AndroidHealthClinic

Jou REDEN voor het starten van bodybuilding?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tom1988

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2005
Berichten
2.525
Waardering
1
hallo,
ik ben wel is benieuwd naar wat jullie redenen zijn waarom jullie zijn begonnen met bodybuilding,

mijn eigen reden is omdat ik het mooi vind en het leuk vind om te doen.
het is mijn hobby, en waarom ik ben begonnen, omdat ik het altijd al mooi vond om te zien, en ik trainde altijd thai boxen, en dat zat in een sportschool met fitnis ruimte, en ik vond dat altijd wel leuk om te doen enzo. dus ben ik langzamerhand overgestapt op het trainen van fitnis.
eerst beetje thuis enzo, optrekken bij het trappegat, en zelf met halters trainen die ik had aangeschaft. en opdrukken enzo, je kent het vast wel..
en toen ben ik lid geworden op een sportschool die mij erg inspireerde en waar ik me goed voelde en de sfeer echt goed was om hard te trainen.
en toen eerst licht trainen en zo steeds zwaarder en toen ben ik me erin gaan verdiepen d.m.v. boeken lezen, internet enzo.. en nu aant het body builden..



wat ik ook heel vaak hoor is dat veel bodybuilders vroerg gepest zijn en daardoor zijn gaan trainen.. weet niet of het jullie bekend in de oren klinkt?
mij iig niet..

ik doe het puur voor mezelf..

ben benieuwd op jullie reacties!!!
 
dit hoort niet in deze sectie thuis..
 
mijn reden:

mn vriendin ging op vakantie.. en ik ging maar trainen..
uiteindelijk ben ik verliefd geworden op de sport..

ik ben gewoon heel fanatiek ermee geworden..

echt een stomme reden, maar **** it, ik ben blij dat ik toen begonnen ben met trainen en ik had nooit verwacht dat ik er zo serieus mee zou worden..
 
Ik woog minder dan 61 kilo, maar gedroeg me als een vent van 90 kilo.

Met wijde kleding etc. probeerde ik te maskeren dat mijn beentjes nog dunnes waren dan sate-prikkertjes. Na een paar mislukte pogingen om te beginnen met trainen, ben ik toch overstag gegaan.

KT is nu het heerlijkste wat er is.
 
RvR zei:
mijn reden:

mn vriendin ging op vakantie.. en ik ging maar trainen..
uiteindelijk ben ik verliefd geworden op de sport..

ik ben gewoon heel fanatiek ermee geworden..

echt een stomme reden, maar **** it, ik ben blij dat ik toen begonnen ben met trainen en ik had nooit verwacht dat ik er zo serieus mee zou worden..


ja idd beter toch! ik zou die vriendin maar bedanken:D
 
ik ben nooit begonnen met BB, en zal me er ook nooit aan gaan wagen.......

- gezond eten ?
- schema's ?
- regelmatig trainen ?
- op je vetpercentage letten ?

niks voor Klus, die doet waar hij zelf zin in heeft.........en meestal werkt dat ook nog !

;)
 
{W}esley. zei:
ja idd beter toch! ik zou die vriendin maar bedanken:D

:p naja.. het is het enige goede wat ik daar aan over heb gehouden ;)
 
klusmier zei:
ik ben nooit begonnen met BB, en zal me er ook nooit aan gaan wagen.......

- gezond eten ?
- schema's ?
- regelmatig trainen ?
- op je vetpercentage letten ?

niks voor Klus, die doet waar hij zelf zin in heeft.........en meestal werkt dat ook nog !
;)

20% vet :(

dat is zeker de uitzondering? :p
 
Heb van me 14 tot 15 jaartje gefitnesst, 2x pw fullbody, geen voeding enzo niet serieus dus. Toen begon ik rond augustus te lezen in fitness/bodybuilding topic en had wat meer geleerd over voeding, dus toen begin sep aan het serieuze werk begonnen. In januari zat er 10kilo bij en toen brak ik mijn heup, 8kilo deraf:rolleyes: En sinds gister mag ik weer lopen, dus nu 2maanden later, weer serieus beginnen:D
 
Moved.

Op mijn 18de kennis gemaakt met BB en in de jaren erna lekker aangekloot terwijl ik tot heen en weer hopte tussen KT en aerobics. Na verloop van tijd steeds minder gaan sporten, minder gaan bewegen, meer afhaalchinees en lekker paffen.
En dan kijk je op een dag in de spiegel en zie je dat je lichaam aan het veranderen is in een lillende homp vlees. Bij het idee daar de rest van mij leven mee rond te moeten lopen was voldoende motivatie om rigoreus het roer om te gooien.
 
Het voelen dat je groeit, het voelen van je hele lichaam.. Helemaal op zijn na de training en dag erna gewoon weer.. Zien dat je groter ben als iemand anders.. daarom ben ik begonnen.. :lifter:
 
klusmier zei:
dat is MIERE vet.........voor mijn winterslaap:D :D :D

dude, de lente is begonnen hoor
 
funster zei:
Het voelen dat je groeit, het voelen van je hele lichaam.. Helemaal op zijn na de training en dag erna gewoon weer.. Zien dat je groter ben als iemand anders.. daarom ben ik begonnen.. :lifter:

hier kan ik me helemaal in herkennen.. dat was inderdaad voor mij de reden om echt serieus te worden..
 
Ik zocht een nieuwe uitdaging na het voetbal:D (12jaar het spelletje gespeeld), ik had al snel de microbe te pakken af en toe ook eens goed om jou af te reageren:p. Het uitzicht dat je krijgt is iets waar je van droomt als je klein bent, toen je naar films keek à la Rocky, Rambo en Schwarzenegger en ook jean-claude niet te vergeten:D wilde je ook zo worden;)
 
Ik vond mn lichaam te klein in verhouding met mn geslachtsdeel.
 
omdat ik t wel leuk vond beetje met de gewichten te stoeien toen ik 16 was, nu 8 jaar later vind ik t nog steeds super om te doen, doel tegenwoordig is gewoon om zo groot en vasculair te worden dat mensen spontaan moeten kotsen als ik langs ze loop op straat.
 
ik werd gepest en elke dag werd mn zakgeld afgepakt en mn hoofd in de wc pot gedompeld.. toen kwam het breekpunt en begon tge ik te trainen
 
nofear train! zei:
Ik vond mn lichaam te klein in verhouding met mn geslachtsdeel.
:roflol:
Omdat ik er graag goed uitzie in mijn blote kont. En omdat ik graag zware dingen wil kunnen optillen, zodat ik indruk maak op de ‘de vrouwtjes’. :)
 
Back
Naar boven