Fitness Seller

||jonko's hand kapot|| (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

spoedig herstel jonko
 
Dude ****ed bout ur hand, maar waarom die |||||||Br33z4hh|||||\\\\\\\//// tags whehe :D
 
Lastig man... Hoop voor je dat het snel geneest
 
Ben vanochtend in het ziekenhuis geweest weer, ivm mogelijke operatie. De dokter haalde het gips eraf en keek er een beetje naar. Het was wat dunner en blauwer geworden, en de vinger was weer een beetje terug in de goede positie. Wat betekent dat het een zwelling was bij de breuk en niet dat het botje misplaatst was. Dus geen operatie. Afijn, nieuw gips eromheen, mocht een kleurtje kiezen, ze wilden me fluorroze aansmeren, maar ben voor wit gegaan. Op 12 Oktober gaat het er af als et goed is en mag ik weer heel rustig beginnen met trainen. Net ook voor eerste keer gewerkt weer, ging best goed :D Morgen weer vrij, dus lekker relaxen en bier zuipen. :p

Beetje GH en deca om het herstel te bevorderen..... [:roflol: no way]
 
Ben vanochtend in het ziekenhuis geweest weer, ivm mogelijke operatie. De dokter haalde het gips eraf en keek er een beetje naar. Het was wat dunner en blauwer geworden, en de vinger was weer een beetje terug in de goede positie. Wat betekent dat het een zwelling was bij de breuk en niet dat het botje misplaatst was. Dus geen operatie. Afijn, nieuw gips eromheen, mocht een kleurtje kiezen, ze wilden me fluorroze aansmeren, maar ben voor wit gegaan. Op 12 Oktober gaat het er af als et goed is en mag ik weer heel rustig beginnen met trainen. Net ook voor eerste keer gewerkt weer, ging best goed :D Morgen weer vrij, dus lekker relaxen en bier zuipen. :p

Beetje GH en deca om het herstel te bevorderen..... [:roflol: no way]


Fluorroze is juist cool. Waarom heb je dat nou niet genomen? :( Ik had het wel geweten!


PS Nog 53 min.!!
 
Maar roze staat je zo goed :(
 
Misschien iets voor de volgende keer:

Empty your mind, be formless. Shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle and it becomes the bottle. You put it in a teapot it becomes the teapot. Now, water can flow or it can crash. Be water my friend.

Beterschap :D
 
heb jij een duimring? ;)
 
Maar roze staat je zo goed :(
true.... ff terug :D
Misschien iets voor de volgende keer:

Empty your mind, be formless. Shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle and it becomes the bottle. You put it in a teapot it becomes the teapot. Now, water can flow or it can crash. Be water my friend.

Beterschap :D
zal eraan denken :P Zen-master-sensei
heb jij een duimring? ;)

yup ;)
 
heb mn pics, w000ttt
 
Laatst bewerkt:
Soww,klein breukje of niet!!Altijd minder he....

Mis alleen dat autootje op de x-ray.:lol:
 
Soww,klein breukje of niet!!Altijd minder he....

Mis alleen dat autootje op de x-ray.:lol:

is ook maar klein breukje ^^

een flinke breuk is wel vet om te showen natuurlijk, maar toch blij dat et een kleine breuk is :o
 
was een cd met een programmatje erop waarmee je helderheid en alles makkelijk kunt aanpassen. heb de 2e foto met goede helderheid gedaan zodat het beter te zien is, wel goed kijken, dunne scheur.

hier is die beter te zien:

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
Je mist idd een stukje bot zo te zien,heb je dat helemaal naar binnen geslagen ofzo.:eek:
 
Je mist idd een stukje bot zo te zien,heb je dat helemaal naar binnen geslagen ofzo.:eek:

nee, dat is het basis stukje wat nog op zn plaats zit, doordat et lange stuk eroverheen helt [afgebroken :p]
 
verdomme moest er nog een loep bijpakken om het te zien.....en nee ik hoef niet naar de opticien;maar moest je daar nu voor in het gips volgens mij hebben ze je ook een poets gebakken op je verjaardag!!!!
 
Back
Naar boven