MuscleMeat

Cutlog

Bezoekers in dit topic

Wat shots van posing (sorry voor de sub-optimale belichting)

AFC8A9F1-FCBA-4A2B-BBC7-43DB229F33B8.jpeg
B446AFB1-A585-43FE-999F-9D2C3A406F42.jpeg
F67B04D2-84F8-4703-B03B-C6DA5EC80823.png
7E2921E6-92E4-4A56-B9C1-707B5BA57DF6.png

natuurlijk niet heel blij met de huidige shape, 91+ kg op 1.79 is ook wel veel. Maar doel van deze bulk was massa en dat is me wel gelukt. Nog 6 weken strength pushen op deze kcal en dan cutten. Kan niet wachten om te zien wat eronder zit
 
Vind je voor dat gewicht nog niet eens vettig ogen. Goede bulk neergezet!
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Abs komen ook nog lekker door, je staat er goed bij man!
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Vind je voor dat gewicht nog niet eens vettig ogen. Goede bulk neergezet!
Thanks man

ik vind me wel dik, maar dat heeft denk ik iedereen in de bulk

ik heb een vrij sterke visie op bulken als natty vs enhanced, als natty kun je imo beter gewoon je BW en daarmee strength pushen voor size. Als ik kijk naar pro-naturals zijn die echt vette varkens gewoon in hun offseason. En dat allemaal op clean kcals

enhanced moet je natuurlijk oppassen voor te hoog VP icm oestrogeenconversie en gyno, daar hoef ik me gelukkig (nog) niet druk om te maken. Plus on gear is het realistischer om size te pakken zonder vet te worden, gewoon ‘de gear zn werk laten doen’ (als in dat is de variabele waar je minimale progressie op gaat boeken; niet als in ‘take this and you’ll get big’
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Thanks man

ik vind me wel dik, maar dat heeft denk ik iedereen in de bulk

ik heb een vrij sterke visie op bulken als natty vs enhanced, als natty kun je imo beter gewoon je BW en daarmee strength pushen voor size. Als ik kijk naar pro-naturals zijn die echt vette varkens gewoon in hun offseason. En dat allemaal op clean kcals

enhanced moet je natuurlijk oppassen voor te hoog VP icm oestrogeenconversie en gyno, daar hoef ik me gelukkig (nog) niet druk om te maken. Plus on gear is het realistischer om size te pakken zonder vet te worden, gewoon ‘de gear zn werk laten doen’ (als in dat is de variabele waar je minimale progressie op gaat boeken; niet als in ‘take this and you’ll get big’
Het wordt ook steeds moeilijker om echt 'dik' te worden hoe meer massa je hebt.

Natuurlijk blijf je in je kop altijd dik maar we sporen in dat opzicht ook gewoon niet.
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Het wordt ook steeds moeilijker om echt 'dik' te worden hoe meer massa je hebt.

Natuurlijk blijf je in je kop altijd dik maar we sporen in dat opzicht ook gewoon niet.
Klopt

je ziet ook weinig mensen enhanced die echt moker vet zijn

als je 120kg weegt en je behoefte is 5000+ kcal vraag ik me ook af of je nog zin hebt in junk. Op highdays zit ik nu op 4500 en ben blij als mn laatste maaltijd op is :o
 
Klopt

je ziet ook weinig mensen enhanced die echt moker vet zijn

als je 120kg weegt en je behoefte is 5000+ kcal vraag ik me ook af of je nog zin hebt in junk. Op highdays zit ik nu op 4500 en ben blij als mn laatste maaltijd op is :o
Als ik het clean eet heb ik amper zin in junk omdat ik te vol zit, soms in het weekend een meal maar dat is ook plannen omdat het me hele vertering kan verneuken voor die dag pf na die meal
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Als ik het clean eet heb ik amper zin in junk omdat ik te vol zit, soms in het weekend een meal maar dat is ook plannen omdat het me hele vertering kan verneuken voor die dag pf na die meal
Heb ik ook als ik nog een pizza eet voor het slapen gaan voel ik me 'opgestopt' de volgende ochtend.

25-3-2021: Hamstrings + Back
91,3kg / Medium day: 4100 kcal

Banded leg curl x 7 , x 8 , x 10

SLDL:
180kg x 3
160kg x 6
142,5kg x 7
Ga hier doen wat ik altijd doe: 3 werksets, top set triple loaden tot ik daarop vastloop, dan de heaviest triple set schrappen en mijn 5 rep set loaden. Als ik mijn 5 rep set niet verder kan progressen terug naar triples, en dan back and forth

Pull-ups wide grip:
BW + 10 + 0,5kg x 7
BW x 9
Meh nog steeds geen fan van pull-ups

Chest supported smith row x 7 , x 9 , x 11 + 5 rest-pause

Chest supported DB row: 32,5kg x 11 , x 11

V-bar pulldown x 10 , x 13

Rope pullover x 13 + 6 rest-pause

BW + 15kg deadhang

Shrugs overgeslagen want heb een lichte tweak overgehouden in mijn linkerschouder na push gister

Lying leg ccurl x 14 , cluster x 12 - 7 - 5 - partials
Hamstring stretch

Standing calf x 8 , x 10 , x 11 , x 10 + 5 rest-pause
Calf stretch

:wave2:
 
Klopt

je ziet ook weinig mensen enhanced die echt moker vet zijn

als je 120kg weegt en je behoefte is 5000+ kcal vraag ik me ook af of je nog zin hebt in junk. Op highdays zit ik nu op 4500 en ben blij als mn laatste maaltijd op is :o
Je vind je gauw al zelf dik en als ik na 5200 redelijk cleane kcals s avonds in de spiegel kijk vind ik mijzelf ook moddervet omdat ik gewoon een opgeblazen pens heb.

4500 vind ik voor jouw lengte en natty best veel trouwens.
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Je vind je gauw al zelf dik en als ik na 5200 redelijk cleane kcals s avonds in de spiegel kijk vind ik mijzelf ook moddervet omdat ik gewoon een opgeblazen pens heb.

4500 vind ik voor jouw lengte en natty best veel trouwens.
Ik ben overdag nieteens heel actief, trainingen intensief en wel 2+ uur
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Note so self:

gwoon pizza’s waren in de aanbieden (€2,50 voor 2 stuks)

echt niet te vreten cheat liever niet dan dit
 
nee, enkel als "je" (onderwerp) achter t werkwoord zou staan. die 2e "je" is niet t onderwerp
Je hebt helemaal hebt helemaal gelijk Robin. :thumbs:
Zoals Hugo de Jonge zei toen hij een ongeldig paspoort bij zich had: "I'm only human after all "
 
Prima vorm bij die SLDL!

voor natty zijnde heb je best wat size en niet al te vet. Gaat helemaal goed komen eenmaal er wat juice in gaat.
 
26-3-2021: Quads + Arms
91,9kg (PR) / Medium day: 4000 kcal

Adductor x 11 , x 14

Banded leg extension x 8 , x 10

Smith squat:
3pps + 5kg x 5
2 1/2pps + 2,5kg x 9

Platz squat (heel elevated) x 8 , x 11

Cluster leg ext: 4p + 1,25kg x 11 - 6 - 5 - partials

DB split (2-3 tel in deep stretch) x 15 , drop

Quad stretch

DB hammer curl x 8 , x 12 , x 11 + 5 rest-pause
1-arm cable curl x 11 , x 12 , x 11 , drop
Bicep stretch

Pushdown x 13 , cluster x 14 - 6 - 5 - partials (quick pump)

Rear delt x 15 , x 14 , drop elastiek

Wrist x 12 , x 11

Prima training, helemaal in de groove dus vanaf volgende week volume weer droppen

Have a nice weekend :wave2:
 
Back
Naar boven