Wel eens van sarcasme gehoord?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer dat Hij ook niet even zijn benen goed aanspande op die foto. Nu lijkt dat zo ripped upperbody maar vatsige beven.
En volgens mij zijn zo best wel goed.
Natty kan je veel halen qua massa maar niet qua bodyfat denk dat je normaal 9-8 procent kunt zitten alsnatty en below heel erg moeilijk wordt om te onderhouden.Zyzz is best Natty te halen, je moet alleen niet denken dat je zo'n vet% net als hem een heel jaar lang kan vasthouden zonder te eindigen als latje
En je bent lang bezig
Natty kan je veel halen qua massa maar niet qua bodyfat denk dat je normaal 9-8 procent kunt zitten alsnatty en below heel erg moeilijk wordt om te onderhouden.
Probleem is wie wilt nou 7 jaar natty trainen voor een fysiek terwijl je dat met paar kuurtjes kunt halen
Natty kan je veel halen qua massa maar niet qua bodyfat denk dat je normaal 9-8 procent kunt zitten alsnatty en below heel erg moeilijk wordt om te onderhouden.
Probleem is wie wilt nou 7 jaar natty trainen voor een fysiek terwijl je dat met paar kuurtjes kunt halen
IK(srs)
Geen zin om te moeten liegen als ze vragen (Eh, spuit gij ofwaaa?) (en ook geen zin om 'ja' te zeggen).
+ mijn gezondheid komt mij voor
+ morele redenen
+ ik wil powerliftwedstrijden doen
Ik ken jongens die groter dan zyzz zijn en wedstrijden draaien, dus vet is ook wel te doen hoor alleen verlies je veel meer in je prep.
Alleen dat laatste ben ik wel met je eens, alleen blijken alle huilebalken op dbb dat niet te snappen![]()