AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Bezoekers in dit topic

Nah, die "nerd" gaf ook gewoon fijn toe dat hij AAS had gebruikt, in tegenstelling tot die reuzenchinees van vorige pagina.

Hier z'n transformatie

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

zitten ook aardig wat jaartjes tussen zo te zien ( andere foto is zijn hoofd te zien )
maar wie is deze gast?

May aesthetics be with you

mon002.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

old-school-bodybuilders.gif

tumblr_mhpdjxAWwZ1qz7b12o1_1280.jpg

119858216797.jpg

47437d1314991702-building-old-school-physique-70s-bodybuilders-1981-backs.jpg

Toen mannen nog mannen waren en niet van die beta fags zoals veel mannen nu.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: ThomasS
Als die 'Tricepjongen' je streeffysiek is mag je je toch wel even achter je oren krabben.

Gastje heeft wel betere armen en schouders dan ik. En borst eigenlijk ook, eigenlijk heeft hij alleen geen rug, rear delts en benen.

En hij lift niet eens.

Fak mijn genen.

---------- Post added 25 October 2013 at 21:28 ----------

zitten ook aardig wat jaartjes tussen zo te zien ( andere foto is zijn hoofd te zien )
maar wie is deze gast?

FitzChivalry is de naam van zn bodyspace. Typ gewoon in op google met bodybuilding erachter.

Ik wil er ook zo uitzien. Het lelijke hoofd heb ik al, nu alleen dat bovenlichaam nog.

---------- Post added 25 October 2013 at 21:29 ----------

Serge Nubret zit daar al die aesthetics backstage te bewonderen.

Kent iemand "zyzz" hier? best een mooi fysiek

Als die 'Tricepjongen' je streeffysiek is mag je je toch wel even achter je oren krabben.

Hoezo dat? Zoals eerder gezegd is het gymnastiek training / bodyweight training, iets wat iedereen kan. Zou het raar vinden dat als iemand roept "Arnie is mijn doel" dat het oke is omdat het Arnie is, terwijl het bij een natural bodyweight jongen opeens "achter de oren krabben" is. Verklaar je nader :)

Of ben ik nu een van de weinigen die geen competitielichaam hoef en vooral atletisch/functioneel afgetraint wilt zijn, iemand die uitsteekt tussen alle Vin Diesels en Wolverines ???:(

Terug
Naar boven