MuscleMeat

Contest Log Joost's Log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Damn feels good

heb de laatste tijd dat ik erg stijf ben na legs/pull in betreffende spiergroepen dus wou dit eens proberenBekijk bijlage 498653

Ik heb de poor man variant.....maw een decoupeerzaag en daarbij massage opzetstukken via ebay die je hierop kan bevestigen...voor rond de 20 euro was ik klaar ☺. Dit in plaats van dikke 600 euro voor een dure theragun g3.

Eerlijk is eerlijk dit is wel fijn als sommige spieren vast zitten
 
Ik heb de poor man variant.....maw een decoupeerzaag en daarbij massage opzetstukken via ebay die je hierop kan bevestigen...voor rond de 20 euro was ik klaar ☺. Dit in plaats van dikke 600 euro voor een dure theragun g3.

Eerlijk is eerlijk dit is wel fijn als sommige spieren vast zitten
1595951413886-575413502.jpg
 
Ik gebruik de vibrator van mijn vriendin af en toe als een soort massage gun om wat trigger points te behandelen
Die zou ik eerder voor andere dingen gebruiken :o
 
Ik gebruik de vibrator van mijn vriendin af en toe als een soort massage gun om wat trigger points te behandelen

Snap ik wel. Om voor massagegun geschikt te zijn moet die vibrator aardig wat power hebben. Blijkbaar komt ze dat dus tekort :trollface:
 
Big weight drop gister 85,4 en vanochtend 84,6. Morgen heb ik bbq dus zal wel licht toenemen; overdag carbs minderen zodat ik gwn netjes in deficit blijf. Begin nu ook wat flatter te worden dus als mn weight te snel dropt kan ik altijd carbs wat ophogen op mn pushdagen
 
Legs gehad vandaag, prima training. Hier en daar kunnen progressen. Gewicht op zn laagst nu met 84,6kg.

Merk nu dat ik vermoeider raak en minder energie heb tijdens trainen/slechtere pumps krijg. Vooralsnog qua kracht niet ingeleverd maar dat zal de komende weken waarschijnlijk wel gebeuren. Ook gaan rest-pauses op mijn plate-loaded oefeningen (leg press, machine press, machine row) er snel uit i.v.m. herstel maar vooralsnog voelt het prima. Drops op armen/side delts herstel ik wel van dus die laat ik erin.

Erg blij met mijn massagegun. Vooral net voordat ik ga slapen is het erg relaxend om alles ff los te maken met dat ding. Doe nu na mijn laatste meal (tevens mijn post-meal) getrainde spiergroepen masseren en dag erna als ze sore zijn.

Morgen off. Keep u posted.

:wave2:
 
Erg blij met mijn massagegun. Vooral net voordat ik ga slapen is het erg relaxend om alles ff los te maken met dat ding. Doe nu na mijn laatste meal (tevens mijn post-meal) getrainde spiergroepen masseren en dag erna als ze sore zijn.

Morgen off. Keep u posted.

:wave2:

Herkenbaar bro. Pas het hier ook vaker toe.
 
Tering die quads op dei bovenste foto. :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven