XXL Nutrition

Jongen overleden na gebruik paddo's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sukkels, paddo's en drugs is niet te vergelijken, hoe bedoel je kortzichtig, waarom zou je paddo's gebruiken? Omdat je dan voor het eerst in je leven, het leven vanuit een heel ander perspectief ziet, als wat je al je hele leven doet, je voelt je er niet beter door, het is niet verslavend, zeker niet schadelijk voor je gezondheid, je moet er alleen mee om kunnen gaan.

Als je dat wel kan heb je er een hele hoop lol en plezier van, gebruik zelf eens iets voordat je er over gaat oordelen.
+1
 
Sukkels, paddo's en drugs is niet te vergelijken, hoe bedoel je kortzichtig, waarom zou je paddo's gebruiken? Omdat je dan voor het eerst in je leven, het leven vanuit een heel ander perspectief ziet, als wat je al je hele leven doet, je voelt je er niet beter door, het is niet verslavend, zeker niet schadelijk voor je gezondheid, je moet er alleen mee om kunnen gaan.

Als je dat wel kan heb je er een hele hoop lol en plezier van, gebruik zelf eens iets voordat je er over gaat oordelen.

nee man, geweldig een bad trip :rolleyes:
 
pfffft, zelfmoord willen plegen onder de paddo's :roflol: alsof je hele state of mind er ineens zou switchen, we hebben het hier niet over doornappel en andere deliria, jongens.
 
hehe "k*tsap". Mooie nick :D
 
Eigen schuld, dikke bult! :D
 
pfffft, zelfmoord willen plegen onder de paddo's :roflol: alsof je hele state of mind er ineens zou switchen, we hebben het hier niet over doornappel en andere deliria, jongens.

Nee, maar met paddo's op zit je in een waas waarin je niet denkt aan gevaar, zoals ik al zei heb je bepaalde behoeftes, als je handen zwaar aan voelen dan wil je dat gevoel kwijt, en sommige mensen doen dan rare dingen, daarom moet je het niet doen als je depri ben of er slecht tegen kan, en zeker nooit alleen.

Daarom zijn er ook mensen die naar beneden gesprongen zijn, als je paddo's op heb heb je de behoefte om misschien in de lucht te zweven, en een normaal persoon die weet in zijn trip de gevolgen, en een ander persoon die denkt niet meer aan die gevolgen.

Ik snap zowiezo niet waarom je het alleen doet, het is juist leuk om met mekaar in een deuk te liggen om alles.

Ik drink nog niet eens een biertje alleen, ik doe dingen puur voor de gezelligheid.
 
sorry maar onder de paddos word ik net heel voorzichtig omdat ik me een sitatie begeef waar alles wat waziger is dan normaal, vaak gaat het hier om labiele mensen die zonder drugs ook al domme dingen zouden doen.
 
Volgens mij zijn de meeste vechtpartijen/verkeersongevallen noem maar op, gepleegd door gebruik van alcohol, maar daar hoor je niemand over praten.
 
Natuurlijke selectie.
 
ja, moedig drugs maar aan! vrijheid blijheid was het toch? alles moet kunnen, totdat je kind van een dak springt
jij gebruikt dan ook geen alcohol neem ik aan?
 
Back
Naar boven