- Topic Starter Topic Starter
Valt idd reuze mee!
Goeie poten maat!
Ik merk dat mijn voedingskeuzes echt een groot verschil hebben gemaakt. Ik zit nu gemiddeld op zo'n 4k kcal per dag (4300 op high days, 3900 op medium). Het minst 'cleane' is 30g granola in mijn laatste maaltijd. Rijst en havermout zijn de enige 2 carbs die goed verteren aangezien ik nu 100-130g van deze per maaltijd heb. Van pasta/aardappelen ga ik altijd bloaten en die verteren lang niet zo goed. Daarnaast in het weekend op mijn rustdag (als ik gewerkt heb) heb ik 's avonds vaak een cheat, een pizza ofzo. Genoeg ruimte om af en toe wat lekkers te eten hoor, maar de basis wil ik gewoon solide hebben.
Op high days heb ik er soms wel moeite mee. Dan is het 130g havermout / 100g rijst / 100g rijst / 70g rijst / banaan + 30g rijstpoeder / 30g granola en dan plus ander fruit zoals bessen nog. Maar ik train er wel goed op dus ja

De eerste bulk at ik veel broodjes en ontbijtkoeken enzo. Wil niet zeggen dat dit per definitie 'slecht' is, maar ik merkte gewoon dat het me meer moeite kostte om dat te verteren en op simpele rijst houd ik er toch meer energie aan over wat ik naar binnen schuif.