XXL Nutrition

||Jonko's Log|| (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jonko

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
30 mei 2006
Berichten
13.859
Waardering
2
Ook es een logje :)
Ik train nu sinds een weekje samen met RichardV en Homer17, en mn log zal er naast de gewichten vrijwel hetzelfde uitzien.

Ik ben ongeveer 1.73 [kan kleiner zijn]
74 kg
BF 13% +/-
12 maanden bezig

Maandag, 28 Augustus:

Bench 2 sets 7-5 reps 90-100 kg [1 opwarmset met 60 kg]
Incline smith 2 sets 4-8 reps 80-80 kg [1ste setje ging heel moeilijk, reden onbekent]
Incline dumbbell press 2 sets 8-5 reps 32-36 kg
Incline dumbbell flyes 2 sets 10-8 reps 22-24 kg
Cable crossovers 2 sets 10-6 reps 25-35 kg
 
Laatst bewerkt:
Dikke flyes ouwe!:thumbs:
Ook zeer nette bench!:D

Ga hem zeker volgen!!!
 
Reden misschien wel iets te gehaast naar het bankdrukken. Volgende keer 1 minuut extra rust pakken.

Mooi schema man:)
 
en was het een goede training voor jou?

lijkt me een fijne borsttraining zo. je zou me nog een keer pm'en weet je nog?
(als je toestemming van je trainer krijgt;) )
 
Reden misschien wel iets te gehaast naar het bankdrukken. Volgende keer 1 minuut extra rust pakken.

Mooi schema man:)

Denk dat dat et was :P die Inclined Smith heb ik beetje vernakt helaas. 1ste set te snel na de bench, 2e set zelfde gewicht en ging makkelijk. Mja, weet ik het voor de volgende keer :) En volgende keer zal ik ook op tijd komen, hoef ik niet zo te haasten :rolleyes:

En thx beide

@prelude: Van mij mag je meetrainen wanneer je wilt :D Ries, wat zeg jij ervan? :p
De borsttraining bevalt me zeker :)
 
Haha dat je te laat komt boeit voor geen meter kerel. Je loopt dan gewoon wat achter, maar dat boeit toch niet?

@Prelude: 5 euro voor een losse les. Je kan komen wanneer je wilt.
Alleen laat hem ff weten wanneer, zodat je ook de tijd weet. Trainen namelijk niet iedere dag zelfde tijd omdat ik met werk en werk van de vrouw zit. Moet soms beetje passen en meten.
 
Haha dat je te laat komt boeit voor geen meter kerel. Je loopt dan gewoon wat achter, maar dat boeit toch niet?

@Prelude: 5 euro voor een losse les. Je kan komen wanneer je wilt.
Alleen laat hem ff weten wanneer, zodat je ook de tijd weet. Trainen namelijk niet iedere dag zelfde tijd omdat ik met werk en werk van de vrouw zit. Moet soms beetje passen en meten.

oke is goed, ik pm je wel jonko wanneer. ff kijken met mijn schema. de borsttraining wil ik wel mee doen, mijn borst valt telkens op een andere dag dus wanneer die op maandag valt laat ik het wel weten.
en jullie trainen dus niet altijd samen? das mooi want met 4 man schiet het niet op. (homer,jonko,richard)
 
succes met je log
 
Leuk dat je een log hebt ;) Als je hier dingen post, dan zal ik vaker per ongeluk op je log klikken :p
 
Vandaag rug gedaan. Richard vond het leuk een keer een ander schema te proberen dus ik heb gedeeltelijk meegedaan :).
Ik heb al een tijdje last van mn onderarmen dus ik probeer ze zoveel mogelijk te ontzien.

One handed Dumbbell Rows 3 sets 10-6-4 reps 40-45-47 kg [2 sets opgewarmt met 20-30 kg]
Deadlift 2 sets 10-8 reps 70-90 kg
Pulldown [wide grip] 2 sets 6-6 reps 80-70 kg
Barbell Shrugs 3 sets 8-6-6 70-90-80 kg
One armed cable row 1 set 8 reps 35 kg
Dumbbell Shrugs 1 set 8 reps 34 kg

De Deadlift wilt nog steeds niet lukken op goed gewicht, maar komt nog wel :)

Voor vandaag heb ik trouwens altijd Dumbbell rows tot 34 kg gedaan want ze hadden geen grotere bij mn vorige gym.

Ik ga zo nog even naar FF wat cardio doen en mn buik trainen, zodra ik weer wat energie heb :p
 
Leuk dat je een log bijhoudt, succes met de deadlifts.:D

Verder zeer goede stats.:thumbs:
 
Jonko het ziet er allemaal goed uit, ik zal je log wel af en toe checken..

:D
 
Jonko het ziet er allemaal goed uit, ik zal je log wel af en toe checken..

:D

Mooi, daar doe ik het voor, de trouwe lezers :D

@Luuc: thx :D
 
nette DB rows kerel!!


die deadlifts komen heus wel......... ( als je net zo fanatiek traint als dat je post....)

:D

suc6 verder!
 
oke is goed, ik pm je wel jonko wanneer. ff kijken met mijn schema. de borsttraining wil ik wel mee doen, mijn borst valt telkens op een andere dag dus wanneer die op maandag valt laat ik het wel weten.
en jullie trainen dus niet altijd samen? das mooi want met 4 man schiet het niet op. (homer,jonko,richard)

Haha, mijn bro die doet ook nog mee ;) En een neef van Ries en nog Ricardo (ook lid van dbb)... Trainen dus altijd met een andere volgorde.
 
Ja en het is altijd druk, maar meestal toch wel binnen een uur klaar. Als ik alleen train 30-45 minuten, dus 30 minuten ouwehoeren.
 
Ja en het is altijd druk, maar meestal toch wel binnen een uur klaar. Als ik alleen train 30-45 minuten, dus 30 minuten ouwehoeren.

moet ook kunnen he :D


Heb net ff mn buik nog getrained, ben niet toegekomen aan cardio. Maar heb toch al genoeg gefietst en met gewichten gegooit vandaag ^_^

warm-up: crunches en leg raises op de grond
Crunchbankje 3 sets 12-10-12 reps 40-45-40 [en 1 opwarmsetje met 20]
Cable rotations 3 sets 12-10-10 reps 12-16-21 kg
en wat standaart grondwerk

Ik gebruik geen apparaten in mn buiktraining, vind het niet fijn :p
 
je moet wat meer discipline met die cardio krijgen
hoe ziet je voedingsschemaeruit? al een beetje een cutschema opgesteld?
 
Hij blijft eigenwijs met zijn buiktrainingen. Waarom?????????
 
Back
Naar boven