MuscleMeat

Contest Log Joost's Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Amandelen zijn chill. Voelt altijd een beetje als een cheat. Zeker als je er nog een kopje koffie bij drinkt :heart:

die nasmaak is echt alsof ik een stukje taart eet. Eet amandelen door vntl zijn schema

ik bereid mijn oats zo:

havermout + water + frambozen > roeren > 45 sec magnetron > whey > roeren > 45 sec magnetron

heb mijne liever wat dikker dus gebruik niet heel veel water, kom van vanochtend was na 1 minuut op, proeft echt als een cheat
 
Wordt die whey niet klonterig bij jou/jullie? Ben geen fan van de combinatie maar als ik het doe gooi ik water + whey eerst in een shaker en dan in de kom want die klontjes smaken voor geen meter
 
Wordt die whey niet klonterig bij jou/jullie? Ben geen fan van de combinatie maar als ik het doe gooi ik water + whey eerst in een shaker en dan in de kom want die klontjes smaken voor geen meter
Ik drink vrijwel nooit whey, als dan mix ik het altijd in m'n havermout/Brinta of rijstebloem. Met de whey delicious van XXL en whey isolate van Bulkpowders heb ik in elk geval geen last van een klonterige constructie :P
 
Wordt die whey niet klonterig bij jou/jullie? Ben geen fan van de combinatie maar als ik het doe gooi ik water + whey eerst in een shaker en dan in de kom want die klontjes smaken voor geen meter

bij mij niet maar heb ook ‘maar’ 20g whey
 
die nasmaak is echt alsof ik een stukje taart eet. Eet amandelen door vntl zijn schema

ik bereid mijn oats zo:

havermout + water + frambozen > roeren > 45 sec magnetron > whey > roeren > 45 sec magnetron

heb mijne liever wat dikker dus gebruik niet heel veel water, kom van vanochtend was na 1 minuut op, proeft echt als een cheat

Ik ben veel noten gaan eten sinds ik Dave Palumbo zijn diet approach ben gaan volgen. Wisselde eerst af tussen cashew, walnoten en amandelen, maar van cashews kreeg ik problemen met digestion en sindsdien alleen maar walnoten en amandelen.
 
Whey klontert niet in oats. Zelfs 60g gaat prima.
 
Wordt die whey niet klonterig bij jou/jullie? Ben geen fan van de combinatie maar als ik het doe gooi ik water + whey eerst in een shaker en dan in de kom want die klontjes smaken voor geen meter
Moet je die van Markus Ruhl kopen man. Dat is echt de beste whey die er is, ik gebruik hem zelf niet maar mn broertje wel. De cola smaak whey doe je water bij en het lost op alsof je water met kleurstof hebt, de andere smaken met melk gebeurd hetzelfde
 
Moet je die van Markus Ruhl kopen man. Dat is echt de beste whey die er is, ik gebruik hem zelf niet maar mn broertje wel. De cola smaak whey doe je water bij en het lost op alsof je water met kleurstof hebt, de andere smaken met melk gebeurd hetzelfde

Wie koopt er nou whey met cola smaak :dunno:
 
Dus je doet 2 volle scoops, mengt het dan door elkaar en er zit geen enkel klontje bij?
2 volle scoops is sowieso een slechte maatstaaf. Je moet je whey gewoon afwegen op een weegschaal. Maar ja, van alle merken die ik ooit heb gehad klontert het niet.
 
Whey klontert niet in oats. Zelfs 60g gaat prima.

Dit. Plus ze fucken je met maatstaf hoeveelheden. Had bij MyProtein toen creatine, 1 scoop zou 3 gram zijn. Ik nameten bleek 1 volle scoop gewoon 9-10 gram te zijn. Uiteraard zodat je sneller door je supps heen bent en meer besteld.
 
Ik ben veel noten gaan eten sinds ik Dave Palumbo zijn diet approach ben gaan volgen. Wisselde eerst af tussen cashew, walnoten en amandelen, maar van cashews kreeg ik problemen met digestion en sindsdien alleen maar walnoten en amandelen.
Check macadamia ...Ze zijn alleen duur😡
Alternatief brazil nuts
 
Check macadamia ...Ze zijn alleen duur😡
Alternatief brazil nuts

Macadamia heb ik in Russia nog nooit gezien. Brazil nuts heb ik nog een halve kilo van liggen hier alleen daar krijg ik buikpijn van :hahaha: :scratch:
 
Dit. Plus ze fucken je met maatstaf hoeveelheden. Had bij MyProtein toen creatine, 1 scoop zou 3 gram zijn. Ik nameten bleek 1 volle scoop gewoon 9-10 gram te zijn. Uiteraard zodat je sneller door je supps heen bent en meer besteld.

Die kleine scoopjes die MP meelevert als je creatine of bcaas bij ze besteld kunnen toch nooit 9 gram zijn? Ik zou je keukenweegschaal ff checken. Die zijn bovendien onnauwkeurig bij hele kleine hoeveelheden.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Ik maak vaker mee dat 1 scoop minder creatine bevat dan de 5 gram per scoop vermeld. Dan dat deze meer dan de 5 gram bevat

9 gram in zo’n kleine scoop vind ik kunstig. :p
 
2 volle scoops is sowieso een slechte maatstaaf. Je moet je whey gewoon afwegen op een weegschaal. Maar ja, van alle merken die ik ooit heb gehad klontert het niet.
Klopt maar ik doelde erop dat dat ongeveer 60g zou zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven