Fitness Seller

Jongeren slaan arts en verjagen ambulance (13-6-06)

Bezoekers in dit topic

Diabolic zei:
Geloof het of niet maar ik weet uit betrouwbare bron dat veel politieagenten hier in België dikwijls te bang zijn om op te treden in dergelijke situaties. Met als achterliggende gedachte 'we zijn ons leven niet beu' laten ze de zaken liever zo dan in te grijpen.

Ja , tegenwoordig schrijven ze alleen maar parkeerbonnen of pakken ze mensen met pilletjes op inplaats van achter de echte criminelen aan te gaan.....
 
boogie zei:
haha, dit vind ik altijd zo'n gezeik.
komop man als het echt zo'n k*tland is heb je 2 opties:
wegwezen of er iets aan doen. Jij zeurt alleen maar.

Vind jij het hier zo fantastisch?
 
Yzord zei:
Oh machtige Boogie, vertel me dan eens wat ik moet doen? Wedden dat je het zelf niet eens weet :rolleyes:
het feit dat je dat aan mij vraagt zegt eigenlijk al genoeg, maar goed je zou bijvoorbeeld:


- allereerst deftige research plegen, vergelijkingen trekken met andere landen, het plaatsen van dit probleem in een historisch kader (dat zou je al behoorlijk geruststellen, geloof me)
- vervolgens zoeken naar oplossingen, in gesprek gaan met deskundigen, jongeren etc.
- op basis hiervan een aantal opiniërende artikelen opsturen naar kwaliteitskranten/tijdschriften etc.
- participeren in een buurtorganisatie. iets heel concreets lijkt mij.
- lid worden van een politieke partij, daar het debat aangaan en dit thema aansnijden.

gewoon een paar dingetjes waarmee je constructief iets kunt betekenen voor dit 'k*tland'.
 
RichardV zei:
Vind jij het hier zo fantastisch?
ik kan natuurlijk lastig over andere landen oordelen, maar als ik toch een vergelijking mag maken denk ik dat wij het hier erg goed voormekaar hebben.
 
boogie zei:
het feit dat je dat aan mij vraagt zegt eigenlijk al genoeg, maar goed je zou bijvoorbeeld:


- allereerst deftige research plegen, vergelijkingen trekken met andere landen, het plaatsen van dit probleem in een historisch kader (dat zou je al behoorlijk geruststellen, geloof me)
- vervolgens zoeken naar oplossingen, in gesprek gaan met deskundigen, jongeren etc.
- op basis hiervan een aantal opiniërende artikelen opsturen naar kwaliteitskranten/tijdschriften etc.
- participeren in een buurtorganisatie. iets heel concreets lijkt mij.
- lid worden van een politieke partij, daar het debat aangaan en dit thema aansnijden.

gewoon een paar dingetjes waarmee je constructief iets kunt betekenen voor dit 'k*tland'.

Links gelul dus. Laat maar weer.
 
Beter dan rechtse bangmakerij in ieder geval. Nederland een k*tland, laat me niet lachen. Ook al hebben we dan wel weer een k*tregering.
 
En waarom hebben we een k*tregering Ericje? Omdat ze rechts zijn. Toch?

Linkse stemmingmakerij?
 
Altijd vanaf de zijlijn staan roepen in wat voor een k*tland je leeft helpt idd niets. Het is zoals Boogie zegt, ga dan zelf in de politiek als je denkt zoveel beter te kunnen of beter nog, verhuis naar een of ander arm land zoals er genoeg zijn, dan weet je gauw genoeg in wat voor 'k*tland' je leefde.
 
Yzord zei:
En waarom hebben we een k*tregering Ericje? Omdat ze rechts zijn. Toch?

Linkse stemmingmakerij?

Ik dacht ik doe eens mee met het populistische gelul dat ik hier dagelijk aan me voorbij zie trekken. Lekker ongefundeerd wat roepen, kan soms best leuk zijn.
 
EricR zei:
Ik dacht ik doe eens mee met het populistische gelul dat ik hier dagelijk aan me voorbij zie trekken. Lekker ongefundeerd wat roepen, kan soms best leuk zijn.

En dat voor een modje :p
 
Nederland is zeker geen k*tland, het klimaat is misschien k*t, de regering.... tja... ook k*t eigenlijk, en de politie pakt liever mensen op die bij schemering geen licht op de fiets heeft ipv groepen hangjongeren die voor hun plezier gaan rellen en mensen in elkaar slaan... Maar verder is het een goed land :P

Als het makkelijk was geweest om naar een ander land te gaan en daar een woning en werk te krijgen was ik hier al weggeweest denk ik. [gebeurt ook nog wel]. Niet omdat ik het een k*tland vind hoor, zeker niet. Meer omdat ik niet te tegen temperaturen onder de 20 graden kan :P
 
Diabolic zei:
Altijd vanaf de zijlijn staan roepen in wat voor een k*tland je leeft helpt idd niets. Het is zoals Boogie zegt, ga dan zelf in de politiek als je denkt zoveel beter te kunnen of beter nog, verhuis naar een of ander arm land zoals er genoeg zijn, dan weet je gauw genoeg in wat voor 'k*tland' je leefde.

Oh ik verhuis zo naar de bergen van Kreta hoor. Wedden dat ik dan van een hoop minder last heb? Ok, ik moet wat verder rijden om mijn eiwitten te scoren, maar ik lach me wel suf als ik elke dag mijn speciaal overgevlogen Telegraafje lees :D

btw, politiek gaan heeft geen nut, dat hebben meerdere partijen nu al wel bewezen. Dus die vlieger gaat niet op helaas.
 
Als de politie bij zo'n verval niet ingrijpt wordt het tijd dat de burgers ZELF het heft in handen nemen. Is verdomme toch niet meer normaal of wel. Het probleem blijft dat die groepen allochtonen vaak aardig groot zijn, zodat het toch weer niet gebeurt.
 
Yzord zei:
Oh ik verhuis zo naar de bergen van Kreta hoor. Wedden dat ik dan van een hoop minder last heb? Ok, ik moet wat verder rijden om mijn eiwitten te scoren, maar ik lach me wel suf als ik elke dag mijn speciaal overgevlogen Telegraafje lees :D

btw, politiek gaan heeft geen nut, dat hebben meerdere partijen nu al wel bewezen. Dus die vlieger gaat niet op helaas.

Ga je daar dan ook met je mede nederlanders Grieks ambulance personeel aftuigen als je homie verdrinkt. ;)
 
Gouwetonny zei:
Ga je daar dan ook met je mede nederlanders Grieks ambulance personeel aftuigen als je homie verdrinkt. ;)

Pardon?
 
Yzord zei:

Of jij je dan in Griekenland (Kreta is griekenland, je weet toch) ook zo gaat gedragen als sommige allochtonen die hier het nieuws halen?
 
Wat dacht je van mijn ballen op een oude stoel, mijn voeten op de rug van een berggeit en door mijn zonnebril turend naar een wolkje aan de hemel? Bedenkend hoe bekrompen nederland is geworden met al die "gastarbeiders".

Oftewel, nee, alleen gaylords kunnen zoiets doen als wat je dagelijks in de krant leest.
 
Heb het al meerdere malen gezegd maar bij zulke criminele activiteiten moeten ze die marroc's het land uit flikkeren en verplicht laten werken op de geitenfokkerij van hun oom op de Bin Ladenfarm in Marrocie-stan.

Dat volk is er gewoon nog niet aan toe om in een moderne maatschappij te leven...
 
Back
Naar boven