MuscleMeat

Jouw ervaring (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CitizenD

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2005
Berichten
5.106
Waardering
33
Ik ben welleens benieuwd, hoelang iedereen hier traint, en of je tevreden bent met het resultaat dat je in die tijd(tot nu toe) hebt geboekt

So, do tell me!
 
Ik train 15 jaar en ik ben nooit tevreden met het resultaat.
 
Na 2 jaar niet getraint te hebben ben ik nu weer een half jaar bezig, ben natuurlijk nog lang niet tevreden maar ben wel tevreden over het resultaat tot nu toe. Ben de eerste 3 maanden bezig geweest met het kwijtraken van de overtollige kilo´s (10kg) en de laatse 3 maanden op onderhoud aan het trainen, na mijn vakantie begin ik eindelijk met bulken!!
 
2,5 jaar, en zeker niet.
Ik had veel verder kunnen staan, en zelfs dan zou ik nog niet tevreden zijn denk ik.
 
Train bijna 3 jaar en ben zeer tevreden over het resultaat wat ik heb behaald. Of dit het resultaat is wat ik wil, nee dat niet. Het kan groter, harder, droger, maar het begin is er in ieder geval.

Naturel welteverstaan.
 
Train nu weer 3 maanden, thuis wel te verstaan. Ik heb een vervelende blessure opgelopen, waarmee ik 7 maanden rondliep, dus toen heb ik vrijwel niet getraind, alleen wat cardio gedaan. Daarvoor had ik 3,5 maand getraind, ook thuis, maar dat ging zeker wel lekker. In die 7 maanden niet trainen ben ik zeker heel wat verloren, maar toen ik weer opnieuw begonnen was, was ik de kennis natuurlijk niet verloren, dus op 't moment heb ik alles zo goed als terug. :)
Thuis trainen wordt alleen een beetje een probleem op 't moment. 2 dumbbells en een bankje is ook niet alles, dus ik moet zeker weten naar een gym binnenkort, ik weet alleen nog geen goede te vinden.

En blij met het resultaat?.. Al vergelijk ik me foto's van toen ik begon, met wat ik nu heb, dan ben ik zeker wel "tevreden", maar ik ben er nog lang niet, zoals zoveel mensen hiero. Binnenkort naar de dokter, want ik denk dat ik Gyno heb (naja, weet 't bijna wel zeker) en ik hoop dat ik dan eindelijk van die "tietjes" af kan komen.
 
Ik train nu bijna 3 jaar en de contouren zijn al goed te zien.

Ook hoor ik van kennisen of personen die ik een tijd niet heb gezien dat ik breder ben geworden :D Dat geeft mij motivatie om nog verder te gaan.
 
ongeveer 3 jaar, ik ben zelf al wel tevreden maar het kan natuurlijk nog altijd groter hahaha
 
Ik train nu bijna 1,5 jaar, ik weet zeker dat ik veel meer had kunnen bereiken als ik eerder met een eetschema was begonnen in plaats van een beetje op men eten letten (is nu bijna 3 weken). Ik kwam er namelijk pas achter dat ik in een hele lang cut heb gezeten, gewicht was ongeveer 1 kilo omhooggegaan maar men bodyfat zakte naar rond de 6%. Ik ben nu aan het bulken en dat ga ik ongeveer doen tot volgende zomer :)

Maar ben toch redelijk tevreden :)
 
Ben redelijk tevreden met de massa die ik erbij heb gekregen in de 4 jaar die ik nu train. Had verder kunnen zijn als ik geen schouderblessure had gekregen waardoor ik weer een heel stuk terugviel op het gebied van kracht.
 
Ik train nu 10 maanden in totaal, daarvoor had ik nog nooit een gewicht aangeraakt, en deed ook weinig aan andere sporten. Ben aan de ene kant redelijk tevreden met de vooruitgang die ik tot nu toe heb geboekt, maar aan de andere kant heb ik nog lang niet mijn doel bereikt, dat duurt denk ik nog zeker een paar jaar.
 
MonsterStrength zei:
train 2 jaar en ben zeker niet tevreden

Ik zou ook niet tevreden zijn met een paar WK en EK records :rolleyes:
 
Ik train nu ong. anderhalf jaar. Als ik foto's van vroeger bekijk zie ik een duidelijke vooruitgang. Maar over mn krachtstats ben ik nog alles behalve tevreden.


Extend zei:
Ik zou ook niet tevreden zijn met een paar WK en EK records :rolleyes:

Een topsporter is nooit tevreden ;)
 
eq_909 zei:
Een topsporter is nooit tevreden ;)
wie is hier topsporter? ;)


Extend zei:
Ik zou ook niet tevreden zijn met een paar WK en EK records :rolleyes:
Nee wat zeggen titels? Er is altijd wel iemand die sterker is ik, dus ben zeker niet tevreden
 
eq_909 zei:
Ik train nu ong. anderhalf jaar. Als ik foto's van vroeger bekijk zie ik een duidelijke vooruitgang. Maar over mn krachtstats ben ik nog alles behalve tevreden.




Een topsporter is nooit tevreden ;)

Nee dat weet ik, maar de vraag was ook of je tevreden was tot nu toe! En dat mag dries denk ik wel zijn ;)
 
MonsterStrength zei:
wie is hier topsporter? ;)


Extend quote MonsterStrength, eq_909 quote Extend, dus opmerking slaat op jou ;)

Ik ben een top sporter, geen topsporter :p
 
Ja i know, daarom vraag ik wie is topsporter? ;) Ik ben heus geen topsporter, moet je wel wat meer voor bereiken dan dit
 
ik heb 1.5 jaar getraind, jaartje stilgelegen en nu terug al half jaar bezig en nog altijd niet tevreden...
 
Back
Naar boven