Fitness Seller

||Jonko's Log|| (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

heb zelf net ook men hand gebroken gehad maar ik jank ook niet, heb ook een knie probeelm mij hoor je er niet over.
ik weet dat het klote is maar als je er steeds overnadenkt kom je er nooit!!!!

gewoon weer gaan en kijk wat er komt dan maar wat minder maar ga gewoon, ik probeer je gewoon wat motivatie tegeven om weer te gaan bro succes!!!!
 
heb zelf net ook men hand gebroken gehad maar ik jank ook niet, heb ook een knie probeelm mij hoor je er niet over.
ik weet dat het klote is maar als je er steeds overnadenkt kom je er nooit!!!!

gewoon weer gaan en kijk wat er komt dan maar wat minder maar ga gewoon, ik probeer je gewoon wat motivatie tegeven om weer te gaan bro succes!!!!

Wat loop je nou slap te lullen? Hij jankt er toch niet over? Misschien moet je beter lezen, hij gaat er juist met humor mee om en hij is weer begonnen met trainen.

Moest ik toch ff kwijt.
 
heb zelf net ook men hand gebroken gehad maar ik jank ook niet, heb ook een knie probeelm mij hoor je er niet over.
ik weet dat het klote is maar als je er steeds overnadenkt kom je er nooit!!!!

gewoon weer gaan en kijk wat er komt dan maar wat minder maar ga gewoon, ik probeer je gewoon wat motivatie tegeven om weer te gaan bro succes!!!!

ik klaag ook echt niet over mn hand verder :p dit is een log, en schrijf mn bevindingen hier. Als iets niet lukt komt et ook hier te staan ;) forceren is het laatste wat je moet doen, en dat weet jij vast ook.

De motivatie heb ik 110% al, geen hulp bij nodig :p anders was ik na mn zoveelste blessure in een jaar al gestopt :p
 
Wat loop je nou slap te lullen? Hij jankt er toch niet over? Misschien moet je beter lezen, hij gaat er juist met humor mee om en hij is weer begonnen met trainen.

Moest ik toch ff kwijt.

dank je schatje :kiss:
 
succes bro met herstel !!!
 
Hehe volgende week verrekte nek?:D

Als G-men gedraaide foto's van de wedstrijd blijft posten wel ja :roflol:

Als alles goed gaat kom ik over 1 tot 2 weken weer met je meetrainen :D heb zin in wat hardcore training weer!
 
Hehe iemand die mijn gewichten weer erop en eraf haalt;)

Kun je me filmen:D
 
jonko niets beloven asjeblief want er gebeurt toch weer wat met je ....een verrekte penis of zoiets zal het wel worden
 
Hehe iemand die mijn gewichten weer erop en eraf haalt;)

Kun je me filmen:D
to hell with you, doe je lekker zelf maar :p

dat filmen gaat goed komen, ik wil ook gefimt worden ^^
jonko niets beloven asjeblief want er gebeurt toch weer wat met je ....een verrekte penis of zoiets zal het wel worden

true....true....maar eerst een breezah dame of een milf zoeken waar ik em kan verrekken :p
 
to hell with you, doe je lekker zelf maar :p

dat filmen gaat goed komen, ik wil ook gefimt worden ^^


true....true....maar eerst een breezah dame of een milf zoeken waar ik em kan verrekken :p

What happened met die ene van die foto? :P Nooit meer gesproken zeker?
 
goed dat je weer bezig bent :thumbs:
 
Mijn liefdesleven heeft niks met mijn log te maken, deze zou ik daarom dus ook graag gescheiden houden. Bedankt voor uw begrip.

Heb je er 27 minuten over gedaan om deze te bedenken?
 
Back
Naar boven