Fitness Seller

Cutlog

Bezoekers in dit topic

Hunter labrade deelde op zn IG zn dieet:

F5D8CB24-FEB3-4B89-9FCC-C9AAC7E8E952.png

280g eiwitpoeder in een dag lmfao :roflol: ???

inb4 hij is ifbb pro ja dat weet ik ook wel
 
Ik zit op 170gr zo uit me hoofd :')
Maar doe je dit uit gemak of heeft t met vertering te maken?

vind t nog steeds moeilijk te geloven dat eiwitpoeder evenredig effectief is als vlees/vis
 
Maar doe je dit uit gemak of heeft t met vertering te maken?

vind t nog steeds moeilijk te geloven dat eiwitpoeder evenredig effectief is als vlees/vis
Gemak en vertering, merk tbh geen verschil in performance/herstel.
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Ik zit op de meeste dagen ook wel minimaal 60 met uitschietters tot 150, vaak gewoon geen zin om decent te koken dus dan kan er whey bij een random meal.
 
  • Wow
Waarderingen: TT&A
High day viel zwaar vandaag, merk ook dat ik gedurende de dag erg moe ben van al dat eten. Krijg wel elke keer een ongelofelijke pump dus dat is goed.

Trainingen duren ook (te) lang omdat ik tussen elke oefening alles moet ombouwen. Maar aangezien ik toch geen tijdslimiet heb vind ik het geen heel groot probleem.

28-3-2021: Push/Arms
92,0kg (PR) / High day: 4500 kcal

1-arm DB curl x 10 , x 13

Cuffed lateral x 10 , x 13

Incline smith:
86kg x 4
75kg x 7
70kg x 8 (F 9), negative rep
Eindelijk vorm dusdanig hierop gestandaardiseerd dat ik nu elke rep clean press (eerder schoten mijn schouders/ellebogen er vaak uit bij failure)

Seated DB press:
35kg x 6
30kg x 8

Flat DB press:
41kg x 8
35kg x 11

Flat smith press x 5 , x 8 , cluster x 10 - 4 - 3

Incline DB fly (2 tel in stretch) x 12 + 5 rest-pause

DC chest stretch

Deadstop EZ skullcrusher x 7 , x 12 , x 11 + 5 rest-pause
Pushdown x 11 , x 14 , cluster x 12 - 6 - 5 - partials
Tricep stretch

DB lateral x 11 , x 13 , partials

Morgen hele dag werken dus hopelijk kan ik 's avonds nog wat weight pullen

:wave2:
 
Hunter labrade deelde op zn IG zn dieet:

Bekijk bijlage 524045
280g eiwitpoeder in een dag lmfao :roflol: ???

inb4 hij is ifbb pro ja dat weet ik ook wel
Hij deelt zijn dieet vrij regelmatig en had laatst een uitleg voor de hoeveelheid whey:
Screenshot_20210328-232912_Instagram.jpg
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Hij deelt zijn dieet vrij regelmatig en had laatst een uitleg voor de hoeveelheid whey:
Bekijk bijlage 524106
Ik snap t idee, en fair play to him want het werkt obviously, maar ik heb een whey altijd gezien als aanvulling en niet als ‘staple meal’
 
Ik snap t idee, en fair play to him want het werkt obviously, maar ik heb een whey altijd gezien als aanvulling en niet als ‘staple meal’
Waarom zie je whey als aanvulling? Het bevat toch net als kip, biefstuk, eieren etc eiwitten.
 
Waarom zie je whey als aanvulling? Het bevat toch net als kip, biefstuk, eieren etc eiwitten.
Als je kijkt naar wat er allemaal in een voedingsbron zit, domineert vlees/vis voor mij altijd een whey, alleen voor vertering misschien dan niet
 
Als je kijkt naar wat er allemaal in een voedingsbron zit, domineert vlees/vis voor mij altijd een whey, alleen voor vertering misschien dan niet
Je hoeft toch ook niet als enige eiwitbron whey te gebruiken? Ik ben wel van mening dat whey eerder een onderdeel is/kan zijn van je dieet en geen aanvulling. Aanvullingen zijn producten als creatine, omega 3, vitamines etc.
 
Je hoeft toch ook niet als enige eiwitbron whey te gebruiken? Ik ben wel van mening dat whey eerder een onderdeel is/kan zijn van je dieet en geen aanvulling. Aanvullingen zijn producten als creatine, omega 3, vitamines etc.
Klopt maar het ging mij om hunter als voorbeeld; meer dan de helft van zijn protein intake komt uit whey, dat leek me een beetje overdreven
 
Ik kaan ook gewoon 140gr whey, moet er niet aan denken overal eiwit vandaan te schrapen.
Ik heb juist dat ik te snel aan een te hoog eiwitgehalte zit
 
Ik heb juist dat ik te snel aan een te hoog eiwitgehalte zit
Ik ook hoor, snap niet hoe iedereen zoveel grammen eiwitpoeder moet weg werken
 
Ik heb juist dat ik te snel aan een te hoog eiwitgehalte zit
Wat is te hoog? Als naturel wellicht wel. Ik shoot momenteel toch voor minimaal 2,5gr per kg lichaamsgewicht of meer. Dus 250-300gr per dag.
 
Back
Naar boven