AndroidHealthClinic

Gestopt joranr's contest log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klinkt als....Verstuikt.
 
Klote man, hoop dat het snel beter gaat.
 
Klinkt als....Verstuikt.
ik denk dat dat het is ja.
maarja ik hoop ook dat het snel is hersteld want ik kan nu echt bijna geen flikker meer doen. ik ga misschien nog wel BP'en en chinups(thuis) doen
 
als ik je pics van je rug zie, is 40 kg BOR belachelijk laag,
je kan toch wel 70/80kg pakken?
 
als ik je pics van je rug zie, is 40 kg BOR belachelijk laag,
je kan toch wel 70/80kg pakken?
haha ja ik schaamde me ook een beetje met die 2 10 kilot'jes.
ik zie nu wel dat ik hem wat anders heb gedaan dan de bedoeling was. ik zal hem volgende x ff correct doen.

en over mn voet. kben net ff naar de dokter geweest en de pijn deed de situatie erger voor dan hij werkelijk was. ik kan als het goed is over een weekje weer een beetje normaal lopen :D
 
haha dus met andere woorden, je stelde je aan? ;)
 
werkt dat interment fasting een beetje? hoe werkt dat precies?
 
haha dus met andere woorden, je stelde je aan? ;)
nee, het was meer dat het zoveel pijn deed dat ik dacht dat het ernstig was. maar de pijn neemt nu ook best snel af.

---------- Toegevoegd om 11:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:31 ----------

werkt dat interment fasting een beetje? hoe werkt dat precies?

kheb het opgezocht maar wat houdt interment fasting in?
 
lol sorry, verkeerde log

:roflol:
 
net ff superdude workout gedaan thuis. (dumbbell van 17 kg maximaal) en heb squats (bw) geprobeerd maar dit ging niet zo chill met mn voet. ik denk wel dat het vrijdag hersteld is dus dan ga ik morgen gwn chest doen
 
ben ziek :fuu: vannochtend was het nog te doen maar werd steeds erger. als ik morgen beter ben doe ik morgen gwn de training die ik vandaag zou doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven