MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
no homo

Jammer dat Hij ook niet even zijn benen goed aanspande op die foto. Nu lijkt dat zo ripped upperbody maar vatsige benen.
En volgens mij zijn zo best wel goed.

Aardig lichaam trouwens.

Zyzz is best Natty te halen, je moet alleen niet denken dat je zo'n vet% net als hem een heel jaar lang kan vasthouden zonder te eindigen als latje :p

En je bent lang bezig
Natty kan je veel halen qua massa maar niet qua bodyfat denk dat je normaal 9-8 procent kunt zitten alsnatty en below heel erg moeilijk wordt om te onderhouden.

Probleem is wie wilt nou 7 jaar natty trainen voor een fysiek terwijl je dat met paar kuurtjes kunt halen

Natty kan je veel halen qua massa maar niet qua bodyfat denk dat je normaal 9-8 procent kunt zitten alsnatty en below heel erg moeilijk wordt om te onderhouden.

Probleem is wie wilt nou 7 jaar natty trainen voor een fysiek terwijl je dat met paar kuurtjes kunt halen

Ik ken jongens die groter dan zyzz zijn en wedstrijden draaien, dus vet is ook wel te doen hoor alleen verlies je veel meer in je prep.

Alleen dat laatste ben ik wel met je eens, alleen blijken alle huilebalken op dbb dat niet te snappen :p

hoppaaa gewoon de spuit er in:D:o

Goed punt

:trollface:

IK :cool: (srs)
Geen zin om te moeten liegen als ze vragen (Eh, spuit gij ofwaaa?) (en ook geen zin om 'ja' te zeggen).
+ mijn gezondheid komt mij voor
+ morele redenen
+ ik wil powerliftwedstrijden doen

anthony-colpo-oct-14-20101.jpg

weet je wat het ook is als je inees 5 kilo vvm erbij hebt moet je ook meer gaan eten, ik zelf ben niet zon eter.. vind 3500-4000 kcal wel genoeg imo en hoe meer massa hoe meer hormonen je moet injecten om het te behouden.
Als je zon fitnesslichaam wilt hoef je imo niet te roiden..

Stop het gelul, begin fysieken te posten.

aaa1.jpg

Ik ken jongens die groter dan zyzz zijn en wedstrijden draaien, dus vet is ook wel te doen hoor alleen verlies je veel meer in je prep.

Alleen dat laatste ben ik wel met je eens, alleen blijken alle huilebalken op dbb dat niet te snappen :p

Toch mooi dat jij natty niks verlies in je prep :p

Terug
Naar boven