Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Bezoekers in dit topic

Tja, de grote massa komt toch met een prijs vroeg of laat.

Andreas munzer mocht ook nooit van zijn trainer naar dokteren gaan om te kijken hoe het ging met hem.
Dat was dan toen hij nog in dl trainde.
En hi is gestorven omdat hij in vliegtuig last kreeg en de vlucht gewoon te lang duurde.
Anders hadden ze hem nog kunnen redden....

Rip

Nog kunnen redden? Met dat allemaal wat in zijn lichaam aan de hand was?
Denk het niet of het was Andere keer wel van gekomen

Hij wist zelf ook dat ie een doodlopend pad in liep.
Hij wist dat het alles of niets was maar kon gewoon stoppen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zyzz avant l lettre

Kan het nog gayer? Waarschijnlijk wel.

Mussels from brussels

---------- Post toegevoegd Sat 5 Jan 2013 om 15:16 ----------

Wel nette fysiek overigens :eek:

Je bent naief man, je oordeelt puur op basis van een gsm foto. Hij dieet meer dan één jaar lang, voor 1 wedstrijd... WELKE AAS GEBRUIKER DOET DAT? juist geen één omdat je je met AAS wel wat meer kan veroorloven. In 2008 wedstrijd op 83kg en in 2012 op 86 kg... hij kent waarschijnlijk niks af van juicen, welke AAS gebruiker gained zo weinig op 4 jaar?, maar kan wel op een paar % vet komen telkens?

:roflol: Dat je dat er voor over hebt... En uiteindelijk gelooft nog niemand dat hij natty is. Al zou het zo zijn, er is niks zo ondankbaar als natty bodybuilder zijn. **** that shit, ik had lekker gaan kuren als ik zo nodig wedstrijd ambities had gehad :o

:roflol: Dat je dat er voor over hebt... En uiteindelijk gelooft nog niemand dat hij natty is. Al zou het zo zijn, er is niks zo ondankbaar als natty bodybuilder zijn. **** that shit, ik had lekker gaan kuren als ik zo nodig wedstrijd ambities had gehad :o

ik zou keihard in mijn broek pissen van het lachen als niemand geloofd dat je natty bent terwijl je wel natty bent

Kan het nog gayer? Waarschijnlijk wel.

Haters Gonna H..
2r4n4zt.jpg

ik zou keihard in mijn broek pissen van het lachen als niemand geloofd dat je natty bent terwijl je wel natty bent

Ik zou keihard in mn broek pissen van het lachen als ik na een een paar kuurtjes een monster fysiek zou hebben waar iemand anders natty 10 jaar over moet doen

Terug
Naar boven