Fitness Seller

Joost in zijn homegym

Bezoekers in topic

TT&A

Cool Novice
Lid geworden
30 okt 2020
Waarderingsscore
273
  • Topic Starter Topic Starter
Valt idd reuze mee!

Goeie poten maat!

Ik merk dat mijn voedingskeuzes echt een groot verschil hebben gemaakt. Ik zit nu gemiddeld op zo'n 4k kcal per dag (4300 op high days, 3900 op medium). Het minst 'cleane' is 30g granola in mijn laatste maaltijd. Rijst en havermout zijn de enige 2 carbs die goed verteren aangezien ik nu 100-130g van deze per maaltijd heb. Van pasta/aardappelen ga ik altijd bloaten en die verteren lang niet zo goed. Daarnaast in het weekend op mijn rustdag (als ik gewerkt heb) heb ik 's avonds vaak een cheat, een pizza ofzo. Genoeg ruimte om af en toe wat lekkers te eten hoor, maar de basis wil ik gewoon solide hebben.

Op high days heb ik er soms wel moeite mee. Dan is het 130g havermout / 100g rijst / 100g rijst / 70g rijst / banaan + 30g rijstpoeder / 30g granola en dan plus ander fruit zoals bessen nog. Maar ik train er wel goed op dus ja :roflol:

De eerste bulk at ik veel broodjes en ontbijtkoeken enzo. Wil niet zeggen dat dit per definitie 'slecht' is, maar ik merkte gewoon dat het me meer moeite kostte om dat te verteren en op simpele rijst houd ik er toch meer energie aan over wat ik naar binnen schuif.

Apw

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
12 jan 2019
Waarderingsscore
3.314
Lengte
1m89
Massa
100kg
Vetpercentage
16%
Ik mis de kwark of zie ik het verkeerd, solide basis is minimaal kilo kwark

• Haha
Waarderingen: TT&A

Camelus

Colossal Veteran
Elite Member
Challenge Winner
Lid geworden
6 jun 2015
Waarderingsscore
25.652
Ik merk het vooral aan mijn eetlust wanneer ik alles ga eten.

Maar goed om te zien dat je nog zo dedicated bent. Verder alles weer beetje chill op de achtergrond?

TT&A

Cool Novice
Lid geworden
30 okt 2020
Waarderingsscore
273
Ik merk het vooral aan mijn eetlust wanneer ik alles ga eten.

Maar goed om te zien dat je nog zo dedicated bent. Verder alles weer beetje chill op de achtergrond?

Ja prima hoor :) Met jou ook en het vaderschap?

Ik was een tijdje weg omdat ik enorm druk was met de studie. Daarnaast wilde ik bloedwaarden laten testen en een 1e kuur beginnen (300 test + 1000 hcg) maar ik wachtte al af omdat ik eind december al bang was voor een lockdown. Dit stellen we dus een jaartje uit

TT&A

Cool Novice
Lid geworden
30 okt 2020
Waarderingsscore
273
Yes Joostgym wordt weer uitgebreid :)

Kan tenminste weer leg curls en extensions doen. Dat is het enige waar ik echt een hekel aan had met bands. Het bankje was niet super duur, dit is 3 keertjes werken voor mij, dat vind ik het wel waard

Camelus

Colossal Veteran
Elite Member
Challenge Winner
Lid geworden
6 jun 2015
Waarderingsscore
25.652
Ja prima hoor :) Met jou ook en het vaderschap?

Ik was een tijdje weg omdat ik enorm druk was met de studie. Daarnaast wilde ik bloedwaarden laten testen en een 1e kuur beginnen (300 test + 1000 hcg) maar ik wachtte al af omdat ik eind december al bang was voor een lockdown. Dit stellen we dus een jaartje uit

Je hebt toch genoeg materiaal? Rammen die spuit :)

Met mij is alles flex g.

• Haha

TT&A

Cool Novice
Lid geworden
30 okt 2020
Waarderingsscore
273
13-1-2021: Push
89,0kg / High day: 4300 kcal

1-arm DB lateral: 13kg x 10 - 11kg x 15

Flat BB
20kg x 10
40kg x 8
60kg x 6
70kg x 4
Wraps om
80kg x 3
90kg x 1
Werksets:
102,5kg x 4
Wraps af
92,5kg x 6 + forced negative
Volgende sessie even 2,5kg deloaden, rep ranges niet gehaald dit keer (voelde me vandaag zwak op de bench, geen idee waarom)

DB shoulder: 30,5kg x 8 - 28kg x 9

Low incline BB: 76kg x 7 - 65kg x 10 + 4 rest-pause
Flat DB: 33kg x 8 - 28kg x 11
Incline DB fly x 13 + 6 rest-pause
DC chest stretch

Rope pushdown x 9, x 12 , x 11 + 5 rest-pause
Rope overhead extension x 11 , x 14 , x 13 + drop
Tricep stretch

DB standing lateral x 11 , x 13 + 8 rest-pause , drop (pump)

Seated calf x 11 , x 14 , x 13 + 6 rest-pause
Calf stretch

Standing cable crunch x 12 , x 12

Op de bench na een prima training. Zag tot mijn grote verbazing dat mijn leg ext/curl bankje morgenochtend al geleverd gaat worden, dus kan hem dan mooi in elkaar zetten en gebruiken voor mijn beentraining in de avond :)

:wave2:

Onit

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2019
Waarderingsscore
5.270
Lengte
1m93
Massa
80kg
Welcome back Joost. I’m in

• Heart

mucci

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2016
Waarderingsscore
3.939
Lengte
1m79
Massa
104kg
Hopelijk is die leg extension niet te brak. Vind zo’n attachment er steeds brak uitzien waardoor ik niet happig ben om er centen aan uit te geven. :o

hoe doe je die forced negative op de bench?

Laatst bewerkt:

TT&A

Cool Novice
Lid geworden
30 okt 2020
Waarderingsscore
273
Hopelijk is die leg extension niet te brak. Vind zo’n attachment er steeds brak uitzien waardoor ik happig ben om er centen aan uit te geven. :o

hoe doe je die forced negative op de bench?
Ik hoop het ook. Zo niet verkoop ik hem weer, genoeg vraag. Ik had mijn oude trainingsbank in gebruikte staat op marktplaats gezet, binnen 2 dagen voor meer verkocht dan de nieuwprijs :D

Op mijn squatsteunen zitten safety’s dus gewoon zo lang mogelijk t gewicht laten zakken, doodleggen en dan op de safety’s pleuren

edit; uiteraard zijn die aankopen geen topkwaliteit. Maar als ik een beetje fatsoenlijk leg ext/curls kan doen ipv met die rotelastieken ben ik al blij, desnoods high reps unilateral, zolang de strength curve maar degelijk is (bij bands is deze uiteraard heel anders, vooral als je 3/4 elastieken tegelijk gebruikt)

Onit

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2019
Waarderingsscore
5.270
Lengte
1m93
Massa
80kg
Ik hoop het ook. Zo niet verkoop ik hem weer, genoeg vraag. Ik had mijn oude trainingsbank in gebruikte staat op marktplaats gezet, binnen 2 dagen voor meer verkocht dan de nieuwprijs :D

Op mijn squatsteunen zitten safety’s dus gewoon zo lang mogelijk t gewicht laten zakken, doodleggen en dan op de safety’s pleuren

edit; uiteraard zijn die aankopen geen topkwaliteit. Maar als ik een beetje fatsoenlijk leg ext/curls kan doen ipv met die rotelastieken ben ik al blij, desnoods high reps unilateral, zolang de strength curve maar degelijk is (bij bands is deze uiteraard heel anders, vooral als je 3/4 elastieken tegelijk gebruikt)
Ik heb ook een leg attachment. Heb een elastiek van de bank naar de attachment gemaakt, zodat er een betere strength curve is. Tip van Flip

RonReves

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 nov 2019
Waarderingsscore
2.370
Lengte
1m87
Massa
100kg
Vetpercentage
18%
Athlean X heeft een video over squatten, voeten dichter bij elkaar en de hakken op een kleine verhoging voor een meer quad dominante squat en dus minder op de glute gericht.
Leuk dat je weer logt :thumb:

• Like

TT&A

Cool Novice
Lid geworden
30 okt 2020
Waarderingsscore
273
Kleine update over de leg ext/curl; kwam erachter dat de leg attachment niet bij het bankje geleverd zit. Erg onduidelijk, 6/7 foto's op de site bevatten die attachment. Ik dus kijken voor die attachment, niet leverbaar. Klantenservice onbereikbaar. Deze gaat dus teruggestuurd worden :o

Nieuwe besteld, dubbel zo duur helaas. Maar goed, werk er hard voor en ben bang dat de gyms nog erg lang dicht zullen blijven... Ook maar eens proberen paps en mams wat actiever te maken. Ga wel meer werken in de supermarkt, binnen een maandje terugverdiend. We weten allemaal dat er 1 ding sowieso erger is dan je rekening plunderen...
small legs

Training van vandaag

14-1-2021: Legs
88,8kg / Medium day: 3900 kcal

Adductor x 11 , x 14

1-leg banded extension x 15 , x 14
BB squat (filmpjes in de spoiler @tymboo @Burrito , vorm ziet er imo wat beter uit, UB heeft nog instabiliteit)
BW opwarmen
20kg x 8
60kg x 6
80kg x 4
100kg x 3
Belt en sleeves om
120kg x 2
130kg x 1
Werksets
145kg x 5
130kg x 8
DB walking lunges: 25kg x 10 , x 9 - 20kg x 11 + 3 rest-pause
DB split squat x12 , drop
BW walking lunges x 23
Quad stretch

1-leg banded lying curl x 12 , x 14 , x 12 + 6 rest-pause
Glute bridge x 14 , x 14
Hamstring stretch

Wrist curl x 12 , x 11

Onderrug/stuitje voelt gelukkig beter. Morgen overdag pull.

:wave2:

Robin

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
14 feb 2019
Waarderingsscore
6.593
Lengte
1m80
Als je een maand moet werken voor een leg extension/curl zou ik toch eens kijken voor iets beters (ga er vanuit dat het geen gym-kwaliteit leg ext/curl is ofc)

TT&A

Cool Novice
Lid geworden
30 okt 2020
Waarderingsscore
273
Als je een maand moet werken voor een leg extension/curl zou ik toch eens kijken voor iets beters (ga er vanuit dat het geen gym-kwaliteit leg ext/curl is ofc)
Werk alleen in het weekend , 8 - 10 uurtjes per week :trollface:

Misaa

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
23 nov 2019
Waarderingsscore
867
Lengte
1m87
Massa
96kg
Vetpercentage
15%
De atx legcurl en legextension van fitness seller is goed...heb em zelf ook nog staan (barbarian variant).....je kan daarnaast nog een band erop zetten voor meer tension je weet

Onit

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2019
Waarderingsscore
5.270
Lengte
1m93
Massa
80kg
De atx legcurl en legextension van fitness seller is goed...heb em zelf ook nog staan (barbarian variant).....je kan daarnaast nog een band erop zetten voor meer tension je weet

Ik heb een bankje en leg attachemend van BodyCraft. Deze is gammel. Is de attachement van ATX ook gammel?

Denk dat de meeste attachements over het algemeen gammel zijn, kan nooit zo solide zijn als een echt apparaat ofcourse.

Naar boven