MuscleMeat

Jou REDEN voor het starten van bodybuilding??

Bezoekers in dit topic

Ben begonnen met trainen om van de drugs te blijven.
Trainen geeft me een kick en ik doe het graag
 
na jaren ongezond leven woog ik op me 18e 120 kilo...nee niet wedstrijdkilos:D

voelde me zo ellendig dat ik geen deur meer uit wou...dus naar de gym en me de tyfes geacardioot met een streng dieet en krachttraining...na 3/4 jaar woog ik 81 kilo, dus 40kilo draf!!!:D:D:D...ik begon massa te zien...en vervolgens sloeg dmv de flex en muscle&fitness de verslaving in:p
 
@ robert: respect dat je zoveel bent kwijtgeraakt in zo'n korte tijd!
Niet te veel jojo-en, das ook ongezond. :)
 
Lauw zei:
@ robert: respect dat je zoveel bent kwijtgeraakt in zo'n korte tijd!
Niet te veel jojo-en, das ook ongezond. :)
thnx:D het was een hele hel:( maar het draf houden blijft moeilijk in de bulk:D
 
Een vriend van me was constant maar aan het zeiken of ik mee wilde trainen.. na 6 maanden eindelijk een x meegegaan... Sinds dat moment ben k verslaafd..
 
Ik ben begonnen omdat ik een jaar of 4 geleden zo dun was dat ik wanneer ik mezelf van top tot teen zwart zou verven niet op zou vallen op de voorkant van de Novib kalender 2006.
 
Ik ben begonnen omdat ik de mythe in stand wilde houden dat bodybuilders kleine derde beens hebben.

Die kleine derde been heb ik al.. nu het Bodybuilderslichaam nog ;)
 
@ Guido & Sinlath :roflol: :roflol:
 
Ik ben lelijk dus probeer het te compenseren met m'n lichaam...

lukt niet btw
 
mijn pasfoto van vorig jaar (han pekel gezicht)
 
Omdat ik mezelf te dun vond
 
Toen ik klein was was ik echt verslaafd aan Ahnuld films :) Toen wist ik dat ik ook ooit zo wilde worden. Toen ik 14 was wat dumbbells gekocht beetje bicep curlen de hele dag, voedingsschema en trainingsschema had ik nog niet tot op het moment dat ik internet kreeg. Ik typte voor de grap op google Bodybuilding in en kwam op deze site uit. Daar heb ik wat rondgekeken en me even later geregistreerd.

Opeens wist ik zoveel meer en groeide met de week, kilo's vlogen er aan. Toen ben ik op aandringen van een paar board members bij XXL gaan trainen en toen is de echte verslaving eigenlijk pas begonnen. Op dat moment ben ik pas echt "goed" gaan trainen en was een nieuwe hobby een feit.

Nu wil ik m'n hobby voor geen goud meer missen :) Ik heb realistische doelen en train momenteel vooral voor m'n plezier. Ik weet dat ik het niet in me heb om een monster te worden maar dat weerhoud mij er niet van om toch te trainen, gotta love it! :)
 
Ik ben inderdaad begonnen met trainen door het vele gepest (14 jaar lang gepest op school) Nu ik in een winkel werk en toch wel al redelijk wat massa en breedte heb, schrikken die gastjes gewoon als ze bij mij aan de bali komen en mijn kop herkennen .. zie je af en toe echt zo'n kop :eek: trekken ..

:roflol:
 
ik ging op m'n bek.. zo doende ben ik fatsoenlijk gaan leren rennen... toen zag ik iemand met dumbbells bezig en ben ik ook maar gaan trainen :D

nee bij mij was het omdat ik niet te vreden was met mijn sate prikkers.
 
Sinlath zei:
Ik ben begonnen omdat ik de mythe in stand wilde houden dat bodybuilders kleine derde beens hebben.

Die kleine derde been heb ik al.. nu het Bodybuilderslichaam nog ;)


hahahahah LOL:D :D :D :D
 
Omdat ik een skinny fat person was. Ben nog steeds wel een beetje fat, maar niet zo skinny meer :D Over een paar maandjes ben ik ook niet meer fat, voor eventjes dan:D Dan is het weer bulk tijd:D:meal:
 
dunne beentjes, dunne armjes, je eigen schriel voelen en niet in je zwembroek rond te durven lopen..Toen dacht ik nu is het over met dat gezeik en ga je trainen! Sindsdien voel ik me beter dan ooit en ik ga er ook nooit meer mee stoppen!
 
Back
Naar boven