Fitness Seller

Cutlog (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Laatste 3 dagen compleet off, 0 motivatie. Zie het als deload. Op alle dagen carbs aanzienlijk verlaagd maar wel aangekomen :o

Vandaag wel weer energie en zin om te trainen. Gisteravond weer 2 burgers en fries. Wil vanaf nu gewoon hele week clean en op zaterdag (off-day) cheatmeal (pizza, sushi, burgers, zolang t maar een complete maaltijd is) want heb die dag toch low carbs en hele dag werken in de super. Daarnaast is zondag altijd push dus die extra kcal / zout is wel lekker.

Vandaag ook voor t eerst Total War pre van Redcon 1, de pumpformula met agmatine ed stond me wel. Kan me niet herinneren wanneer ik voor t laatst zo'n goeie delt/tricep pump heb gehad.

21-2-2021: Push
90,7kg / High day: 4400 kcal

Cuffed cable lateral x 12 , x 14

Flat BB:
101kg x 4
92,5kg x 7
85kg x 8, negative rep

DB shoulder:
32,5kg x 7
30kg x 8

Low incline DB press:
40kg x 7
35kg x 9 + 4 rest-pause

Flat DB press:
40kg x 7 (fail 8e)
35kg x 10
Cluster: 30kg x 11 - 6 - 5

Incline DB fly (2 tel stretch) x 13 + 6 rest-pause

DC chest stretch

Rope pushdown x 7 , x 11 , x 10 + 5 rest-pause
Overhead extension x 11 , x 13 , x 13 + drop x 2
Tricep stretch

Standing DB lateral x 13 , x 15 + 8 rest-pause, partials

Cable crunch x 11 , x 9

Elke oefening kunnen progressen vandaag. Morgen pullday.

Als ik geluk heb kan ik volgende week een smith met half-rack bestellen indien een bestelling in de wacht niet doorgaat. Wat een paar simpele telefoontjes al wel niet kunnen doen. Zou voor mij ideaal zijn voor smith (incline) presses, squats, rows, calves... Laten we hopen.

:wave2:
 
Never mind -
 
Laatst bewerkt:
Smith + half rack is besteld , morgen binnen hopelijk. Zal foto’s maken indien alles klaar is.

:)
Ha ha, geen twijfel dus, meteen pegels laten rollen :)
 
  • Love
Waarderingen: TT&A
Top training gehad vanavond. 60kg db rows als de gyms weer open zijn gaat zeker lukken.

22-2-2021: Pull
90,3kg / Medium day: 4000 kcal

V-bar pulldown x 11 , x 13

RDL:
182,5kg x 5 eccentric mag iets langzamer
162,5kg x 7

T-bar:
4 plates + 5 + 0,5kg x 9
3 1/2 plates + 5 + 0,5kg x 12 + 5 rest-pause

DB row:
57,5kg x 8
50kg x 12

1-arm pulldown x 10 , x 12

Rope pullover x 12 + 6 rest-pause

BW + 15kg deadhang

BB shrugs: 152,5kg x 12 + 6 rest-pause

Rear delt db x 14 , x 14 , drop band

Rope hammer curl x 10 , x 12 , x 11 + 6 rest-pause
1-arm cable curl x 9 , x 13 , x 12 + assisted reps
DB bicep stretch

Wrist curl x 11 , x 9

Geen kuiten want die hoop ik morgen te kunnen doen in de smith (als die geleverd wordt).

Will keep you posted.

:wave2:
 
Latertje vanavond want was druk.

23-2-2021: Legs
90,6kg / Medium day: 4000 kcal

1-leg cable adductor x 10 was compleet kut deze setup

Leg extension (heavy banded)
3 1/2 plates + 5 + 2,5 x 7
3 1/2 plates + 2,5 x 8
3 plates + 2,5 x 10
Elke set 1,25kg omhoog t.o.v. vorige training

BB squat (heel elevated, 2 tel pause):
145kg x 5
140kg x 6
130kg x 7 (laatste rep complete misgrind anders 8 reps gehaald)

DB lunge
30kg x 9 , x 9 + 4 rest-pause

Cluster leg ext (10 sec rust):
3 1/2 plates + 5 x 11 - 6 - 5 - partials

DB split squat:
40kg x 13 , drop

Quad stretch

Lying leg curl x 7 , x 10 , x 9 , x 10

BB stiff leg:
112,5kg x 7
102,5kg x 8

Cluster leg curl (10 sec rust) x 12 - 5 - 4 - partials

Hamstring stretch

Smith komt donderdag waarschijnlijk , verkooplui , overal achteraan moeten gaan voordat ze eens opschieten. Afijn.

Morgen waarschijnlijk rustdag want veel te doen.

:wave2:
 
O, ik dacht: hij is binnen :D
 
Als je niet genoeg gewicht op een dumbbell krijgt kun je de one arm rows ook eens met een barbell proberen.
 
Als je niet genoeg gewicht op een dumbbell krijgt kun je de one arm rows ook eens met een barbell proberen.

Of je dumbell rows normaal uitvoeren. Ik snap dat mensen cheaten voor meer weight en ik geloof in sommige gevallen (zoals die van u Sanca) zelfs dat je hem heel goed voelt. Ik geloof er echter niks van dat 57kg oid te weinig is om te rowen. Misschien dat je cheat smijt rows met 60 of 70 "kan" (en als ze aanwezig zijn, waarom niet), maar no way dat je je lats/upperback niet kunt voelen met rows in de 30-50kg range...
 
Als je niet genoeg gewicht op een dumbbell krijgt kun je de one arm rows ook eens met een barbell proberen.
Gedaan zowel de variatie als jij noemt en meadows. Was niet super
Of je dumbell rows normaal uitvoeren. Ik snap dat mensen cheaten voor meer weight en ik geloof in sommige gevallen (zoals die van u Sanca) zelfs dat je hem heel goed voelt. Ik geloof er echter niks van dat 57kg oid te weinig is om te rowen. Misschien dat je cheat smijt rows met 60 of 70 "kan" (en als ze aanwezig zijn, waarom niet), maar no way dat je je lats/upperback niet kunt voelen met rows in de 30-50kg range...
Bijzonder dat je weet dat ik rows ‘niet normaal uitvoer’ en ‘smijt’ zonder er ooit wat van gezien te hebben
 
Laten we eerlijk zijn, je barbell rows hadden ook een minimale rom.

Post eens een vid van je db rows?
 
Back
Naar boven