MuscleMeat

Jouw smerigste supplement (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

lobstar

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 apr 2007
Berichten
1.964
Waardering
79
Kan toch alles wel in mijn keelgat gieten. PWO's nooit een probleem van gemaakt. CEE met een beetje doorzetten geen probleem.
Maar Leucine. Jezus wat een baggerzooi.
Het ergste is dat die shit slecht oplost. Beetje schuim happen met de smaak van oorsmeer. En dan is die smaak nog niet eens het ergste, maar de textuur maakt het toch wel heel smerig. Het drijft gewoon op je water.


Wat is voor jullie de goorste supp ooit?
 
leucipure van B&F
 
Adam multi van NOW foods, ooit een keertje opengemaakt om niet te hoeven slikken. Geen aanrader, 1 uur later, 5 tandepoetsbeurten, bekers chocolademelk, citroen etc had ik nog zoon smerige bek :(
 
leucine gewoon door je eiwitshake gooien dan proef je het niet eens...

het allergoorste.. k*tpeptopro!:mad: ben ik echt goed ziek van geweest:mad:
 
Whey Premium Naturel van eiwitpoeder.nl echt f*cking goor. :(
Ik ben veel gewend maar dat slaat echt alles!!!

En naturel zou geen/weinig smaak hebben. ???

leucine gewoon door je eiwitshake gooien dan proef je het niet eens...

het allergoorste.. k*tpeptopro!:mad: ben ik echt goed ziek van geweest:mad:

PeptoPro is niks vergeleken met de troep genoemd hierboven. :) PeptoPro drink ik nog vrij gemakkelijk weg.
 
Leucine zeker smerig en peptopro ook, alleen haal ik altijd een pot bij xxl met smaak en dan mix ik die met de smaakloze van bodyenfit!;)
Als ik moet kiezen tussen deze 2 is leucine het vieste supplement dat ik gebruik/gebruikt heb.
 
bsn no explode
 
leucine gewoon door je eiwitshake gooien dan proef je het niet eens...

het allergoorste.. k*tpeptopro!:mad: ben ik echt goed ziek van geweest:mad:

maakt weinig verschil door een shake vind ik.
 
Get Diesel JP8x... lijkt op slootwater en smaakt naar slootwater.
 
result creatine en whey kaneel haha, damn.
 
DY noxpump ofzo, stond er leuk lemon op maar het werd gewoon bruin
 
-De inhoud van een capsule Tribulus gemengd met water...
-Powerpack van Bodyplus ca. 15 jaar geleden, een dagelijks zakje met ca. 10 pillen in alle soorten en maten. Hield je een paar uur een bakkes met apothekerslucht aan over.
 
NOX Pump en Unleash waren niet echt lekker nee.

En puur Vitamine B5 poeder of NitroCrea (CEE) waren beide in water ook echt extreem smerig :kots:
maar opgelost in sinaasappelsap proefde je er weer niks van.
 
De oude NOS Ether vond ik echt vreselijk, de geur alleen al van citroen gecombineerd met peper of iets dergelijks. Vreselijk. Ik ben erg benieuwd of de nieuwe smaak beter zal zijn.

-Vincent
 
NOX Pump, ziet er uit alsof je roestig kraanwater wegzuipt en het is goor. :p Verder vind ik Maximize ook niet te zuipen, aangezien die gore smaak de hele tijd opbreekt. Hetzelfde geldt voor Unleash.

En Magic EAA vind ik nou ook niet bepaald lekker, maar is te doen. :o
 
Back
Naar boven