AndroidHealthClinic

Contest Log Joost's Log (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben voor altijd getraumatiseerd
Want? Dit is zn vrouw:
91ABE66B-FFC5-4677-A4C7-7BD23B6CCAA4.jpeg
 
Die kleine scoopjes die MP meelevert als je creatine of bcaas bij ze besteld kunnen toch nooit 9 gram zijn? Ik zou je keukenweegschaal ff checken. Die zijn bovendien onnauwkeurig bij hele kleine hoeveelheden.
MP creatine scoops zijn gewoon 3 gram
 
19-8-2020: Push

Gewicht: 82,0 kg (laagste tot nu toe)

High day / 2900 kcal

Incline smith x 4 , x 7
Seated DB press x 5 , x 7
Machine press x 6 + 2 RP , x 8
Incline press x 8 , x 13
Pec deck x 11 , x 12 + 5 RP , stretch
CG smith x 6 , x 9 , x 7 + 4 RP
Prime handle pushdown x 9 , x 11 , x 10 , double drop
Cuffed lateral x 14 , x 12
Machine lateral x 8 , x 10 + 5 RP , drop
Cable crunch x 12 , x 8

Sessie voelde compleet wack, totaal geen focus/energie op de compounds. Heb gelukkig nog maar 3 sessies voor de boeg.

Planning vanaf nu:

Off / 1800 kcal
Pull / 2600 kcal
Off / 1800 kcal
Push / 2900 kcal
Off / 1800 kcal
Pull / 2600 kcal
Off / 1800 kcal
Off / 1800 kcal + wat carbs in de avond
Off / overdag carbs uppen en 's avonds foto's maken, water beperken tot 1 glas per maaltijd

Fotodag is 28 augustus, stel er gaat iets mis zou ik in de 2 dagen daarna nog wat aanpassingen kunnen doen, maar tracht dit niet nodig.

Op off dagen heb ik 55g carbs, 14g uit blauwe bessen en de rest uit groente/amandelen etc.

Momenteel geen cardio meer, merk dat legs fatigued raken en ik de volgende dag weer enorm veel vocht vasthoud.

Nog eventjes knallen en daarna snel kcal uppen.
 
21-8-2020: Pull

Gewicht: 81,2kg (laagste tot nu toe, niet verrast want gister 50g carbs max uit groente etc.)

Medium day / 2600 kcal

Weighted pull-ups x 9
RDL x 5 , x 7
Chest supported BB row x 7 + 2 RP , x 10
Low row x 12
Lat pulldown x 11 , x 15
Straight-arm pullover x 14 , x 12 + 7 RP , stretch
Smith shrugs x 11 + 7 RP
Reverse pec deck x 14 , x 12 , drop
DB curl (elbow supported) x 7 , x 10 , x 9 + 5 RP
Rope hammer curl x 11 , x 14 , x 13 , double drop
BB wrist curl x 14 , x 12
Calf raise x 10 , x 12 , x 10 + 6 RP , stretch

Prima sesh. Alle nummers gehaald en op 2 sets progress.

Was aan het posen post-sesh, doe ik altijd in een kamertje boven als er niemand daar is en er uberhaupt max 2-3 personen in de hele gym zijn. Ik dus ff bezig, komt een medewerker die ik goed ken binnen: 'ja mag niet blabla je moet stoppen'. Ik dus fucking pissed, de ene eigenaar heeft hier nooit wat over gezegd en de andere eigenaar is al 3x binnengevallen toen ik bezig was en zei er niks over. Misschien dan geen 'bodybuilding' aan de buitenkant van de gym plakken. Lopen van die wijven rond met nog minder kleding dan ik, wat iedereen kan zien, maar dat is natuurlijk geen probleem.... Bullshit. Ga wel naar de eigenaar volgende keer, voor nu even thuis proberen poseerplek te maken voor een witte muur.

Ben laatste tijd sowieso snel geprikkeld en irriteer me enorm aan anderen. Maar goed , dat zal wel snel weer verholpen worden.

Morgen off / 1800 kcal , zondag high / 2900 kcal / push
 
Laatst bewerkt:
21-8-2020: Pull

Gewicht: 81,2kg (laagste tot nu toe, niet verrast want gister 50g carbs max uit groente etc.)

Medium day / 2600 kcal

Weighted pull-ups x 9
RDL x 5 , x 7
Chest supported BB row x 7 + 2 RP , x 10
Low row x 12
Lat pulldown x 11 , x 15
Straight-arm pullover x 14 , x 12 + 7 RP , stretch
Smith shrugs x 11 + 7 RP
Reverse pec deck x 14 , x 12 , drop
DB curl (elbow supported) x 7 , x 10 , x 9 + 5 RP
Rope hammer curl x 11 , x 14 , x 13 , double drop
BB wrist curl x 14 , x 12
Calf raise x 10 , x 12 , x 10 + 6 RP , stretch

Prima sesh. Alle nummers gehaald en op 2 sets progress.

Was aan het posen post-sesh, doe ik altijd in een kamertje boven als er niemand daar is en er uberhaupt max 2-3 personen in de hele gym zijn. Ik dus ff bezig, komt een medewerker die ik goed ken binnen: 'ja mag niet blabla je moet stoppen'. Ik dus fucking pissed, de ene eigenaar heeft hier nooit wat over gezegd en de andere eigenaar is al 3x binnengevallen toen ik bezig was en zei er niks over. Misschien dan geen 'bodybuilding' aan de buitenkant van de gym plakken. Lopen van die wijven rond met nog minder kleding dan ik, wat iedereen kan zien, maar dat is natuurlijk geen probleem.... Bullshit. Ga wel naar de eigenaar volgende keer, voor nu even thuis proberen poseerplek te maken voor een witte muur.

Ben laatste tijd sowieso snel geprikkeld en irriteer me enorm aan anderen. Maar goed , dat zal wel snel weer verholpen worden.

Morgen off / 1800 kcal , zondag high / 2900 kcal / push
Haha, herkenbaar. 2600 en 2900 is nog wel nice.

Van wie leer jij poseren of van filmpjes of spiegel?
 
Haha, herkenbaar. 2600 en 2900 is nog wel nice.

Van wie leer jij poseren of van filmpjes of spiegel?

elke keer filmen/bestuderen, wovano heeft me het een en ander geleerd met de meet

het is niet super maar het wordt wel beter. Gewoon oefenen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven