XXL Nutrition

Contest Log Joost's Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
12-8-2020: Pull

Gewicht: 83,0kg (laagste tot nu toe)

Dikgedrukt = progressie
Onderstreept = achteruitgang

Weighted pull-ups x 9
Rack pull x 5 , x 7
Machine row x 7 + 3 RP , x 11
Low row x 12
Lat pulldown x 12 , x 14
Straight-arm pullover x 13 , x 13 + 6 RP , stretch
Smith shrugs x 12 + 7 RP
Reverse pec deck x 14 , x 13 , drop
DB curl x 8 , x 10 , x 9 + 5 RP
Rope hammer curl x 11 , x 10 , x 10 , double drop
BB wrist curl x 13 , x 12
Standing calf x 8 , x 12 , x 10 + 5 RP , stretch

Voelde me echt super goed/energiek/gemotiveerd vandaag dus ging de gym in met doel om te progressen. Heb op 1 oefening na overal kunnen progressen, topsessie dus. Gewicht ook op t laagst sinds een jaar.

Hopelijk gevoel vasthouden en morgen een goeie pushsessie neerzetten.

Laatste trainingscyclus waarin ik non-essentiele supps gebruik zoals creatine, arginine, cafeine, etc. Over 2 dagen gaat dat er allemaal uit en zoetstoffen ook. Geen energiedrankjes dus meer. Misschien daarna even deload-cyclus doen. Wil dan elke oefening 1 working set waarbij ik mijn lognummers haal (de topset) en alles aan restpauses/drops/stretches/holds/etc. gaan er dan uit.
 
Ik heb BB_ in PM mijn laatste shots gestuurd en ikzelf ben ervan overtuigd dat ik over 2-3 weken klaar ben
 
Zonder depleten, wat is dan de voorkeur voor trainen. Deloaden of stoppen met trainen x aantal dagen voor foto's maken? Cardio wel of niet blijven doen
 
Ik lees hier (en bij anderen) ff mee voor tips..zit eraan te denken om toch ook te depleten (en water/natrium manipulatie) onder het mom van alle beetjes helpen ;)
Zo lang je niet op een vetpercentage staat wat je op een wedstrijd ongeveer zou moeten hebben heeft dat geen enkele zin.
 
Ano_261020

Ik heb niet alles gelezen, maar ik zou gewoon lekker doorgaan met je schema. Depleten en laden heeft geen zin zolang je niet op 5-6% vet staat. Je staat er goed bij, maar volgens mij nog lang geen 5-6%

true, 5-6% zou ook wel redelijk onmogelijk zijn tenzij je 30 weken prept en 20kg afvalt. In mijn geval zou er dan ook niks overblijven
 
Ano_261020

Ik heb niet alles gelezen, maar ik zou gewoon lekker doorgaan met je schema. Depleten en laden heeft geen zin zolang je niet op 5-6% vet staat. Je staat er goed bij, maar volgens mij nog lang geen 5-6%
Dat is ook mijn reden om gewoon niet af te wijken van m’n schema. Laden en depleten is leuk om een keer uit te proberen, maar vrij zinloos wanneer je niet op een gewenst vp staat. Boven de 8% ga je niets of nauwelijks ervan zien of je moet al een gigantische hoeveelheid een vocht vasthouden.
 
Zonder depleten, wat is dan de voorkeur voor trainen. Deloaden of stoppen met trainen x aantal dagen voor foto's maken? Cardio wel of niet blijven doen
Gewoon normaal trainen zoals je al deed en op tijd rust nemen van cardio en trainen tijdens laden, liefst gewoon couch potato en laden.
 
Weet iemand of/op welke zender ik vanavond Champions League kan kijken? Wij hebben geen Ziggosport namelijk
 
Weet iemand of/op welke zender ik vanavond Champions League kan kijken? Wij hebben geen Ziggosport namelijk

Een vriend vragen of je via zijn ziggo account mag kijken via ziggo go (website of app) bij mijn ziggo account kijken 3 mensen mee die geen ziggo hebben.
 
Gewoon een illegale stream vinden op internet. We leven in 2020.
 
13-8-2020: Push

Gewicht: 82,8kg (laagste tot nu toe)

Dikgedrukt = progressie
Onderstreept = achteruitgang

Slaap was echt ruk vannacht

Incline smith press x 5 , x 8
Seated DB press x 4 , x 8
Machine press x 6 + 2 RP , x 8
Incline press x 9 , x 12
Pec deck x 12 , x 10 + 5 RP , isohold
CG smith press x 6 , x 8 , x 7 + 4 RP
Prime handle pushdown x 13 , x 11 , x 10 , double drop
Cuffed laterals x 13 , x 11
Machine laterals x 8 , x 10 + 5 RP , drop
Cable crunches x 12 , x 8

Beetje rare sessie. Hier progressie, daar achteruitgang, etc.

Train vanaf nu geen benen meer. Even kijken of het pull - off - push - off gaat worden / pull - push - off ivm herstel.

Vanaf nu ook geen creatine, arginine, zoetstoffen, etc. meer.

Op off-dagen geen carbs meer (behalve een beetje fruit) en op pushdagen wat hoger, pull medium.

:wave2:
 
262D3B87-9541-4F50-9643-BD69CCD21819.gif
 
Off-day vandaag dus geen carbs (op wat fruit na)

M1: 3 hele eieren, champignons, gerookte ham, groene thee
M2: 150g kip, 150g broccoli, 20g pinda's
M3: 250ml magere melk, 1 banaan, 50g frambozen
M4: 100g kip, 200g groente, 25g amandelen
M5: 150g skyr, 1 appel, 20g amandelen
M6: 500g magere kwark, 125g blauwe bessen, 100g komkommer

Kom net aan 2000 kcal op deze manier

Als mijn kwarkvoorraad op is ga ik de laatste weken over op tonijn
 
Off-day vandaag dus geen carbs (op wat fruit na)

M1: 3 hele eieren, champignons, gerookte ham, groene thee
M2: 150g kip, 150g broccoli, 20g pinda's
M3: 250ml magere melk, 1 banaan, 50g frambozen
M4: 100g kip, 200g groente, 25g amandelen
M5: 150g skyr, 1 appel, 20g amandelen
M6: 500g magere kwark, 125g blauwe bessen, 100g komkommer

Kom net aan 2000 kcal op deze manier

Als mijn kwarkvoorraad op is ga ik de laatste weken over op tonijn
Ik zie overal carbs ???
 
Vanwaar melk drinken op 2000kcal? Behoefte of maakte je een smoothie oid met banaan en framboos
 
15-8-2020: Pull

Gewicht: 82,7kg (laagste tot nu toe)

Dikgedrukt = progressie
Onderstreept = achteruitgang

Weighted pull-ups x 9
Rack pull x 5 , x 7
Machine row x 7 + 3 RP , x 11
Low row x 12
Lat pulldown x 10 , x 14
Straight-arm pullover x 14 , x 13 + 6 RP
Smith shrugs x 11 + 6 RP
Reverse pec deck x 14 , x 13 , drop
DB curl elbow supported x 7 , x 10 , x 9 + 5 RP
Rope hammer curl x 12 , x 11 , x 10 , double drop
BB wrist curl x 14 , x 12
Standing calf raise x 9 , x 12 , x 10 + 5 RP , stretch

Prima training. Lukt niet meer om te progressen op de main/heavy lifts maar op isolatie lukt het me hier en daar nog.

Nu in de ochtend getraind dus carb intake verschoven naar meer in de ochtend/minder in de avond. Morgen high day en push in de avond.

Zal volgende week denk ik even een deload inlassen omdat ik nu elke 3 dagen dezelfde rotatie heb i.p.v. 4. Met deload wil ik gewoon 1 werkset per oefening doen en logboeknummers halen, zonder ook maar iets van een drop, restpause, stretch, etc. Zo kan ik intensiteit gewoon hoog houden maar ligt volume een stuk lager.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven