Fitness Seller

jongen hangt zich op in basisschool

Bezoekers in dit topic

arnoldfan

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
27 aug 2006
Berichten
12.579
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Een basisschool in het Amerikaanse Evanston is in diepe rouw gedompeld na de schokkende zelfmoord van een 10-jarige leerling. De jongen hing zichzelf op in een toilet van de school. Nadat Aquan Lewis op zijn kop had gekregen van een leraar, dreigde het jongetje zichzelf van het leven te beroven. Even later hing hij zichzelf op met zijn shirt. Hij werd gevonden op het toilet van de school, meldt The Chicago Tribune. De moeder van Aquan beschuldigt de school van haar zoons dood. “Toen ik als jong meisje naar het toilet ging op school, dan wisten ze waar ik was en letten ze erop dat ik niet te lang wegbleef. Hij was veel te lang weggebleven voordat iemand reageerde. Ik had hem zo graag naar de universiteit zien gaan. Nu heb ik niks meer. Ik wil mijn zoon terug.” Buren omschrijven Aquan Lewis als een gelukkige jongen die er nog niet aan zou denken om zichzelf pijn te doen. In eerste instantie verklaarde de politie dat het om een ongeluk ging, maar later werd bekend dat de jongen zichzelf van het leven had beroofd.
 
Bizar dat een kind van 10 op zo'n idee komt...
 
Waar gaat het naartoe met de wereld als kinderen van 10 jaar al zelfmoord gaan plegen. Tragischer kan bijna niet meer!
Zo'n jongen moet al mentale problemen hebben gehad, want zoiets komt niet uit de lucht vallen. In deze moderne tijden wordt er te weinig tijd gemaakt op school om labiele kinderen op te vangen en in een andere richting te sturen. De klassen zijn overvol en de leerkracht heeft geen tijd meer om de problemen van zijn/haar leerling op te volgen en te corrigeren. Ouders gaan beiden uit werken anders is luxe niet meer mogelijk en kunnen te weinig tijd maken voor hun kinderen. Deze moderne tijden van stress en geestelijke druk zullen steeds meer slachtoffers beginnen eisen vrees ik.
 
Laatst bewerkt:
jesus christ
 
Goed bron.
 
Een basisschool in het Amerikaanse Evanston is in diepe rouw gedompeld na de schokkende zelfmoord van een 10-jarige leerling. De jongen hing zichzelf op in een toilet van de school. Nadat Aquan Lewis op zijn kop had gekregen van een leraar, dreigde het jongetje zichzelf van het leven te beroven. Even later hing hij zichzelf op met zijn shirt. Hij werd gevonden op het toilet van de school, meldt The Chicago Tribune. De moeder van Aquan beschuldigt de school van haar zoons dood. “Toen ik als jong meisje naar het toilet ging op school, dan wisten ze waar ik was en letten ze erop dat ik niet te lang wegbleef. Hij was veel te lang weggebleven voordat iemand reageerde. Ik had hem zo graag naar de universiteit zien gaan. Nu heb ik niks meer. Ik wil mijn zoon terug.” Buren omschrijven Aquan Lewis als een gelukkige jongen die er nog niet aan zou denken om zichzelf pijn te doen. In eerste instantie verklaarde de politie dat het om een ongeluk ging, maar later werd bekend dat de jongen zichzelf van het leven had beroofd.

:roflol: tuuuuuuuuuuurlijk altijd externen de schuld geven. :rolleyes:
 
Ja, je buren kennen je! :rolleyes: Jezus, wat een achterlijke redenaties weer!

Die jongen moet wel behoorlijk ziek in zijn hoofd zijn; ik zou me als leraar ook niet schuldig gaan voelen als zo'n dombo zichzelf ineens ophangt pff
 
Bizar dat een kind van 10 op zo'n idee komt...

inderdaad, 10 jaar en dit soort dingen in je hoofd hebben, dat moet een gestoord gezin zijn geweest, of iemand heeft em een handje geholpen
 
Amerikaanse k*touders weer, altijd anderen de schuld geven. Er was al duidelijk iets mis met dat jong, anders had hij nooit zoiets gedaan. Die ouders hadden moeten weten dat hij op een speciale school thuis hoort.
 
yeah right.....
kind van 10 gaat zichzelf niet zomaar ineens verhangen als hij een standje heeft gehad van de leraar.
eventueel zou het kunnen dat dat wel de druppel is geweest, en dat er al meer speelde.
sowieso het feit dat een 10 jarige op het idee komt om zelfmoord te plegen is vreemd.
 
Iemand van tien beseft helemaal niet wat ophangen betekent. Ik denk dat hij gewoon aandacht wilde vragen en niet besefte dat hij echt dood kon gaan. Het lijkt in deze sectie trouwens steeds meer op SBS actienieuws. :rolleyes:
 
Dat weet die moeder ook wel, maar een schadevergoeding is er op deze manier nog uit te halen.Paar ton doet geen kwaad toch
 
Iemand van tien beseft helemaal niet wat ophangen betekent. Ik denk dat hij gewoon aandacht wilde vragen en niet besefte dat hij echt dood kon gaan. Het lijkt in deze sectie trouwens steeds meer op SBS actienieuws. :rolleyes:

Hier zat ik ook al aan te denken. Misschien dacht hij, dat hij op tijd weer kon stoppen of gered zou worden.
 
Agh vroeg of laat had hij zich zelf toch wel van ze leven beroofd. Klas is gelijk ook wat minder vol.
 
Zal trouwens wel misbruikt zijn ofzo
 
Lijkt me nog niet zo eenvoudig om je op te hangen met een shirtje in een wc.
 
Back
Naar boven