Fitness Seller

Joost's Log: Push Harder

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
En ik heb vandaag niet gelegpressed
Geen idee, waarschijnlijk van life fitness
Life-Fitness-Signature-Plate-Loaded-Linear-Leg-Press.jpg


350 zonder het startgewicht van 47kg :d
 
Laatst bewerkt:
Denk dat ik een kleine winterdip heb. Stress voor tentamens volgende week. Training weer meh. Bijslapen en morgen herpakken... zucht
 
Stress is mehhh. Had het ook vaak voor tentamens.
succes iig!
 
Denk dat ik een kleine winterdip heb. Stress voor tentamens volgende week. Training weer meh. Bijslapen en morgen herpakken... zucht
Slik je vitamine D? Zo ja, hoeveel..Zo nee, waarom niet ;)?
 
De winter is nog geen eens begonnen of meneer heeft een winterdip.

Het is maar goed dat jij niet in een land als Rusland woont. Daar waar mijn schoonfamilie woont sneeuwde het al in september.
 
De winter is nog geen eens begonnen of meneer heeft een winterdip.

Het is maar goed dat jij niet in een land als Rusland woont. Daar waar mijn schoonfamilie woont sneeuwde het al in september.
Ben jij zo iemand dat wanneer je op een verjaardag een verhaal vertelt dat er dan altijd wel zo’n vervelende oom hebt die altijd alles beter/slechter/erger heeft?
“Ja maar toen ik vroeger jong was, toen sneeuwde het pas hard. En we moesten gewoon in onze korte broek naar school!”
 
Ben jij zo iemand dat wanneer je op een verjaardag een verhaal vertelt dat er dan altijd wel zo’n vervelende oom hebt die altijd alles beter/slechter/erger heeft?
“Ja maar toen ik vroeger jong was, toen sneeuwde het pas hard. En we moesten gewoon in onze korte broek naar school!”

Haha, ik maakte gewoon een grapje hoor... ik dacht dat jij mij wel beter zou kennen :( Maar niet dus... Misschien moeten we elkaar beter leren kennen?

Volgens mij is het leven van een bodybuilder een aaneenschakeling van dips, depressies, motivatieproblemen, onzekerheid, zelfhaat etc. etc. lol. Ik ben er maar al te bekend mee... Sterkte Joost, ik hoop dat je er weer bovenop komt xxhvj
 
LM je moet alles wat Spambod zegt ook met een korreltje zout nemen haha :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven