MuscleMeat

||Jonko's Log|| (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Woensdag 22 November

Benen:

Squat
8 x 50
8 x 70
8 x 100 PR
3 x 120 PR

GHR [assisted]
3 x BW
6 x BW
6 x BW

Leg Ext [1 been]
8 x 5
8 x 15

Lying Leg Curl
8 x 30
8 x 35 PR

Standing Leg Curl
8 x 15
8 x 15

Standing Calf Raise
8 x 100
6 x 120 PR

Seated Calf Raise
10 x 40
8 x 55

Squat ging redelijk, de 100 was vrij easy. Bij 120 had ik moeite met balans, bij de 3e rep ging die niet goed dus mee opgehouden. Mja, best lekker getrained opzich. Al was ik er niet echt helemaal bij soms :p
 
Woensdag 22 November

Benen:

Squat
8 x 50
8 x 70
8 x 100 PR
3 x 120 PR

GHR [assisted]
3 x BW
6 x BW
6 x BW

Leg Ext [1 been]
8 x 5
8 x 15

Lying Leg Curl
8 x 30
8 x 35 PR

Standing Leg Curl
8 x 15
8 x 15

Standing Calf Raise
8 x 100
6 x 120 PR

Seated Calf Raise
10 x 40
8 x 55

Squat ging redelijk, de 100 was vrij easy. Bij 120 had ik moeite met balans, bij de 3e rep ging die niet goed dus mee opgehouden. Mja, best lekker getrained opzich. Al was ik er niet echt helemaal bij soms :p


Je kijkt te veel naar mannenbillen:D
 
Goede trainingen dude.

Wat ik me wel afvraag is. Ik bench ongeveer hetzelfde als jou. Alleen jou flyes zijn stuk meer als mijne. ik doe maximaal 10x 18kg, doe jij ze dan cheatend of gewoon je ellebogen heel erg gebogen?
Net als 20kg side raises. ik kan net 12kg 8x strict omhoog krijgen. als ik 14-16 doe moet ik gaan gooien:p
 
Bij Flyes heb ik mn ellebogen redelijk gebogen ja. Niet erg strict uitgevoert [bij lichter wel]. Sideraises zijn gewoon goed :D Ik doe ze met 1 arm, andere hou ik een bankje/paal vast. Als ik em strict uitvoer met bijde armen kan ik 18 kg ofzo.

Ik heb de laatste 2 dagen niet getrained, ik was TE moe om te trainen en kon mn hoofd er niet bijhouden. Ik slaap TE lang nu, zal gaan veranderen de komende dagen :D [et luie leventje dus :P]
Maandag ga ik weer trainen, volgens mij heeft "Beest" heel wat in petto qua training dus... :D
 
Dinsdag 28 Nov.

Borst:

Benchpress
12 x 60
12 x 80
4 x 100
3 x 110 PR
1 x 120 [Failed]


Juist, alleen BP gedaan :P. Heb 5 dagen niet getrained, dus rustweekje gehad. Voelde me nog niet super, ik denk dus dat mn max inmiddels iets hoger ligt. De 4 keer 100 ging niet echt goed, de 3 keer 110 al stukken beter. Volgende keer misschien triples en 1 RM's doen, eens kijken hoeveel mn echte 1RM nu is :D. Ik denk dat op een goede dag die 120 of 125 er wel inzit :D [als de 1 RM goed lukt ga ik mn sig eens editen]
mja, het was maar een korte trainen, maar toch wel lekker :D
 
toch nog een pr :)
hoe lang was je bij novio?:)
 
toch nog een pr :)
hoe lang was je bij novio?:)

van 5 uur tot 6 ofzo, eerste 10 minuten niks gedaan, een laatste 30-40 ook niks :P Niet dat ik geen zin in het trainen had, maar was vrij moe en had meer zin in bankdrukken alleen.
 
Je had echt geen **** gedaan nee!
Mijn log zal de komende weken verwaarloosd worden, dus kalk ik die van jouw maar vol.
Aangezien ik tegen overtraining aan zit te hikken (mede door werk enzo), doe ik ff wat minder fanatiek trainen (komende 1,5 week) en dan 3 weken rust.
Zal wel mijn kritische blik geven op dit watje!!
Beetje bankdrukken en dat was het.
 
toch wel cardio ries?
 
Je had echt geen **** gedaan nee!
Mijn log zal de komende weken verwaarloosd worden, dus kalk ik die van jouw maar vol.
Aangezien ik tegen overtraining aan zit te hikken (mede door werk enzo), doe ik ff wat minder fanatiek trainen (komende 1,5 week) en dan 3 weken rust.
Zal wel mijn kritische blik geven op dit watje!!
Beetje bankdrukken en dat was het.

ojee :eek: [wel dat zweepje meenemen he :o ]
 
Woensdag 29 Nov.

Benen:
Squat
8 x 40
8 x 70
6 x 90
5 x 110 PR
3 x 130 PR

GHR [assisted]
7 x BW PR
7 x BW PR

Seated Calf Raise
8 x 40
8 x 60
4 x 70 PR


Verder niks gedaan. Ging wel lekker, GHR's lukken bijna. Squat begint eindelijk een beetje te komen, calf raises bijna full block. Gaat lekker dus :D. De GHR's lukten echt veel beter als de voorgaande weken, als het zo blijft duurt het niet lang voor ik ze helemaal goed kan :)

@marrie: Shhhhhh :rolleyes:

@beest: ik zie et al, in die 3 weken ga je een megamassamonster worden! :D
 
Sletje. Ja was weer erg laat thuis. Ruim 2 uur rijden om thuis te komen, en al in een dip itten. Trainen werd dus niks.
Morgen ben ik er ook niet. Zaken diner.

Maar vrijdag ben ik er om 6 uur.
Nice training BTW.
Alleen ik was er niet bij, dus geloof het natuurlijk niet he:)
 
Back
Naar boven