklapt, de jongen die de traktor bestuurde was nog maar 16 heeft er ook een trauma zowat aan overgehouden.
 
****, dat is echt klote voor die gast...
 
jezes:(

sterkte bar!
 
Jezus wat erg, ik kan me nauwelijks een ergere manier om te sterven voorstellen. :(
 
Echt freaky om het al te lezen zo'n dood, zeker als je die jongen gekent heb man, klote.
 
Jeetje wat een vreselijke manier om te sterven..
 
Levend verbranden of verdrinken lijken me de ergste manier om dood te gaan.
Alleen als ik het al lees begin ik al aan allerlei dingen te denken van hoe een erge pijn die jongen heeft geleden :(

RIP
 
Het zal wel niet helemaal volgens de wet zijn maar zoals jij vertelde was er ook politie bij. Iedereen wist dat deze jongen het niet zou redden. Dus had er niet een agent zijn pistool kunnen trekken en deze jongen met een nekschot in een keer uit zijn lijden kunnen verlossen...

nood breekt wet

Pffff, zou dat mogen?

Nee. Maar toekijken zonder hulp te bieden ook niet en andere hulp was er in deze situatie kennelijk niet. Vraag me af of justitieel Nederland er een drama van had gemaakt als dit idee uitgevoerd was.

Misschien waren er idd wel agenten met dit idee, maar wie durft te schieten. Voor een korpsagentje toch ff een zwaarder trauma dan voor een oorlogsveteraan.

Toch imo liever op deze manier 'iemands dood op mijn geweten' dan toekijken hoe de persoon al gillend verbrand.
 
Djezes, ik hoop dat ik op een 'mensvriendelijkere' manier aan m'n einde mag komen... :angstig:
 
Behoorlijk ****ed up.
 
Nee. Maar toekijken zonder hulp te bieden ook niet en andere hulp was er in deze situatie kennelijk niet. Vraag me af of justitieel Nederland er een drama van had gemaakt als dit idee uitgevoerd was.

Misschien waren er idd wel agenten met dit idee, maar wie durft te schieten. Voor een korpsagentje toch ff een zwaarder trauma dan voor een oorlogsveteraan.

Toch imo liever op deze manier 'iemands dood op mijn geweten' dan toekijken hoe de persoon al gillend verbrand.


Toch vooral een trauma voor de agent denk ik, op dat moment heb je wel iemand vermoord.
 
Het blijft klote als er iemand overlijdt die je kent. Mijn opa is gisteren gestorven aan alvleesklierkanker, zag er ook erg eng uit allemaal en dat zal je nog lang bijblijven. Je mag blij zijn dat je zijn geschreeuw niet hebt gehoord en dat je het niet gezien hebt.
 
Back
Naar boven