MuscleMeat

Joost's Log: Push Harder

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Argh ik haat mensen die gewoon tussen kruipen. Bij het squatrek moet ik mijn schoenen IN het rekken leggen, gaan ze alsnog dat rek inpalmen.
Ik kijk altijd eerst rond wie er bezig is, als het lang duurt ff vragen die dicht bij dat ding staan en dan nog vragen aan degene die bezig is of ik tussen kan...
Inderdaad...
Btw, geen idee maar was DMAA niet illegaal ofzo?
Mij is verteld dat het in NL op de dopinglijst staat. Volgens mij hadden ze hem uit het V.K. Weet wel dat die 'Cocaine' pwo daar ook DMAA bevat.
 
Inderdaad...

Mij is verteld dat het in NL op de dopinglijst staat. Volgens mij hadden ze hem uit het V.K. Weet wel dat die 'Cocaine' pwo daar ook DMAA bevat.
6a9a55a88da9157cf9d1a8ff75e7cbfa.png
 
Met zulk handschrift verwacht ik niet veel van je pollekes :rolleyes:
Juist wel. De gemiddelde professor of (bèta)geleerde heeft het handschrift van een kind uit groep 3 dat net kan schrijven.
Voor mij is het de normale tijd als ik ochtenddienst heb en de wekker van mijn vrouw gaat 4 dagen per week om 5:30.

Een groot deel van de werkende bevolking is voor zessen wakker.
Maar jij werkt niet, jij DBB't alleen maar in de tijd van de baas. :trollface:
 
Juist wel. De gemiddelde professor of (bèta)geleerde heeft het handschrift van een kind uit groep 3 dat net kan schrijven.

Maar jij werkt niet, jij DBB't alleen maar in de tijd van de baas. :trollface:
Ik bedoel van de stompen die hij mij zou geven :p
 
Training vandaag: hard en lang. Read into that what you will :fa:

12-9-2019 A:
HS plate loaded flat press (+ gewicht)
26,25kg elke kant x 10, 8
Incline SM press 30* (+ gewicht )
67,5kg x 6, 5, 5, dropset 40kg
Technogym plate loaded wide machine press (+3 reps :D)
42,5kg elke kant x 9, 8, dropset 22,5kg
Incline DB fly 30* (+1 rep)
12kg x 11, 9
HS machine fly (+2 reps )
65kg x 10, 9, dropset 35kg

HS lying leg curl (+0 reps)
12,5kg elke kant x 11, 9, dropset 7,5kg
RDL (+ gewicht)
115kg x 6, 6, 5 (grip was k*t laatste set, opnieuw, anders had ik er nog een rep uitgeperst...)
Hyperextensions (+ gewicht)
21,25kg + band x 10, 8, dropset BW

Hammer curl (+ 0 reps)
16kg x 11, 8 dropset 12kg
One arm cable curl (+ gewicht )
7,5kg + 1,25 plate x 9, 10, 8, dropset 5kg Eerst 9 reps, dan 10, en dan 8? Ja. Waarom? Meathead ging cable flyes doen terwijl al mijn spullen bij 1 van de kabeltorens lag. Ik: ik ben hier nog bezig. Hij: ik doe 1 setje tussendoor oke? Ik: geen reactie. Kan echt niet tegen dit soort mensen...
Incline DB curl 45* (+ gewicht)
10kg x 8, 8 dropset 6kg

HS seated calf raise
4 setjes pompen, smith machine was bezet.

Even een vraagje voor de stimjunkies: wat doet DMAA precies? Mijn gym had een potje pre staan met DMAA, alleen toen ik vroeg wat t precieze effect was kreeg ik enkel te horen: ja, energie. Skatermarvin ?? :p

BB_ hier een impressie van mijn gym (achter waar ik de foto nam staat alle cardioappartuur, er is nog een halletje die leidt tot kelder en bovenverdieping met 2 zaaltjes.Bekijk bijlage 465928
Tegelvloer?
 

Alleen waar benches/machines staan. Bij DB’s is er zon bescherming en mag je ze laten kletteren, in de kelder ligt er een mat en kun je DL’en met bumpers :)
 
Even een vraagje voor de stimjunkies: wat doet DMAA precies? Mijn gym had een potje pre staan met DMAA, alleen toen ik vroeg wat t precieze effect was kreeg ik enkel te horen: ja, energie
Zou er mee opletten. Begin met een kleine dosering.
Als je teveel neemt, en dat doe je al snel; rillen, hartkloppingen, zweten. niet leuk.
 
Beetje laat, maar IN. Goed startfysiek om een flinke bulk neer te zetten!
 
Even een vraagje voor de stimjunkies: wat doet DMAA precies? Mijn gym had een potje pre staan met DMAA, alleen toen ik vroeg wat t precieze effect was kreeg ik enkel te horen: ja, energie. @Skatermarvin ?? :p

"Het verhoogt de alertheid en vermindert de vermoeidheid. Het zou ook een vetverbrander zijn en vermagerend werken.[4] Het is vergelijkbaar met tuaminoheptaan (heptaan-2-amine), dat ook op de lijst van verboden stimulantia staat."


In een goede dosis vervagen je grenzen een beetje. Preworkouts waarbij nagedacht is over de samenstelling met DMAA laten je daadwerkelijk harder trainen en langer doorgaan.

Welke preworkout gaat het om? #ikvraagditvooreenvriend
 
Zou er mee opletten. Begin met een kleine dosering.
Als je teveel neemt, en dat doe je al snel; rillen, hartkloppingen, zweten. niet leuk.
Haha, ik was het zelf niet van plan te nemen. Alleen als mensen met bepaalde zaken aankomen ben ik nou eenmaal zo nieuwsgierig dat ik wil weten wat ze ermee doen enzo :)
Beetje laat, maar IN. Goed startfysiek om een flinke bulk neer te zetten!
Dank en welkom! :D

"Het verhoogt de alertheid en vermindert de vermoeidheid. Het zou ook een vetverbrander zijn en vermagerend werken.[4] Het is vergelijkbaar met tuaminoheptaan (heptaan-2-amine), dat ook op de lijst van verboden stimulantia staat."


In een goede dosis vervagen je grenzen een beetje. Preworkouts waarbij nagedacht is over de samenstelling met DMAA laten je daadwerkelijk harder trainen en langer doorgaan.

Welke preworkout gaat het om? #ikvraagditvooreenvriend
Haha oke bedankt voor de reactie Marv! Deze was het: https://www.genlabs.nl/product/blackbooster-pre-workout/
 
13-9-2019 B:
HS plate loaded underhand pulldown (+1 rep)
32,5kg elke kant x 10, 8
Rack pull (+gewicht)
157,5kg x 6, 5, 5
Technogym plate loaded low row (+1 rep)
42,5 kg elke kant x 9, 8, dropset 22,5kg
DB row (+0 reps)
42kg x 10, 9 (betere vorm dan vorige training)
Cable lat prayer (+4 reps :D)
25kg + 0,5kg microplate x 11, 10, dropset 15kg

Plate loaded shrug machine (+3 reps :) )
50kg elke kant x 13, 12

Tricep pushdown 2-handle (+gewicht)
15kg + 0,5kg microplate x 9, 7, dropset 7,5kg (burnnnnn :fire:)
HS plate loaded machine dips (+2 reps)
42,5kg elke kant x 9, 8, 8, dropset 22,5kg
Rope overhead extension SS regular rope extension (+0 reps)
15kg x 9, 8, dropset 7,5kg

Leg raises 3 sets

Forearms 3 sets


Werd door m'n maten in de gym serieus gevraagd weer of ik al gebruikte. Thx voor de waardering, maar ik vind mijn natty fysiek niet per se indrukwekkend ;) Vanavond cheatmeal met vriendin (waarschijnlijk kapsalon/pizza), volgende week jarig dus dan all you can eat sushi :) Morgen rustdag.

86842E53-D1EB-4DA4-91E2-8CA26F85FEE9.png
8C5B3560-9BCB-404F-B67A-32D45C4CE158.png
 
Laatst bewerkt:
ja ik zie t direct, sws gebruik je wat... nu heb ik geen respect meer voor je werk
 
Goeie fysiek, super! :thumbs:

DMAA is helemaal niet zo spannend. Volgens mij is het enkel verboden omdat er in de VS een paar gasten in coma zijn geraakt na een driedubbele dosis in combinatie met alcohol en cafeïne. Er zijn ook mensen overleden aan 4 gram cafeïne of te veel water, om over alcohol nog maar te zwijgen. :dunno: Volgens mij is het onderzoek ernaar beperkt. Het is gewoon een prima stim. :p

Deze heb ik zelf nog nooit gebruikt al zegt men dat deze lijkt op de oude monster preworkout.

BB_ wat was jou ervaring met blackbooster pwo?
Ik vond 'm wel prima, maar niet super bijzonder. De oude Monster heb ik nooit op (dit zou de opvolger/vervanger zijn), maar ik hoor dat die wel beter gevonden wordt. Het verschilt ook wel per persoon, want ik vind de oude Jack3d (nog steeds verkrijgbaar) ook niet mega bijzonder. Ik ben overigens minder vaak met PWO gaan trainen (voorheen 2x per week denk ik gemiddeld), eergisteren voor het eerst sinds 3,5 week weer eens genomen. 5150 neem ik nu meestal en de oude limitless ga ik wel hard op.
Ik weet nog dat ik heel vroeger de eerste keer NO-Xplode nam en later Hemo Rage Black en Cellucor C4 nam, dat voelde toen geweldig. Assault ook. De samenstelling zal nu wel niet meer hetzelfde zijn.
 
C4 was ook een jaar geleden de hemel voor mij haha. 2 scoops doen nu niks meer, doseer beta/citrulline liever hoog en caffeine op 200
 
Gisteren pizza, vandaag pannekoeken... Tsjonge jonge, dirtybulk?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven