MuscleMeat

jou drijfveer om AAS te gebruiken...

Bezoekers in dit topic

sjapendoedel

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 apr 2007
Berichten
2.155
Waardering
71
Lengte
1m88
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
zoals we allemaal weten zijn AAS gewoon medicijnen. als je er over naar gaat denken is het vrij ziek om deze zware(want dat zijn het) medicijnen te gebruiken voor een paar kilo spiermassa(waar we toch nooit tevreden mee zijn).

wat is jou drijfveer om het toch te doen??


mijn drijfveer:
ik heb een droom en die wil ik graag verwezelijken..simpel! mijn gezondheid of iig het risico op gezondheid problemen is de prijs waarmee ik betaal, hier ben ik mijzelf ook van bewust.
 
Ik ben nog naturel maar ik sluit (zoals gezegd in Sanca's topic) niets uit voor de toekomst. En inderdaad de prijs die je betaald is je gezondheid - daar ben ik me ook goed van bewust
 
Die drijfveer is er niet.
 
Wat kan er dan gebeuren met je gezondheid??? Als Arnold het nam zal het wel goed zijn..
 
Proberen jullie nou anabolengebruik goed te praten? Ja ik weet het, ik ben 17 en weet er niks van af. Maar toch vind ik het naïef om het goed te praten.
 
Nee, maar het slecht praten zonder dat het ergens op gebaseerd is, is ook fout natuurlijk "knulletje" :D
 
Nee, maar het slecht praten zonder dat het ergens op gebaseerd is, is ook fout natuurlijk "knulletje" :D

Dat is natuurlijk ook weer zo, meneer. :o
 
Als het dan toch maar een geneesmiddel is, waarom ga je dan ook niet meteen wat andere geneesmiddelen recreatief gebruiken? Even een kuurtje chemo ofzo voor in de cut?
 
alcohol is 3 maal zo giftig als anabolen en toch wordt dat toegelaten...
 
Ik heb geen drijfveer voor het gebruiken van AAS.
 
Back
Naar boven