Fitness Seller

Cutlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1-leg cuffed cable adductor x 9 , x 13
Ik heb een katrol besteld, ben benieuwd. Met 1 been, zittend moet idd net zo goed werken als de 2e tegen een paal of zo steunt.
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Ik heb een katrol besteld, ben benieuwd. Met 1 been, zittend moet idd net zo goed werken als de 2e tegen een paal of zo steunt.
Als je ze unilateraal doet moet je je wel ergens aan vasthouden inderdaad. Ik doe dat nu bij een stellage die in de schuur staat
 
Ik twijfel om mijn squatsteunen te verkopen en een kleine smith machine neer te zetten, daar kan ik veel meer mee eigenlijk. Maar het meeste is uitverkocht :(
 
  • Dislike
Waarderingen: Apw
Motivatie zakt elke dag een beetje verder. Ik mis de gym en vooral de mensen daar om me heen. Wel prima training vandaag.

High days gaan nu ook erg makkelijk, geen moeite met meals wegkrijgen.

Pizza gister + high day vandaag = chest pump

Nog wel aan het kijken voor een smith machine in plaats van de losse squatsteunen (losse BB wil ik uiteraard behouden). Beetje investeren in de homegym is wel een uitlaatklep voor me geworden. Voor dat extra plezier wil ik wel betalen.

17-2-2021: Push
90,7kg / High day: 4400 kcal

Cuffed cable lateral x 11 , x 15

Flat BB:
100kg x 4
92,5kg x 6
82,5kg x 9 , negative rep

Seated DB press:
32,5kg x 6
30kg x 8

Low incline DB press:
40kg x 6
32,5kg x 10 + 4 rest-pause

Flat DB press:
37,5kg x 9
35kg x 9
Cluster: 30kg x 11 - 5 - 5

Incline DB fly x 12 + 6 rest-pause

DC chest stretch


Rope pushdown x 7 , x 11 , x 10 + 5 rest-pause
Overhead extension x 11 , x 13 , x 12 + drop x 2
Tricep stretch

DB lateral x 11 , x 14 + 6 rest-pause en partials

Geen zin meer in kuiten en abs.

Ik hoop dat iedereen die dit leest zich nog goed voelt en (enigszins) kan trainen <3 Luv joe all

:wave2:
 
Jammer dat je motivatie inzakt. Volgens mij gaat het met de resultaten prima, je bent best sterk en iemand die er aan het einde van een bulk zo goed uitziet, daar kunnen een hoop alleen maar van dromen.
Ik vind thuistrainen alleen maar heerlijk, geen reserveringen of gedoe, geen pompende kutmuziek, geen vervelende mensen die net ergens gaan werken wanneer jij wilt wisselen van apparaat. Of erger nog irritante klootzakjes met een telefoon waarvan het niet eens duidelijk is of ze wel komen trainen...
Nou, sterkte man!
(en smith machine..... ik weet het niet ......vrije gewichten is toch beter :p )
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Jammer dat je motivatie inzakt. Volgens mij gaat het met de resultaten prima, je bent best sterk en iemand die er aan het einde van een bulk zo goed uitziet, daar kunnen een hoop alleen maar van dromen.
Ik vind thuistrainen alleen maar heerlijk, geen reserveringen of gedoe, geen pompende kutmuziek, geen vervelende mensen die net ergens gaan werken wanneer jij wilt wisselen van apparaat. Of erger nog irritante klootzakjes met een telefoon waarvan het niet eens duidelijk is of ze wel komen trainen...
Nou, sterkte man!
(en smith machine..... ik weet het niet ......vrije gewichten is toch beter :p )
Ja maar ik voel me best opgesloten in een 3 bij 3m ruimte :o

En over de smith, ik ben gewoon geen super fan van freeweight BB (behalve RDL’s eigenlijk) :p

Dank voor de mooie woorden :)
 
Neem de rest van de week vrij
 
Wat een faggot joh, hij gaat weer pussy out




Grapje xx
 
  • Heart
Waarderingen: TT&A
Wat een faggot joh, hij gaat weer pussy out




Grapje xx
Laten we eens samen legs trainen eens zien wie het eerste moet barfen
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Laten we eens samen legs trainen eens zien wie het eerste moet barfen
Als de gym open is moeten we dat zeker doen. Lekker back squats 180+ kilo enzo
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Als de gym open is moeten we dat zeker doen. Lekker back squats 180+ kilo enzo
Dacht eerder aan hack squats tot failure en reps dubbelen met assistance maar sure
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Dacht eerder aan hack squats tot failure en reps dubbelen met assistance maar sure
Heb nog nooit hack squats gedaan, ben wel benieuwd hoe dat is. Wel geprobeerd na te bootsen in smith machine maar is natuurlijk niet te vergelijken lol
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Heb nog nooit hack squats gedaan, ben wel benieuwd hoe dat is. Wel geprobeerd na te bootsen in smith machine maar is natuurlijk niet te vergelijken lol
Ik vind smith squats oprecht een fijne oefening
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Ik vind smith squats oprecht een fijne oefening
Ja same, close stance heeft mijn voorkeur in de smith. Voor de rest gebruik ik dat ding nooit
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Back
Naar boven