MuscleMeat

Jouw numero uno irritatie in het verkeer?

Bezoekers in dit topic

Mensen die de tegenovergestelde richting aangeven van welke ze op gaan.. Levert echt geen geinige situaties op!
 
Cowboys in huifkarren.
 
De gehele tijd in het midden blijven rijden, terwijl men gewoon naar rechts een baan kan opschuiven.
 
De gehele tijd in het midden blijven rijden, terwijl men gewoon naar rechts een baan kan opschuiven.

Vaak doen mensen dat omdat ze uiteindelijk toch naar links moeten afslaan, maar indd vervelend.
 
onnodig links rijden , geen richting aangeven , 80 rijden waar je 100 mag
oudere mensen (levert soms levens gevaarlijke situaties op)
mensen die op laatste moment nog voor je de rotonde op gaan
 
Laatst bewerkt:
bumperklevers
 
Oude mensen inderdaad
 
Mensen die altijd overal precies 50 rijden, ook super irritant.
 
een stinkende diesel voor me:mad:
 
Die irritante gasten die er langs willen als ik gewoon lekker rustig 70 rij waar je 80 mag. Nou en! dan doe je er maar wat langer over! Ik bespaar brandstof en ik vind het relaxed om wat rustiger te rijden, mag ik plz?
 
Laatst bewerkt:
Die irritante gasten die er langs willen als ik gewoon lekker rustig 70 rij waar je 80 mag. Nou en! dan doe je er maar wat langer over! Ik bespaar brandstof en ik vind het relaxed om wat rustiger te rijden, mag ik plz?

Ik vind dat je dan een boete moet krijgen, maar je zal het wel niet menen.
 
Die irritante gasten die er langs willen als ik gewoon lekker rustig 70 rij waar je 80 mag. Nou en! dan doe je er maar wat langer over! Ik bespaar brandstof en ik vind het relaxed om wat rustiger te rijden, mag ik plz?

invordering rijbewijs plz
 
idd mensen die geen richting aangeven op rotonde, daar sta ik dan effe voor niks stil.....steek wel vaak mijn middenvinger op naar dit soort mensen.
 
Te traag rijden vind ik toch wel erg irritant

---------- Post added do 23 jun 2011 at 16:13 ----------

Die irritante gasten die er langs willen als ik gewoon lekker rustig 70 rij waar je 80 mag. Nou en! dan doe je er maar wat langer over! Ik bespaar brandstof en ik vind het relaxed om wat rustiger te rijden, mag ik plz?

You serious?
 
Als ik op (voor mij) bekende routes rij waar je 50 mag maar mensen die niet durven of de wegen niet kennen er 20/30 over rijden... (dit is bij ongeveer mijn hele wijk zo dus.. :mad:)
 
In het algemeen gewoon andere weggebruikers. Het zou verboden moeten worden.
 
Ik had het kunnen weten met dat hoge testosteron gehalte hier. Wat maken die paar minuten nou uit? jullie besparen er ook brandstof door. Het is veiliger. Je krijgt geen boetes, ook niet als je toevallig ff niet precies op let hoe hard je rijd, zo werd ik vroeger vaak geflitst toen ik nog wel wat harder reed en dan zat ik er altijd net een paar kmph boven.

Dat zijn allemaal voordelen. Draai gewoon die knop om, zet wat rustige muziek op en je zal je zien: je komt na een lange werkdag ontspannen weer thuis ipv extra opgefokt omdat je ook nog es hebt lopen scheuren en ergeren aan allerlei zaken....ontspan gvd!
 
Vrachtwagens als ik te laat ben.
 
Back
Naar boven