XXL Nutrition

Joost goes true natty recomp

Bezoekers in dit topic

Kijk aan! 4 worstenbroodjes en 4 PR's!!:thumbs: Hopelijk gaat de blokkade helemaal weg! Waar zat deze precies?

ghehe, bekken hebben anderhalf jaar scheef gestaan waardoor een been 1cm langer was dan de andere. dit concludeerde in allerlei rare pijntjes etc. had voor de rest een ribblokkade bij me schouderblad, waardoor ik me hoofd niet meer naar rechts kon buigen, had er niet echt last van met trainen maar was toch wel noodzakelijk om na te laten kijken.

supertrain goed dat je flink onder handen genomen bent :thumb:

jaja ik hoorde dat jij ook weer de klos bent volgende week :thumb:
 
ben ik nu alweer bij jullie over de tong gegaan :dunno:
 
Mooie train Joosie! Met lekkre PRs en eindelijk weer 4 worstebroodjes ;)
Zijn die Buy Asian Flies ook met cable?
Mooi dat dat bekken nu goed aangepakt is. Rib blokkade? Nooit van gehoord trouwens...

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------

Mooie train Joosie! Met lekkre PRs en eindelijk weer 4 worstebroodjes ;)
Zijn die Buy Asian Flies ook met cable?
Mooi dat dat bekken nu goed aangepakt is. Rib blokkade? Nooit van gehoord trouwens...
 
Ik ben in! De worstenbroodjes deden het 'em..
 
De site is weer lekker aan het dubbel-posten de laatste tijd ;)
 
haha bij mij is me ene been ook langer dan me andere been, merkte ik pas op bij leg press haha bij het uitstrekken, is wel geen hele cm maar voelde toch een klein verschil.
 
ben ik nu alweer bij jullie over de tong gegaan :dunno:
Dienase begon! hihi

Mooie train Joosie! Met lekkre PRs en eindelijk weer 4 worstebroodjes ;) Zijn die Buy Asian Flies ook met cable? Mooi dat dat bekken nu goed aangepakt is. Rib blokkade? Nooit van gehoord trouwens... ---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ---------- Mooie train Joosie! Met lekkre PRs en eindelijk weer 4 worstebroodjes ;) Zijn die Buy Asian Flies ook met cable? Mooi dat dat bekken nu goed aangepakt is. Rib blokkade? Nooit van gehoord trouwens...

Jup! weer een cable oefening. cable rear delt raise.

Ik ben in! De worstenbroodjes deden het 'em..

Welkom! helaas mag ik de komende 3-4 maanden geen worstenbroodjes :(

De site is weer lekker aan het dubbel-posten de laatste tijd ;)
Ik merk het ja!

haha bij mij is me ene been ook langer dan me andere been, merkte ik pas op bij leg press haha bij het uitstrekken, is wel geen hele cm maar voelde toch een klein verschil.

Kan je beter even laten checken voordat het verder gaat vastzitten en je lichaam gaat compenseren :)
 
One arm cable curl ;)



elke dag wegen om op een week gemiddelde uit te komen :shrug: zit nu op een weekgemiddelde van 77.5.

Gvd pijn geleden bij de fysio maar hopelijk is de blokkade helemaal weg, voel hem nog wel flink maar hopelijk trekt dat weg vandaag of morgen.

Training van gisteren:

A1 Squat (high bar)

80x4
80x4
80x3
80x4

A2 Overhead dumbbell press
20x7
20x5
20x5
20x5
PR

B1 Neutral grip chin-up

bw+2.5x10
bw+2.5x7
bw+2.5x7
bw+2.5x7

B2 Seated calf raise machine

80x8
80x8
80x8
80x8
PR - waardig, fullstack.

C1 Seated Peck deck
50x9
50x9
50x7
50x6
PR

C2 Reverse Bayesian fly

5x10
5x10
5x10
5x6

D1 Unilateral liggende leg curl
45x10
45x10
45x10
45x10
PR

D2 Overhead Rope extension
10x20
10x20

Rating:
2ryomtz.png
2ryomtz.png
2ryomtz.png
2ryomtz.png


Ik merk dat me spieren nog wat moeten aanpassen aan de huidige stand van me bekken. merk dat vooral met squats en bijvoorbeeld seated calf raise, dat er meer spanning staat op 1 kant van me lichaam.

Mag ik vragen waarom je zo weinig herhaling doet met kuiten?
 
Mooie squats man! Gaat lekker nu met je nieuwe schema :D
 
Mag ik vragen waarom je zo weinig herhaling doet met kuiten?

ik pak me kuiten 4x per week ;)

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

Mooie squats man! Gaat lekker nu met je nieuwe schema :D

Squats gaat hopelijk soon richting de 100. schema gaat idd lekker, sta elke training anderhalf uur flink te beulen.
 
ik pak me kuiten 4x per week ;)

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------



Squats gaat hopelijk soon richting de 100. schema gaat idd lekker, sta elke training anderhalf uur flink te beulen.

netjes! je kan je kuiten trainen als je geen spierpijn hebt!

---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------

Waarom zou je er zoveel moeten doen?

omdat je er ook iets tussen weinig en te veel in zit :)
 
Interessant wel dit, zelf heb ik ook een beenlengteverschil van bijna 1,5cm en staat mijn bekken ook niet helemaal recht. Maar bij mij raadde de fysio mij destijds aan om er niets aan te doen. Ik merk er voor de rest ook eigenlijk niet echt iets van waarschijnlijk omdat het bij mij al van kleins af aan zo was.

Lekkere trains, ben benieuwd naar het resultaat na je cut. Ik moet er zelf zondag ook aan gaan geloven:(.
 
Laatst bewerkt:
Mooie squats man! Gaat lekker nu met je nieuwe schema :D
Interessant wel dit, zelf heb ik ook een beenlengteverschil van bijna 1,5cm en staat mijn bekken ook niet helemaal recht. Maar bij mij raadde de fysio mij destijds aan om er niets aan te doen. Ik merk er voor de rest ook eigenlijk niet echt iets van waarschijnlijk omdat het bij mij al van kleins af aan zo was. Lekkere trains, ben benieuwd naar het resultaat na je cut. Ik moet er zelf zondag ook aan gaan geloven:(. ---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ---------- Interessant wel dit, zelf heb ik ook een beenlengteverschil van bijna 1,5cm en staat mijn bekken ook niet helemaal recht. Maar bij mij raadde de fysio mij destijds aan om er niets aan te doen. Ik merk er voor de rest ook eigenlijk niet echt iets van waarschijnlijk omdat het bij mij al van kleins af aan zo was. Lekkere trains, ben benieuwd naar het resultaat na je cut. Ik moet er zelf zondag ook aan gaan geloven:(.

Je bekken staan scheef en je fysio vind dat je er niks aan moet doen? lol ga is gauw naar een andere fysio dan :roflol:

Cut gaat tot nu toe echt heerlijk. me dieet is gelukkig ook redelijk flexibel. morgen vervang ik me eerste twee maaltijden voor een wat kleinere maaltijd (max 200 kcals) zodat ik de rest van de dag toch wat taart kan snoepen.
 
Training van gisteren:

A1 Bench press
67.5x6
67.5x6
67.5x5
67.5x4

A2 Romanian deadlift
97.5x8
97.5x5
97.5x5
97.5x5

B1 Pronated lat pull down
80x5
80x5
80x5
80x5

B2 One-leg calf raise
70x8
70x8
70x8
70x8

C1 High dumbbell row
24x12
24x12
24x12
24x12

C2 Prone lateral raise (60 graden)
6x10
6x10
6x10
6x10

D1 Unilateral leg extension
35x12
35x12
35x12
35x12

D2 Bayesian curl
25x5
25x5


Rating:
2ryomtz.png
2ryomtz.png
2ryomtz.png


Nu vandaag lekker taart bunkeren :cool:
 
Kan je je nek weer normaal bewegen? Mooi dat je napijn had, dan heb je waar voor je geld. :D
 
Kan je je nek weer normaal bewegen? Mooi dat je napijn had, dan heb je waar voor je geld. :D

ik voel em nog licht een beetje trekken, maar gaat al stuk beter :thumbs:
 
ik pak me kuiten 4x per week ;)

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------



Squats gaat hopelijk soon richting de 100. schema gaat idd lekker, sta elke training anderhalf uur flink te beulen.
Mag je eigenlijk je volledige schema posten? Ben wel benieuwd:D
 
lekkere treen weer
 
Back
Naar boven