Fitness Seller

Jongen overleden na gebruik paddo's

Bezoekers in dit topic

Ik zit op 3 VWO (na de vakantie) en (bijna) niemand doet zoiets....
Maar zie in pauzes wel veel gasten (jongens en meisjes) roken, en die zitten bijna allemaal op VMBO...

verkapt kijk-mij-vwo-zien-doen post.
 
Lol als ik huntelaar af en toe zie praten en smeken om karma, vraag ik me af wie er nou eigenlijk debiel is.

En die vwo gastjes die zijn alleen slim in hun eigen boeken en leershit, van logica hebben ze nog nooit gehoord, iedereen kan slim zijn als ze al hun aandacht in school storten, maar veel hebben daar op jonge leeftijd geen zin in.
 
Ik zit op 3 VWO (na de vakantie) en (bijna) niemand doet zoiets....
Maar zie in pauzes wel veel gasten (jongens en meisjes) roken, en die zitten bijna allemaal op VMBO...

50% van jou klasgenootjes zullen vroeg of laat zelf hun neusvleugels opvullen met coke. Hoger opgeleiden hebben nu eenmaal vaker dan anderen een zwak voor long-drinks, nicotine en wit goud.
 
50% van jou klasgenootjes zullen vroeg of laat zelf hun neusvleugels opvullen met coke. Hoger opgeleiden hebben nu eenmaal vaker dan anderen een zwak voor long-drinks, nicotine en wit goud.

Klopt, vrienden van vertellen dan dat ze bijvoorbeeld familieleden hebben die op de universiteit zitten, en die voor het leren even een dikke lijn nemen.

En dan nog, alsof je leven leuker/beter is als je er nuchter doorheen gaat.
 
Lol als ik huntelaar af en toe zie praten en smeken om karma, vraag ik me af wie er nou eigenlijk debiel is.

En die vwo gastjes die zijn alleen slim in hun eigen boeken en leershit, van logica hebben ze nog nooit gehoord, iedereen kan slim zijn als ze al hun aandacht in school storten, maar veel hebben daar op jonge leeftijd geen zin in.

:roflol: Kan altijd genieten van mensen die dit soort reacties plaatsen.
 
Krijg wel zin in een paddotrip na het lezen van dit topic!
 
Lol als ik huntelaar af en toe zie praten en smeken om karma, vraag ik me af wie er nou eigenlijk debiel is.

En die vwo gastjes die zijn alleen slim in hun eigen boeken en leershit, van logica hebben ze nog nooit gehoord, iedereen kan slim zijn als ze al hun aandacht in school storten, maar veel hebben daar op jonge leeftijd geen zin in.

Hoezo jaloers? Heb je toevallig vrienden die een WO opleiding hebben, en die jou nu knetterhard uitlachen met je MBO?
 
Dat zijn de risico's, maar met de juiste voorbereiding ben je daar zo weer uit, en een bad trip ligt puur aan de persoon.

jij kent er blijkbaar ook geen ruk van.
 
Iedereen praat goed wat in hun straatje past en kraakt af wat daar duidelijk niet in past.. nou ja.. niet iedereen maar de wat simpelere onder ons dan..
 
Hoezo jaloers? Heb je toevallig vrienden die een WO opleiding hebben, en die jou nu knetterhard uitlachen met je MBO?

Lol, ten eerste doe ik geen MBO, dus lul niet zo dom.

Ten tweede ken ik genoeg mensen die een hogere opleiding doen, maar ik ga er niet mee om, omdat het mijn mensen niet zijn, en denk alsjeblieft niet dat ik jaloers ben zeg :roflol:

jij kent er blijkbaar ook geen ruk van.

Jij wel dus, leg uit.
 
Lol, ten eerste doe ik geen MBO, dus lul niet zo dom.

Ten tweede ken ik genoeg mensen die een hogere opleiding doen, maar ik ga er niet mee om, omdat het mijn mensen niet zijn, en denk alsjeblieft niet dat ik jaloers ben zeg :roflol:

Nou zou lijkt het anders wel, waarom zou je anders zo vel reageren? Ik moet wel toegeven, sommige mensen van de WO hebben iets teveel eigendunk, maar dat komt omdat ze op de Universiteit zitten. Je reageert gewoon niet zo als je niet jaloers zou zijn.
 
Ik zit op 3 VWO (na de vakantie) en (bijna) niemand doet zoiets....
Maar zie in pauzes wel veel gasten (jongens en meisjes) roken, en die zitten bijna allemaal op VMBO...

Het vmbo.

Bah, vwo'ers.

En die vwo gastjes die zijn alleen slim in hun eigen boeken en leershit, van logica hebben ze nog nooit gehoord, iedereen kan slim zijn als ze al hun aandacht in school storten, maar veel hebben daar op jonge leeftijd geen zin in.

Die hoor je vaker....
Ik hoop dat de volgende tekst van Herman van Veen duidelijk is:

Met de mond geschilderd

Soms spreek je weleens iemand
laat in een kroeg
die je met schitterende ogen vertelt
dat hij, al hij zijn hand
bij het masturberen niet gekwetst had,
gemakkelijk de nachtwacht geschilderd
had kunnen hebben
 
Laatst bewerkt:
50% van jouw klasgenootjes zullen vroeg of laat zelf hun neusvleugels opvullen met coke. Hoger opgeleiden hebben nu eenmaal vaker dan anderen een zwak voor long-drinks, nicotine en wit goud.

Hoe ben jij nu eigenlijk aan de coke geraakt ? :D
 
Het sluit aan bij wat ik hier ambitieer, als keyboard warrior de show zijn met jullie als decor.
 
Wat een slechte show. :(
 
Back
Naar boven