MuscleMeat

Jouw eigen 'verstandloze' beginners citaten...

Bezoekers in dit topic

Shakawkaw

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 dec 2008
Berichten
5.611
Waardering
266
Wat voor domme dingen hebben jullie gezegd als beginner?
Ik ben schuldig van veel ':roflol:'-citaten maar trap liever niet af :thumbup:
 
Aangezien mijn BB-kennis ongeveer op hetzelfde niveau ligt als dat van Big-T en 3XL samen, en dit al zo is sinds ik ben begonnen, ben ik helaas niet schuldig aan retarded uitspraken betreffende bodybuilding.
 
Aangezien mijn BB-kennis ongeveer op hetzelfde niveau ligt als dat van Big-T en 3XL samen, en dit al zo is sinds ik ben begonnen, ben ik helaas niet schuldig aan retarded uitspraken betreffende bodybuilding.

Waarom pas je je kennis dan niet toe vanaf het begin (zie stats).
 
Waarom pas je je kennis dan niet toe vanaf het begin (zie stats).

Ik train net 1 1/2 jaar, ben begonnen in oktober 2008 en niet in 2007 zoals mijn registratiedatum suggereert. Kom ook van 69kg ... :(
 
Ik train net 1 1/2 jaar, ben begonnen in oktober 2008 en niet in 2007 zoals mijn registratiedatum suggereert. Kom ook van 69kg ... :(

Post eens een foto spuitelf11. :p
 
Als je bodybuilding doet krijg je mooier gevormde spieren dan wanneer je aan krachttraining doet :o
 
"Als ik een shake neem na de training, krijg ik geen spierpijn".
 
"Ik wil niet tot 70kg gaan want dan ga ik zo'n opgeblazen vierkantig mannetje zijn."
 
spieren van bb zijn gevuld met lucht
 
iik wil voor de zomer tieten als de man in de film de terminator kan dat als ik elke dag eiren en eet???
 
Een van mijn stomste: Jah hoor! Tuurlijk kun je vet omzetten in spier!
 
"Dit jaar ga ik cutten".
 
na 5 maanden eruitzien als arnold :D
 
Hier eentje uit mijn goede oude tijd:

rusten kan ik wel in het hiernamaals .......

Ik heb het geweten .....

Grtz,

Aad
 
Hier eentje uit mijn goede oude tijd:

rusten kan ik wel in het hiernamaals .......

Ik heb het geweten .....

Grtz,

Aad

Ik trainde in het begin ook 8 uur per week m'n bovenlichaam met 4u slaap per nacht :D
 
Ik trainde in het begin ook 8 uur per week m'n bovenlichaam met 4u slaap per nacht :D

Slaap heeft bij mij echt nauwelijks invloed op het groeien. Toen ik nog de telegraaf liep, sliep ik gemiddeld ongeveer 4-5 uur per nacht. Nu slaap ik 9 uur per nacht en ik merk eigenlijk echt geen verschil.
 
Back
Naar boven